Проблем ТДС не пали
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- mimo1987
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Проблем ТДС не пали
Колеги както се застуди малко и колата неиска да запали.Имах 1 изгоряла свещ смених я вадих помпата в ресервоара почистих филтарчето на помпата наистина имаше мн мизерия, мерих датчика на гнп дали отива ток към него има, мерих релето колко време подава ток към свещите 15сек.
Иначе оня ден като смених изгорялата свещ от 3тия път запали и после като загря нямая проблеми но тази сутрин пак същия проблемн.Насочетиме към друг проблем които може да е.И последно което се сещам няма кломпресия на цилинбдрите то др няма кво да е.
Иначе оня ден като смених изгорялата свещ от 3тия път запали и после като загря нямая проблеми но тази сутрин пак същия проблемн.Насочетиме към друг проблем които може да е.И последно което се сещам няма кломпресия на цилинбдрите то др няма кво да е.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем ТДС не пали
Колега, колко време въртиш преди да запали? Май системата ти "гълта" въздух от някъде.
Последна промяна stony1 на 03 Авг 2014, 13:38, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем ТДС не пали
Привет , казваш , че имало само 1 изгоряла свещ ? , как я разбра -с уред или ги вади една по една и на акумолатора . При мерене с уред може и да не хванеш точно коя работи . Колкото до това да смуче вьздух си провери системата преди да я запалиш - след гор. филтьр има прозрачен маркуч , погледни и виж дали маркучето е пьлно с нафта или има мехури . Ако има мехури това вече е лошо - някьде изпуска . Аз това лято се скапах близо месец и нещо докато хвана кьде е проблема , и ако и при теб е така ми пиши на лс и ми дай номер на който да ти се обадя . Мога да ти кажа местата които може да погледнеш за да отстраниш проблема 

- mimo1987
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Проблем ТДС не пали
krasi2bmw написа:Привет , казваш , че имало само 1 изгоряла свещ ? , как я разбра -с уред или ги вади една по една и на акумолатора . При мерене с уред може и да не хванеш точно коя работи . Колкото до това да смуче вьздух си провери системата преди да я запалиш - след гор. филтьр има прозрачен маркуч , погледни и виж дали маркучето е пьлно с нафта или има мехури . Ако има мехури това вече е лошо - някьде изпуска . Аз това лято се скапах близо месец и нещо докато хвана кьде е проблема , и ако и при теб е така ми пиши на лс и ми дай номер на който да ти се обадя . Мога да ти кажа местата които може да погледнеш за да отстраниш проблема
С уред мерих свещите не съм ги вадил 1 по 1.маркучето не е прозрачно при мен .но според мен не е от вуздух в системата защото днес след като стоя на сланце колата с отворен капак и с добре зареден акомулатор запали от 3тия път и маиче ще вадя свещите една по една и на акумулатора ще тествам.и ще сменя този маркуч с прозрачен.Благодаря
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем ТДС не пали
mimo1987 написа:krasi2bmw написа:Привет , казваш , че имало само 1 изгоряла свещ ? , как я разбра -с уред или ги вади една по една и на акумолатора . При мерене с уред може и да не хванеш точно коя работи . Колкото до това да смуче вьздух си провери системата преди да я запалиш - след гор. филтьр има прозрачен маркуч , погледни и виж дали маркучето е пьлно с нафта или има мехури . Ако има мехури това вече е лошо - някьде изпуска . Аз това лято се скапах близо месец и нещо докато хвана кьде е проблема , и ако и при теб е така ми пиши на лс и ми дай номер на който да ти се обадя . Мога да ти кажа местата които може да погледнеш за да отстраниш проблема
С уред мерих свещите не съм ги вадил 1 по 1.маркучето не е прозрачно при мен .но според мен не е от вуздух в системата защото днес след като стоя на сланце колата с отворен капак и с добре зареден акомулатор запали от 3тия път и маиче ще вадя свещите една по една и на акумулатора ще тествам.и ще сменя този маркуч с прозрачен.Благодаря
За прозрачния маркуч - задьлжително , по него се вижда ако нещо не е наред / смуче вьздух / . Провери и всички маркучи на дюзите - ако има скьсан самата дюза и около нея ще има нафта , тоес засмуква вьздух . Това с паленето от третия след проверката на свещите виж и маркучите .

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем ТДС не пали
krasi2bmw написа:Привет , казваш , че имало само 1 изгоряла свещ ? , как я разбра -с уред или ги вади една по една и на акумолатора . При мерене с уред може и да не хванеш точно коя работи . Колкото до това да смуче вьздух си провери системата преди да я запалиш - след гор. филтьр има прозрачен маркуч , погледни и виж дали маркучето е пьлно с нафта или има мехури . Ако има мехури това вече е лошо - някьде изпуска . Аз това лято се скапах близо месец и нещо докато хвана кьде е проблема , и ако и при теб е така ми пиши на лс и ми дай номер на който да ти се обадя . Мога да ти кажа местата които може да погледнеш за да отстраниш проблема
Направо напиши в темата, какво и къде да погледне колегата, нали форумът е за това.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем ТДС не пали
Колега, свещите не се сменят една по една, а всички наведнъж. Дори и при мерене с мултицет или с пробна лампа да ти показва, че е изправна, всъщност може да не е така. С времето, както всичко останало така и свещите, се износват и променят своята характеристика. Аз така смених първо една, опааа кеф голям. Обаче нъцки, на другия ден пак маах пеш на работа. Купих си още пет свещи, смених ги и вече две години и половина нямам никакви ядове. И не те съветвам да се набутваш със свещи за по трийсет кинта парчето. Аз се прекарах с една такава, ама като ми казаха да подменя и другите пет с нови, и като теглих чертата
, отидох и си купих пет искрици за по 7.80лв парчето. Сега бабичката е с едно беру и пет искри, и си пали чакмах.

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- mimo1987
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Проблем ТДС не пали
alchohol написа:Колега, свещите не се сменят една по една, а всички наведнъж. Дори и при мерене с мултицет или с пробна лампа да ти показва, че е изправна, всъщност може да не е така. С времето, както всичко останало така и свещите, се износват и променят своята характеристика. Аз така смених първо една, опааа кеф голям. Обаче нъцки, на другия ден пак маах пеш на работа. Купих си още пет свещи, смених ги и вече две години и половина нямам никакви ядове. И не те съветвам да се набутваш със свещи за по трийсет кинта парчето. Аз се прекарах с една такава, ама като ми казаха да подменя и другите пет с нови, и като теглих чертата, отидох и си купих пет искрици за по 7.80лв парчето. Сега бабичката е с едно беру и пет искри, и си пали чакмах.
хаха стига бе колега по 7,80

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем ТДС не пали
Аз от Косер ги купих, варненци са. Бяха по 8 лв и като им казах, че искам 5 и ми свалиха на 7.80. Тогава много хора ми казаха, че свещите трябва да са една марка, но според мен това няма значение. Щом и едните и другите стават за тази кола, значи няма ядове. Преди бях с шест еднакви и не намирам никаква разлика
. Не съм привърженик на евтиниите, но тези определено ме изненадаха доста приятно. Взех ги на майтап, викам една година да издеянат-платили са се, а то.....
Все пак решението си е твое, каквито прецениш, такива слагай.
Успех

Все пак решението си е твое, каквито прецениш, такива слагай.
Успех

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем ТДС не пали
От доста години ползвам подгряващи свеши "Искра" и нямам никакви оплаквания. Не мога обаче да кажа съшото за Шампион и Бош, които се продават в БГ, защото с тях съм имал само ядове. За разликата в цените няма да говоря. Единствения вносител и официален представител на Искра за БГ са Косер.
След като смениш свещите и маркуча между филтъра и помпата с прозрачен виж дали системата е обезвъздушена и дали остава така след по-продължителен престой (около една вечер).
След като смениш свещите и маркуча между филтъра и помпата с прозрачен виж дали системата е обезвъздушена и дали остава така след по-продължителен престой (около една вечер).
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- mimo1987
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: gr.levski obl.Pleven
Re: Проблем ТДС не пали
колеги 3 свещи неработят така че трябвало е просто да ги сваля и на акумулатора да се видят благодаря за всички савети живи и здрави..утре пак ще пиша като сложа новите на беру мисляче бяха 20 лв броя...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани