ИНТЕРЕСНО
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
аз си мисля че проблема е или в холов датчик или в температурния датчик на мотроника, ако някои от тях си е изменил стоиностите докато е студен има пролем които диагностиката не го хваща, тоес хваща дали работи или не но в какви граници регулира неможе да го улови. изключвам ламбда сондата при нея нещата са различни 

- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Napsters - би ли пояснил - каде се намират тия датчици? Защото аз съм сменил темп. датчик , който се намира на едно забутано место - горе при термоста . Холовия датчик - ще рече - този на коляновия вал - вероятно . А този на Мотроника , каде е !!!???
При мен от смяната на тоя датчик не се оправи . И май ще продължа натам - ти само ме светни !!!

При мен от смяната на тоя датчик не се оправи . И май ще продължа натам - ти само ме светни !!!




- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
така и аз бях наскоро на диагностика при едни мом4ета вси4ко в нормите.споделих им за проблема и стигнаха до извода 4е е не помня то4но или дат4ик на инжекциона или самия инж.така казаха!нямах време тогава и си трагнах и така и не се варнах(лигава работа)незнам дали е вну6ение но един ден пак така сутринта(не иска да варви студена) гася веднага и изкл. акум след 10 мин вкл. паля и се оправи ама дали от това незнам,опитаите.а дали не е не6то от дебитимер(предположения на от4аянието)
Газ,смyкач и ляв мигач
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
plamenppppp написа:Napsters - би ли пояснил - каде се намират тия датчици? Защото аз съм сменил темп. датчик , който се намира на едно забутано место - горе при термоста . Холовия датчик - ще рече - този на коляновия вал - вероятно . А този на Мотроника , каде е !!!???
При мен от смяната на тоя датчик не се оправи . И май ще продължа натам - ти само ме светни !!!![]()
![]()
![]()
за М50 знам че седи завит в блока под всмукателния колектор за М20 несъм сигурен

а хол датчика е на коляновия вал
П.С. датчика за мотроника е с два кабела , а този за уреда на таблото е с един кабел, ти търсиш този с двата.
УСПЕХ

- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Знам ги тия стойности - мерил съм ги , но и аз не ги помня . В крайна сметка - имаше малки разлики между новия и стария . Смених го - но явно не е от него.
При М20 Б20 са отгоре в предната част на мотора. 2 бр - единия за уреда а другия инжекциона .
Попитах те - да не би да има някой друг а да не съм разбрал.
Значи ми остава да сменя и тоя на коляновия вал - ама ме съмнява да е от там - защото - лятото - никакви проблеми няма . като застудее - трудно пали - с малко газ /а не е нормално/ . А ако я изпусна - лесно се задавя.
Чувал съм че имало и някакъв датчик - кото мерил темп. на постъпващия въздух . Та аз за него си мисля - някой да даде ифо ако може!!!
При М20 Б20 са отгоре в предната част на мотора. 2 бр - единия за уреда а другия инжекциона .
Попитах те - да не би да има някой друг а да не съм разбрал.
Значи ми остава да сменя и тоя на коляновия вал - ама ме съмнява да е от там - защото - лятото - никакви проблеми няма . като застудее - трудно пали - с малко газ /а не е нормално/ . А ако я изпусна - лесно се задавя.

Чувал съм че имало и някакъв датчик - кото мерил темп. на постъпващия въздух . Та аз за него си мисля - някой да даде ифо ако може!!!

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
plamenppppp написа:Знам ги тия стойности - мерил съм ги , но и аз не ги помня . В крайна сметка - имаше малки разлики между новия и стария . Смених го - но явно не е от него.
При М20 Б20 са отгоре в предната част на мотора. 2 бр - единия за уреда а другия инжекциона .
Попитах те - да не би да има някой друг а да не съм разбрал.
Значи ми остава да сменя и тоя на коляновия вал - ама ме съмнява да е от там - защото - лятото - никакви проблеми няма . като застудее - трудно пали - с малко газ /а не е нормално/ . А ако я изпусна - лесно се задавя.![]()
Чувал съм че имало и някакъв датчик - кото мерил темп. на постъпващия въздух . Та аз за него си мисля - някой да даде ифо ако може!!!
твърде възможно и от темп. датчик на дъздуха да е

но да колкото знам тои седи в дебитомера.
не е лошо да премериш и холовия датчик тои също може да подава некоректен сигнал като е студен
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
така то4но под 1ви смук колектор откьм виското то4но под колектора има някакьв дат4ик които гледам 4е има оголени жици то4но кадето влиза в блока има некви сьпротивления ама дали са слагани после подменяни ли са незнам дали не е от там пб
Газ,смyкач и ляв мигач
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Тия дни минахме почти 1500 километра за 3 дни и след миналата вечер почна тази сутрин да прави проблем - при студен старт мени здраво оборотите 500-1000 оборота, като загрее работи като преди 0 заковава 800 оборота и не мърда. Струва ми се причината да е в моторчето за празен ход (доколкото съм разбрал има такова?). Какво ще ме посъветвате да направя, може ли някой да ми услужи с някаква схема къде точно трябва да барам.
BMW only!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани