Проблем с маслото на малолитражката...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от (bubsa) » 29 Окт 2013, 1:12

Тоя мотор е м40б18 като гледам и маслото си му е супер.На вид ми прилича на кастрол 10в60.На пролет ще се оправи цвета,сега си му давай газ спокойно,заради сезона е :lol:

ПС Явно яка скука те е налегнала колега :mrgreen:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от Dirty M5 driveR » 29 Окт 2013, 6:33

Conqueror написа:
Колега това масло бмв 10/40 е на "Цар Киро бейсмент продъкшан ЛТД"

Лично аз имах сериозен проблем с него въпреки че го видях че е миндил като ново си миришеше на изгоряло масло за 2 часа на писта Варна ми се разтракаха повдигачите след смяна с 10/50 оправих работите


Логическа задачка... :mhihi:

ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага. Не казвам на автора с какво масло да експлоатира двигателя си, а се чудя защо на здрав агрегат се слага точно каквото не трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от stormrider » 29 Окт 2013, 6:51

Колегата нещо го боли гърлото и си прави гаргари! :D
С много любов към децата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от zvetiko » 29 Окт 2013, 9:44

don't be написа:Промий с промивно масло не с добавка . :!: След което сложи твоето си масло .


И за мен това е правилният начин.

ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага.


А аз като карах М20В25 с 20W50 повече 400 000км какво да кажа. ;)

Според мен колегата правилно се е ориентирал към масло с подобни характеристики, особено ако обича да настъпва колата. Между другото във форума съм срещал много теми, в които проблема- обикновено тракане на повдигачите, се е създавал от масло 5W..., но никога проблем създаден от масло 10 или 15W... Наистина колкото първата цифра е по-голяма, толкова динамичният вискозитет е по-голям и толкова маслото по-бавно достига до всички части на двигателя при студеният старт, но този проблем се решава на 100% с тефлонова добавка, която прави трайно покритие, защото без нея винаги ще има елемент на сухо триене. Но с не по-малка важност е кинематичният вискозитет на маслото, който се определя от втората цифра- това е способността на маслото да запази вискозитета си при работна температура и големи натоварвания на двигателя- за това при по-сериозно каране тя трябва да е 50 или 60. И така стигаме до правилното масло- 10W60. Да кажем ето това. ;)
И между другото, според мнението на някои колеги, 10W40 над 110С° почти не смазва, за 5W40 ме е страх да си помисля. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 15.12.2010
Кара: 2001 BMW Е46 320Ci Convertable
Детайли за колата: Мартеничка...

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от freax » 29 Окт 2013, 9:59

zvetiko написа:
don't be написа:Промий с промивно масло не с добавка . :!: След което сложи твоето си масло .


И за мен това е правилният начин.

ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага.


А аз като карах М20В25 с 20W50 повече 400 000км какво да кажа. ;)

Според мен колегата правилно се е ориентирал към масло с подобни характеристики, особено ако обича да настъпва колата. Между другото във форума съм срещал много теми, в които проблема- обикновено тракане на повдигачите, се е създавал от масло 5W..., но никога проблем създаден от масло 10 или 15W... Наистина колкото първата цифра е по-голяма, толкова динамичният вискозитет е по-голям и толкова маслото по-бавно достига до всички части на двигателя при студеният старт, но този проблем се решава на 100% с тефлонова добавка, която прави трайно покритие, защото без нея винаги ще има елемент на сухо триене. Но с не по-малка важност е кинематичният вискозитет на маслото, който се определя от втората цифра- това е способността на маслото да запази вискозитета си при работна температура и големи натоварвания на двигателя- за това при по-сериозно каране тя трябва да е 50 или 60. И така стигаме до правилното масло- 10W60. Да кажем ето това. ;)
И между другото, според мнението на някои колеги, 10W40 над 110С° почти не смазва, за 5W40 ме е страх да си помисля. ;)


Изображение
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от Митко Стоянов » 29 Окт 2013, 11:17

zvetiko написа:
don't be написа:Промий с промивно масло не с добавка . :!: След което сложи твоето си масло .


И за мен това е правилният начин.

ПП: М60 го дават да се кара с 5W40. Ако някой е виждал какъв вискозитет има 15W40 зимата няма и да помисли да го слага.


А аз като карах М20В25 с 20W50 повече 400 000км какво да кажа. ;)

Според мен колегата правилно се е ориентирал към масло с подобни характеристики, особено ако обича да настъпва колата. Между другото във форума съм срещал много теми, в които проблема- обикновено тракане на повдигачите, се е създавал от масло 5W..., но никога проблем създаден от масло 10 или 15W... Наистина колкото първата цифра е по-голяма, толкова динамичният вискозитет е по-голям и толкова маслото по-бавно достига до всички части на двигателя при студеният старт, но този проблем се решава на 100% с тефлонова добавка, която прави трайно покритие, защото без нея винаги ще има елемент на сухо триене. Но с не по-малка важност е кинематичният вискозитет на маслото, който се определя от втората цифра- това е способността на маслото да запази вискозитета си при работна температура и големи натоварвания на двигателя- за това при по-сериозно каране тя трябва да е 50 или 60. И така стигаме до правилното масло- 10W60. Да кажем ето това. ;)
И между другото, според мнението на някои колеги, 10W40 над 110С° почти не смазва, за 5W40 ме е страх да си помисля. ;)
Оли Олииииииии :mhihi: :mhihi: :mhihi:
По-големи тъпотии не бях чел скоро...И това казано от човек с претенции, че ги разбира нещата...Олеле майчицеееее :mhihi: :mhihi: :mhihi: Заради това мнение пуснах темата :mhihi: :mhihi: :mhihi: Накои хора разбраха, други не :winky:

Маслото в мотора е Mobil 1 5W-50, в това състояние е защото измина 40км на магистралата без охладителна течност...Благодаря на всички за включването :winky:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с маслото на малолитражката...

Мнение от Dimitroff » 30 Окт 2013, 7:46

Знача аз 0w30 трябва да го хвърлям в момента, в който го налея ? :mhihi:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook