Как да си направим предните тампони с изместен център

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от Митко Стоянов » 17 Апр 2013, 20:50

А няма ли да е по-лесно да разбере кое му е криво и да го смени? Щото за тая разлика от почти градус определено има причина и тя никак не е маловажна.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от slavianko » 17 Апр 2013, 22:38

Митко Стоянов написа:А няма ли да е по-лесно да разбере кое му е криво и да го смени? Щото за тая разлика от почти градус определено има причина и тя никак не е маловажна.
Не е градус а 0.30 поне така е написал колегата. И колега понеже виждам че не си наясно ще ти кажа че няма как да се оправи със смяна на нещото което му е криво щото в случая това ще е ботуша.
Последна промяна slavianko на 18 Апр 2013, 21:39, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от err0r » 17 Апр 2013, 22:39

0.30 не са ли 30 минути (половин градус)???
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Апр 2013, 6:12

+0.50 градуса ми е колелото в момента, а трябва да е -0.20 по програмата на стенда. Другото е точно толкова. Може нищо да не е криво, просто наклона зависи от 1000 неща. А и да има нещо криво трябва да сменя всичко :mhihi: докато разбера кое е...
Попаднах на един сайт, в който предлагат кит с ексцентрични болтове носачите за реглаж на напречните наклони, но за това може да пусна и отделна тема, защото за първи път го виждам като идея и си струва да се поразисква. Скоро имам работа по ходовата част и ми се иска да го пробвам дори.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от Митко Стоянов » 18 Апр 2013, 8:09

slavianko написа:
Митко Стоянов написа:А няма ли да е по-лесно да разбере кое му е криво и да го смени? Щото за тая разлика от почти градус определено има причина и тя никак не е маловажна.
Не е градус а 0.30 поне така е написал колегата, което е една трета от градуса. И колега понеже виждам че не си наясно ще ти кажа че няма как да се оправи със смяна на нещото което му е криво щото в случая това ще е ботуша.
Как разбра, че не съм наясно, не можах да се отворя...Между +0.50 и -0.20 разликата е доста повече от 30 минути. Проста математика...И понеже не съм наясно (според теб) си мисля, че има някой леко мръднал носач, щото за положителен наклон бомбето трябва да мръдне в посока от мотора към калника, а това е малко вероятно.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от slavianko » 18 Апр 2013, 21:54

Митко Стоянов написа:
slavianko написа:
Митко Стоянов написа:А няма ли да е по-лесно да разбере кое му е криво и да го смени? Щото за тая разлика от почти градус определено има причина и тя никак не е маловажна.
Не е градус а 0.30 поне така е написал колегата, което е една трета от градуса. И колега понеже виждам че не си наясно ще ти кажа че няма как да се оправи със смяна на нещото което му е криво щото в случая това ще е ботуша.
Как разбра, че не съм наясно, не можах да се отворя...Между +0.50 и -0.20 разликата е доста повече от 30 минути. Проста математика...И понеже не съм наясно (според теб) си мисля, че има някой леко мръднал носач, щото за положителен наклон бомбето трябва да мръдне в посока от мотора към калника, а това е малко вероятно.
Не съм обърнал внимание че колегата на едните показания е написал минус а на другите плюс и затова изходих че е 0.30 разликата тук аз съм с грешка. Иначе 90% от случаите кривото идва от ботуша не от носачите и затова ти казвам че в повечето случаи няма как да стане със смяна на нещо си. Пък да дадеш 300лв за смяна на носачи и още 100 за труд и да не си сигурен че е от тях не е много удачен вариант. Особено ако се окаже на финала че разлика няма след смяната :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от Митко Стоянов » 18 Апр 2013, 22:05

И сега ако обясниш как бомбето ще мръдне в посока от коша навън....щото аз не мога да си го обясня
В пъти е по-вероятно да има крив носач или шенкел (ботуш). А и не мисля, че е особено сложно да намери носач само за пробата, отколкото да се филмира с разни измислени китове и други скраперии...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Апр 2013, 5:22

Аз не се филмирам, а търся начин да си направя напречните наклони регулируеми. Не виждам кое му е скраперията. Това, че немеца не го е направил да е възможно не значи, че не е нужно. Както и да е. Пуснах една тема и се надявам да има някакъв градивен коментар.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от slavianko » 19 Апр 2013, 10:19

Митко Стоянов написа:И сега ако обясниш как бомбето ще мръдне в посока от коша навън....щото аз не мога да си го обясня
В пъти е по-вероятно да има крив носач или шенкел (ботуш). А и не мисля, че е особено сложно да намери носач само за пробата, отколкото да се филмира с разни измислени китове и други скраперии...
Виждал съм всякакви кривотии така че е безсмислено да обяснявам.

Dirty M5 driveR написа:Аз не се филмирам, а търся начин да си направя напречните наклони регулируеми. Не виждам кое му е скраперията. Това, че немеца не го е направил да е възможно не значи, че не е нужно. Както и да е. Пуснах една тема и се надявам да има някакъв градивен коментар.
Братле вчера идва една 30-ка при мен с разпробити отвори и според братлето мръднала почти градус. Само дето той ги направил по посока кастър щото кембъра си го променил по друг начин ;)
Също не е сложно да си направиш и кембър плейтове при някой местен фрезист. Два унибала ти трябват само и малко работа с фрезата и ще станат като оригиналните гарантирам ти
Ако си наблизо бих ти смъкнал моите да си вземеш размерите ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Как да си направим предните тампони с изместен център

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Апр 2013, 17:35

slavianko написа:Ако си наблизо бих ти смъкнал моите да си вземеш размерите ;)


Благодарности за което :bowdown: , но просто не ми се задълбочава с разни стругари, фрезисти и прочие. Целта ми е да се хвана една събота в сервиза и да си свърша сам работата. Най-вероятно ще пробвам с изместване на долните носачи, но затова ще спомена по-подробно в темата, която пуснах.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook