проблем с таблото
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- grobar_partizan
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 15.11.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E68
- Детайли за колата: може би 1.9 TDI
проблем с таблото
Здравейте, колеги.
От няколко седмици съм собственик на е34. Като цяло съм много доволен. Возията е екстра, разхода е разумен, абе бива.
Когато го взех му сложих близо 20 литра бензин и след каране няколко дни само на газ лампичката на таблото за бензина светна, а стрелката беше почти на нула. Понеже бях свършил вече парите, реших да изключа бензиновата помпа и да карам само на газ, но става студено и вчера имах проблем с паленето. Включих помпата и запали без проблем, минах към 30 километра, а на таблото стрелката стои най-долу, без да свети лампата. Казаха ми, че е възможно да смесва бензина с газта и затова да изчезва горивото, но бензин има явно. Таблото не е оригиналното, слагано е от друга кола. Възможно ли е заради смяната да дава грешки и как може да се отстранят?
и още едно питане имам...
Днес отидох в един сервиз за ауспуси и попитах за свалянето на катализатора. Изнесоха ми лекция каква голяма глупост било това, как какво ли не щяло да се счупи. В крайна сметка ми каза, че може да ми го свали и да смени гърнето, а това удоволствие ще ми струва 200 лева и видиш ли, той влизал много навътре с парите, защото не знаел колко пари ще вземе за катализатора. Понеже съм чувал, че на мястото на гърнето с катализатора може да се сложи тръба или гърнето да се завари пак, но той ми каза, че не е възможно. Какво е положението тук?
Благодаря ви.
От няколко седмици съм собственик на е34. Като цяло съм много доволен. Возията е екстра, разхода е разумен, абе бива.
Когато го взех му сложих близо 20 литра бензин и след каране няколко дни само на газ лампичката на таблото за бензина светна, а стрелката беше почти на нула. Понеже бях свършил вече парите, реших да изключа бензиновата помпа и да карам само на газ, но става студено и вчера имах проблем с паленето. Включих помпата и запали без проблем, минах към 30 километра, а на таблото стрелката стои най-долу, без да свети лампата. Казаха ми, че е възможно да смесва бензина с газта и затова да изчезва горивото, но бензин има явно. Таблото не е оригиналното, слагано е от друга кола. Възможно ли е заради смяната да дава грешки и как може да се отстранят?
и още едно питане имам...
Днес отидох в един сервиз за ауспуси и попитах за свалянето на катализатора. Изнесоха ми лекция каква голяма глупост било това, как какво ли не щяло да се счупи. В крайна сметка ми каза, че може да ми го свали и да смени гърнето, а това удоволствие ще ми струва 200 лева и видиш ли, той влизал много навътре с парите, защото не знаел колко пари ще вземе за катализатора. Понеже съм чувал, че на мястото на гърнето с катализатора може да се сложи тръба или гърнето да се завари пак, но той ми каза, че не е възможно. Какво е положението тук?
Благодаря ви.

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: проблем с таблото
Колега, може кодинга да е виновен за тези грешни показания.
А за катализатора-моя съвет е да не го махаш. Колата става по-шумна, а вървежа не се покачва. Един приятел го свали и се оказа, че колата си върви както преди. Тоя те мята на джанката да береш сливи с тия лафове дето ти ги пуска, че щял да влезе вътре. Само ще ти кажа, че и без пари да ти го направи, остане ли катализатора при него, пак ще е на печалба. Не се хващай на тия измишльотини.
А за катализатора-моя съвет е да не го махаш. Колата става по-шумна, а вървежа не се покачва. Един приятел го свали и се оказа, че колата си върви както преди. Тоя те мята на джанката да береш сливи с тия лафове дето ти ги пуска, че щял да влезе вътре. Само ще ти кажа, че и без пари да ти го направи, остане ли катализатора при него, пак ще е на печалба. Не се хващай на тия измишльотини.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с таблото
Щом всичко е работело едва ли е кодинга- по-скоро трябва да се извади помпата с нивомера, да се почисти и види състоянието.
Ако се направи както трябва, колата става много малко по-шумна и ако катализатора е бил наистина запушен тръгва по-добре- на мястото на катализатора се слагат два резонатора. Има и версия при, която шума остава същият- отваря се катализатора, вади се керамиката и на нейно място се слага стоманена вълна от неръждаема стомана.
А този при, който си отишъл- не е зле, някакви резонатори или гърне за 100 , а ти му даваш 400 ...
Ако се направи както трябва, колата става много малко по-шумна и ако катализатора е бил наистина запушен тръгва по-добре- на мястото на катализатора се слагат два резонатора. Има и версия при, която шума остава същият- отваря се катализатора, вади се керамиката и на нейно място се слага стоманена вълна от неръждаема стомана.
А този при, който си отишъл- не е зле, някакви резонатори или гърне за 100 , а ти му даваш 400 ...
- grobar_partizan
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 15.11.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E68
- Детайли за колата: може би 1.9 TDI
Re: проблем с таблото
zvetiko написа:Има и версия при, която шума остава същият- отваря се катализатора, вади се керамиката и на нейно място се слага стоманена вълна от неръждаема стомана.
До скоро в нас се въртеше един катализатор с метална пита. От едната страна беше като нов, а като се обърне беше стопен метала. Има ли вариант да тръгнат частици метал по цялата система и после с това да се занимавам?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с таблото
grobar_partizan написа:zvetiko написа:Има и версия при, която шума остава същият- отваря се катализатора, вади се керамиката и на нейно място се слага стоманена вълна от неръждаема стомана.
До скоро в нас се въртеше един катализатор с метална пита. От едната страна беше като нов, а като се обърне беше стопен метала. Има ли вариант да тръгнат частици метал по цялата система и после с това да се занимавам?
Когато отворите в катализатора се задръстят- най-грубо си представи, че вътре има наредени един до друг няколкостотин спагети, ако караш по-сериозно, газовете почват да чупят керамиката и да я изхвърлят и остава само мрежата на керамиката или пък някаква модификация- преди години нещо не ми хареса как върви колата, отварям катализатора и вътре няма никой, само металната мрежа беше станала на топче и запушила генерацията.

Стоманената вълна не се слага като я напъхаш с пръчка от единият край


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани