ИНТЕРЕСНО

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 21 Ное 2006, 18:49

И при мен беше така. Докато не загрее никаква е няма.

Единствено мога да ти препоръчам да не е настъпваш докато е студена че един колега така си спука главата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 21 Ное 2006, 19:12

ми нищо не показва диагностиката защото трябва да я оставя цяла нощ и на сътринта да я зака4ат докат е умряла от студ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 21 Ное 2006, 20:45

аз си мисля че проблема е или в холов датчик или в температурния датчик на мотроника, ако някои от тях си е изменил стоиностите докато е студен има пролем които диагностиката не го хваща, тоес хваща дали работи или не но в какви граници регулира неможе да го улови. изключвам ламбда сондата при нея нещата са различни :roll:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 22 Ное 2006, 12:32

Интересното е че с немски бензин този проблем го няма дори и при -10С. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 22 Ное 2006, 13:57

Napsters - би ли пояснил - каде се намират тия датчици? Защото аз съм сменил темп. датчик , който се намира на едно забутано место - горе при термоста . Холовия датчик - ще рече - този на коляновия вал - вероятно . А този на Мотроника , каде е !!!???
При мен от смяната на тоя датчик не се оправи . И май ще продължа натам - ти само ме светни !!! :mhihi: :lol: :D :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 23 Ное 2006, 20:45

така и аз бях наскоро на диагностика при едни мом4ета вси4ко в нормите.споделих им за проблема и стигнаха до извода 4е е не помня то4но или дат4ик на инжекциона или самия инж.така казаха!нямах време тогава и си трагнах и така и не се варнах(лигава работа)незнам дали е вну6ение но един ден пак така сутринта(не иска да варви студена) гася веднага и изкл. акум след 10 мин вкл. паля и се оправи ама дали от това незнам,опитаите.а дали не е не6то от дебитимер(предположения на от4аянието)
Газ,смyкач и ляв мигач

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 23 Ное 2006, 21:22

plamenppppp написа:Napsters - би ли пояснил - каде се намират тия датчици? Защото аз съм сменил темп. датчик , който се намира на едно забутано место - горе при термоста . Холовия датчик - ще рече - този на коляновия вал - вероятно . А този на Мотроника , каде е !!!???
При мен от смяната на тоя датчик не се оправи . И май ще продължа натам - ти само ме светни !!! :mhihi: :lol: :D :idea:


за М50 знам че седи завит в блока под всмукателния колектор за М20 несъм сигурен :roll: някъде в интернет даваха какво съпротивление трябва да дава при различни температури ще потърся и ще пиша стоиностите. можеш да го мериш с мултицет.

а хол датчика е на коляновия вал
П.С. датчика за мотроника е с два кабела , а този за уреда на таблото е с един кабел, ти търсиш този с двата.
УСПЕХ :)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 24 Ное 2006, 13:04

Знам ги тия стойности - мерил съм ги , но и аз не ги помня . В крайна сметка - имаше малки разлики между новия и стария . Смених го - но явно не е от него.
При М20 Б20 са отгоре в предната част на мотора. 2 бр - единия за уреда а другия инжекциона .
Попитах те - да не би да има някой друг а да не съм разбрал.
Значи ми остава да сменя и тоя на коляновия вал - ама ме съмнява да е от там - защото - лятото - никакви проблеми няма . като застудее - трудно пали - с малко газ /а не е нормално/ . А ако я изпусна - лесно се задавя. :roll:
Чувал съм че имало и някакъв датчик - кото мерил темп. на постъпващия въздух . Та аз за него си мисля - някой да даде ифо ако може!!! :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 24 Ное 2006, 21:40

plamenppppp написа:Знам ги тия стойности - мерил съм ги , но и аз не ги помня . В крайна сметка - имаше малки разлики между новия и стария . Смених го - но явно не е от него.
При М20 Б20 са отгоре в предната част на мотора. 2 бр - единия за уреда а другия инжекциона .
Попитах те - да не би да има някой друг а да не съм разбрал.
Значи ми остава да сменя и тоя на коляновия вал - ама ме съмнява да е от там - защото - лятото - никакви проблеми няма . като застудее - трудно пали - с малко газ /а не е нормално/ . А ако я изпусна - лесно се задавя. :roll:
Чувал съм че имало и някакъв датчик - кото мерил темп. на постъпващия въздух . Та аз за него си мисля - някой да даде ифо ако може!!! :idea:


твърде възможно и от темп. датчик на дъздуха да е :roll:
но да колкото знам тои седи в дебитомера.
не е лошо да премериш и холовия датчик тои също може да подава некоректен сигнал като е студен
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 24 Ное 2006, 21:52

днес смених дебитомер и по4истих дросела, марку4а и забелязах 4е единия от маслените удушници се е сцепил и вероятно е сму4ила оттам, сега вси4ко е наред върви идеал и не глухне на студено, оба4е незнам дали е в дебитомера или в скусания марку4 при4ината

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 24 Ное 2006, 22:25

в маркуча бе! нали ти казах още в началото, че е въздух :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

Мнение от MAGNAT » 25 Ное 2006, 23:36

така то4но под 1ви смук колектор откьм виското то4но под колектора има някакьв дат4ик които гледам 4е има оголени жици то4но кадето влиза в блока има некви сьпротивления ама дали са слагани после подменяни ли са незнам дали не е от там пб
Газ,смyкач и ляв мигач

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Дек 2006, 19:04

Тия дни минахме почти 1500 километра за 3 дни и след миналата вечер почна тази сутрин да прави проблем - при студен старт мени здраво оборотите 500-1000 оборота, като загрее работи като преди 0 заковава 800 оборота и не мърда. Струва ми се причината да е в моторчето за празен ход (доколкото съм разбрал има такова?). Какво ще ме посъветвате да направя, може ли някой да ми услужи с някаква схема къде точно трябва да барам.
BMW only!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 27 Дек 2006, 22:34

Първото, което се сещам е калпав бензин.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook