странен проблем с 520и
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
странен проблем с 520и
от 5 дни съм собственик на е34 м50б20 и се хванах за главата
1во имах проблеми с охлаждането на водата - виско , водна помпа + нов радиатор и колата за момент започна да се движи по пътя докъто не дойде следващият ден . При първоначално запалване през новия ден колата едва работи прекъсва гасне мирише на суров бензин . сменихме нови свещи бош + други бобини и пак нищо никаква разлика . откачахме бобина по бобина и излезна че 1.2.3 цилиндър не реагират. Ток има на бобините , бензин има но колата едва работи на ниски . Закачахме я на компютър и даде грешка в дебитомера, сменихме и него с такъв работещ и пак нищо а и според компютъра пак има грешка в дебитомера , прегледахме и датчика на разпределителните валове и там нищо
някой да има идея къде какво да търсим
1во имах проблеми с охлаждането на водата - виско , водна помпа + нов радиатор и колата за момент започна да се движи по пътя докъто не дойде следващият ден . При първоначално запалване през новия ден колата едва работи прекъсва гасне мирише на суров бензин . сменихме нови свещи бош + други бобини и пак нищо никаква разлика . откачахме бобина по бобина и излезна че 1.2.3 цилиндър не реагират. Ток има на бобините , бензин има но колата едва работи на ниски . Закачахме я на компютър и даде грешка в дебитомера, сменихме и него с такъв работещ и пак нищо а и според компютъра пак има грешка в дебитомера , прегледахме и датчика на разпределителните валове и там нищо
някой да има идея къде какво да търсим
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: странен проблем с 520и
Като ти дава грешка в дебитомера, може да не е от самия дебитомер, а да е прекъснат някой кабел на буксата.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: странен проблем с 520и
Колега много хора не харесват свещите на бош... Бмв си ги пускат с НГК..... Разкачете дебитомера... погледнете да не смуче от някъде въздух.. клапна за картерните газове да не е проблемен.. някой маркуч да е скъсан да ти прави проблем вакума... има ли вибрации.. какво точно пише като грешка... На тъмно погледнете бобините светят ли.. Според мен си с грешните свещи колега ... много хора са слагали бош и са ги махали заради МИСФАЕРИ.....
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: странен проблем с 520и
Щом мирише на суров бензин , колеги според мен е по-вероятно да има проблем в ламбда сондите , но не помня този мотор с една или с 2 сонди е .
Като съвет мога да дам да я закачите на ИНПА и да гледате сондите дали не са забили и реагират ли адекватно , както и engine roughness(ако подава много гориво би трябвало да има детонации и да си покаже) , също така и грешка от сорта на fuel trim limit reached bank1.
Като съвет мога да дам да я закачите на ИНПА и да гледате сондите дали не са забили и реагират ли адекватно , както и engine roughness(ако подава много гориво би трябвало да има детонации и да си покаже) , също така и грешка от сорта на fuel trim limit reached bank1.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: странен проблем с 520и
hacker4eto1 написа:Колега много хора не харесват свещите на бош... Бмв си ги пускат с НГК..... Разкачете дебитомера... погледнете да не смуче от някъде въздух.. клапна за картерните газове да не е проблемен.. някой маркуч да е скъсан да ти прави проблем вакума... има ли вибрации.. какво точно пише като грешка... На тъмно погледнете бобините светят ли.. Според мен си с грешните свещи колега ... много хора са слагали бош и са ги махали заради МИСФАЕРИ.....
Карал съм с няколко различни вида свещи купувани не от България еми само с BOSCH четириелектроден мотора ми е работил така,че да ми харесва с останалите NJK и Denso бях силно разочарован.
По темата.
Проверете наистина кабелите на дебитомера и се уверете,че сте сложили правилен такъв.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: странен проблем с 520и
Ламбдата е само една, а клапан на картерните газове няма при М50. Щом първите 3 цилиндъра не реагират сложим им за проба бобините от другите 3. Както ти казаха колегите провери хубаво за теч на вакуум. Хвърли едно око на датчиците на валовете, за нещо очевидно необичайно. Но най-добре според мен отиди на кчествена диагностика, щото така може и месец да се маеш и нищо да не стане. Кефът да си я направиш сам е голям, ама е нерентабилно да седиш без кола толкова време.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: странен проблем с 520и
Колегата пише, че е сменил бобините и свещите, по пътя на пробите, трябва да види лулите. Един от датчиците вече го е гледал, но с гледане какво може да кажеш, освен да видиш както казваш нещо очевидно необичайно, но и да го няма това не е критерий. Не знам и какво е положението с компресията- виждал съм двигател М50В20 с 8,6,7,2,2,3 бара и се чудеха защо не иска да запали. Може и нещо с дюзите да не е наред. Това, че излиза постоянно дебитомера- трябва да се види сигнала му на буксата на ДМЕ или поне какво показва като живи данни.
Re: странен проблем с 520и
Колата е карахме по сервизи и всеки вдига рамене и казва на диагностиката излиза дебитомер , сменяме и. нищо. Иначе и за мен е по лесно да я закарам в сервиз . тук със сигурност има по компетентни хора от колкото по сервизите в нашия град
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: странен проблем с 520и
Намери си датчиците на валовете от някого за проба и виж какво ще стане.
- Mironikolo
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 6.10.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: винаги с кеф
Re: странен проблем с 520и
Колега, вземаш един мултицет и почваш да мериш нард. Може профилактично да си изчистиш е стъпковото моторче. Ако не можеш да намериш номиналните стоиноси утре мога да ти ги постна. Според мен е от сондата в никъкъв случеи не я пръскаис с масла, контактни спрейове и т.н.
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше
Фридрих Ницше
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: странен проблем с 520и
Колата на газ ли е или тези проблеми ги прави на бензин ?
Вижте буксата на тоя дебитомер, само със смяна очевидно не се постигат нещата.
Другото което ми идва на ум са както казаха колегите горе гумените съединения и вакуум пътищата.
Вижте буксата на тоя дебитомер, само със смяна очевидно не се постигат нещата.
Другото което ми идва на ум са както казаха колегите горе гумените съединения и вакуум пътищата.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани