Проблем след почистване на дроселната клапа
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем след почистване на дроселната клапа
Здравейте от мен, появи ми се поредния проблем с дроселната клапа, а колата е с двигател М20В20. Случаят е следният, колата си работеше с непочистена дроселна клапа, като беше навито болтчето за обороти и си ги държеше 1000, но вчера реших да я почистя от нагарите. Да уточня само, че съм почистил клапата от вътре без да пипам TPS-са (електрониката под нея) и решавам да паля аз колата и тя запали си нали, но като ги дигна 1500 и аз чакам да загрее, но нищо. Викам си аз сигурно е от много навитото болтче, но след като го отвих оборотите изведнъж паднаха на 900 и двигателя един вид "тъпче" и не искат да падат повече, а когато с 10-та от оборота да го навия и те се дигат чак до 1100. Въпроса ми е следния, може ли тази електроника под дросела да се е бъгнала и да бърка нещата, защото когато са на 900 оборота се чува цъкването на електрониката, когато клапата се затваря и отваря. Трябва ли да се чува това цакване и нормално ли е да е толкова деликато коригирането на оборотите?
Благодаря много за отделеното време и извинявайте за правописа ако има проблем. Ако има вече съществуваща тема също моля да бъда извинен, но не можах да открия решение ан този проблем и ако има пратете един линк.
Благодаря много за отделеното време и извинявайте за правописа ако има проблем. Ако има вече съществуваща тема също моля да бъда извинен, но не можах да открия решение ан този проблем и ако има пратете един линк.

Последна промяна pecata90 на 26 Сеп 2013, 20:03, променена общо 1 път
Re: Проблем с дроселна клапа и високи обороти
Днес пробвах да сменя и стъпковото моторче, но никакъв резултат. Сменените част ипо колата са:
- Ламбда сонда (втора употреба със същия номер);
- Дебитомер;
- Кабели и свещи;
- Токоразпределителна капачка (дистрибутор) и палец;
- Двигателя е на 20 000 км. след основен ремонт.
Надявам се да има някой идея за проблема ми!
- Ламбда сонда (втора употреба със същия номер);
- Дебитомер;
- Кабели и свещи;
- Токоразпределителна капачка (дистрибутор) и палец;
- Двигателя е на 20 000 км. след основен ремонт.
Надявам се да има някой идея за проблема ми!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с дроселна клапа и високи обороти
pecata90 написа:Здравейте от мен, появи ми се поредния проблем с дроселната клапа, а колата е с двигател М20В20. Случаят е следният, колата си работеше с непочистена дроселна клапа, като беше навито болтчето за обороти и си ги държеше 1000, но вчера реших да я почистя от нагарите. Да уточня само, че съм почистил клапата от вътре без да пипам TPS-са (електрониката под нея) и решавам да паля аз колата и тя запали си нали, но като ги дигна 1500 и аз чакам да загрее, но нищо. Викам си аз сигурно е от много навитото болтче, но след като го отвих оборотите изведнъж паднаха на 900 и двигателя един вид "тъпче" и не искат да падат повече, а когато с 10-та от оборота да го навия и те се дигат чак до 1100. Въпроса ми е следния, може ли тази електроника под дросела да се е бъгнала и да бърка нещата, защото когато са на 900 оборота се чува цъкването на електрониката, когато клапата се затваря и отваря. Трябва ли да се чува това цакване и нормално ли е да е толкова деликато коригирането на оборотите?
Благодаря много за отделеното време и извинявайте за правописа ако има проблем. Ако има вече съществуваща тема също моля да бъда извинен, но не можах да открия решение ан този проблем и ако има пратете един линк.
Колега, празните обороти не се регулират от винтчето на дроселовата клапа, а от стъпковото моторче. С винтчето се регулира при отпусната педал на газта дроселовата клапа да затваря плътно но без да затяга. Цъкането, за което говориш трябва да се чува при около 750 оборота- това се регулира с винтчетата на датчика.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани