Съвет за автомобил - БМВ 520i

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 10 Юни 2013, 10:27

Да кажем че познавам въпросната е34 и цялостното и състояние така че 15 компресия е малко в сфеерата на научната фантастика.

Ваносовия мотор бешепо спомен с 11:1 степен на сгъстяване , а без ваноса 10.5 . което умножено по 1,4 всеки може да сметне. Другото е вече сваляни глави , престъргване .намалени горивни камери , гъсти маслаи т.н...

Както и да е , при тази компресия механично мотора е ок .Сега по Ел часта може да не е ок, отделно съединител проблем..те се събират...
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Съвет за автомобил - БМВ 520i

Мнение от fox1981 » 11 Юни 2013, 20:15

zvetiko написа:Рекорда ми е 16 бара на Е34-ка, която е била собственост на китайското посолство. По принцип имам два манометъра- ако се появи аномалия да може да се изключи грешка на уреда. При колегата имаше лека криза на четвърти цилиндър, където резбата на свеща беше ръждясала, накрайника на манометъра не можеше да се притегне добре и показваше с 2.5 бара надолу, но с ВД40 проблема се реши. Бобината наистина не работеше както трябва, потвърди се и при диагностиката с GT1 DIS като записана грешка, масметъра е ясно, че трябва да се смени.

Аз не смятам,че прекомерната компресия е плюс за това мотора да е здрав и да работи както трябва......Все пак бензинът има октаново число.....,което е свойството на горивото да не се замозапалва..,което при свръх налягане се случва......По скоро за мен такава компресия,идва да рече за упълнение с масло....

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook