Проблем след почистване на дроселната клапа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.08.2013
Пол: Мъж

Проблем след почистване на дроселната клапа

Мнение от pecata90 » 25 Сеп 2013, 20:58

Здравейте от мен, появи ми се поредния проблем с дроселната клапа, а колата е с двигател М20В20. Случаят е следният, колата си работеше с непочистена дроселна клапа, като беше навито болтчето за обороти и си ги държеше 1000, но вчера реших да я почистя от нагарите. Да уточня само, че съм почистил клапата от вътре без да пипам TPS-са (електрониката под нея) и решавам да паля аз колата и тя запали си нали, но като ги дигна 1500 и аз чакам да загрее, но нищо. Викам си аз сигурно е от много навитото болтче, но след като го отвих оборотите изведнъж паднаха на 900 и двигателя един вид "тъпче" и не искат да падат повече, а когато с 10-та от оборота да го навия и те се дигат чак до 1100. Въпроса ми е следния, може ли тази електроника под дросела да се е бъгнала и да бърка нещата, защото когато са на 900 оборота се чува цъкването на електрониката, когато клапата се затваря и отваря. Трябва ли да се чува това цакване и нормално ли е да е толкова деликато коригирането на оборотите?

Благодаря много за отделеното време и извинявайте за правописа ако има проблем. Ако има вече съществуваща тема също моля да бъда извинен, но не можах да открия решение ан този проблем и ако има пратете един линк. :bchug:
Последна промяна pecata90 на 26 Сеп 2013, 20:03, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.08.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с дроселна клапа и високи обороти

Мнение от pecata90 » 26 Сеп 2013, 8:30

Днес пробвах да сменя и стъпковото моторче, но никакъв резултат. Сменените част ипо колата са:
- Ламбда сонда (втора употреба със същия номер);
- Дебитомер;
- Кабели и свещи;
- Токоразпределителна капачка (дистрибутор) и палец;
- Двигателя е на 20 000 км. след основен ремонт.

Надявам се да има някой идея за проблема ми! :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с дроселна клапа и високи обороти

Мнение от zvetiko » 26 Сеп 2013, 9:43

pecata90 написа:Здравейте от мен, появи ми се поредния проблем с дроселната клапа, а колата е с двигател М20В20. Случаят е следният, колата си работеше с непочистена дроселна клапа, като беше навито болтчето за обороти и си ги държеше 1000, но вчера реших да я почистя от нагарите. Да уточня само, че съм почистил клапата от вътре без да пипам TPS-са (електрониката под нея) и решавам да паля аз колата и тя запали си нали, но като ги дигна 1500 и аз чакам да загрее, но нищо. Викам си аз сигурно е от много навитото болтче, но след като го отвих оборотите изведнъж паднаха на 900 и двигателя един вид "тъпче" и не искат да падат повече, а когато с 10-та от оборота да го навия и те се дигат чак до 1100. Въпроса ми е следния, може ли тази електроника под дросела да се е бъгнала и да бърка нещата, защото когато са на 900 оборота се чува цъкването на електрониката, когато клапата се затваря и отваря. Трябва ли да се чува това цакване и нормално ли е да е толкова деликато коригирането на оборотите?

Благодаря много за отделеното време и извинявайте за правописа ако има проблем. Ако има вече съществуваща тема също моля да бъда извинен, но не можах да открия решение ан този проблем и ако има пратете един линк. :bchug:


Колега, празните обороти не се регулират от винтчето на дроселовата клапа, а от стъпковото моторче. С винтчето се регулира при отпусната педал на газта дроселовата клапа да затваря плътно но без да затяга. Цъкането, за което говориш трябва да се чува при около 750 оборота- това се регулира с винтчетата на датчика.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook