смяна на мотор М50В20 от Е36 в Е34 с М20В20
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
смяна на мотор М50В20 от Е36 в Е34 с М20В20
Колата ми е е34 м20б20 автоматик.Имам цяла за части Е36 м50б20 автоматик.Искам от Е36-цата да сложа мотора в Е34-ката барабар с автомата.
Какво ще ми е нужно да купя от Е34 М50 освен картера с щеката и маслената помпа?С инсталацията ще има ли големи ядове?Дали ще паснат лапи,тампони,кардан,хидравлика,климатик и т.н.
Не желая да сменявам колата,частите ги имам налични почти всичките,за това не ми предлагайте да сменя колата.
благодаря предварително на отзовалите се
Какво ще ми е нужно да купя от Е34 М50 освен картера с щеката и маслената помпа?С инсталацията ще има ли големи ядове?Дали ще паснат лапи,тампони,кардан,хидравлика,климатик и т.н.
Не желая да сменявам колата,частите ги имам налични почти всичките,за това не ми предлагайте да сменя колата.
благодаря предварително на отзовалите се

Последна промяна coupe112 на 19 Мар 2012, 21:14, променена общо 1 път
THE WORLD IS YOURS
Re: суап М50В20 от Е36 в Е34 с М20В20
coupe112 написа:Колата ми е е34 м20б20 автоматик.Имам цяла за части Е36 м50б20 автоматик.Искам от Е36-цата да сложа мотора в Е34-ката барабар с автомата.
Какво ще ми е нужно да купя от Е34 М50 освен картера с щеката и маслената помпа?С инсталацията ще има ли големи ядове?Дали ще паснат лапи,тампони,кардан,хидравлика,климатик и т.н.
благодаря предварително на отзовалите се
суап това какво е

да не ти казвам ,че се захващаш с нещо лишено от всякакъв смисъл.....такива мнения очаквай.
и аз съм на твоят хал (само че на друга тема)-съвета ми е:
-взимаш химикал и дълъг лист'
-отваряш реалоем или фенса'
-сравняваш по номер частите,косващи проекта ти
....след записките ще си повече на ясно от целият подфорум....успех и дъно знаеш какви ги вършиш

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: смяна на мотор М50В20 от Е36 в Е34 с М20В20
Колега, вярно е- ще получиш доста отговори "няма смисъл, не се занимавай".
Защото- не само картера е различен, блока също- няма да ти паснат лапи,тампони, простотии. Скоростната кутия е различна, също не става. От там- инсталацията на колата ти също е различна с тази на 36-цата. Да сложиш кардан или диф от едното на другото, трябва да знаеш да правиш магии, или да заваряш и режеш доволно, което си е напълно безмислено занимание. На мен също са ми го казвали тва, дето сега аз го пиша- но....трябваше да се сблъскам лично, за да ми уври главата. А и двигател М50 не съм много сигурен, че е по-добър от М20, въпреки разликата в годините. АЗ лично на пук на логиката с М50 съм брал доста ядове, а с М20 Б20 - само приятни моменти, два такива имах, с много зор и... пак не можах да ги счупя.
Та, равносметката- нищо не пасва. Ако двигателя ти не е в ред, просто земи друг. Може и М20Б25, там ще е много, много по-лесно, а и ше върви.
Защото- не само картера е различен, блока също- няма да ти паснат лапи,тампони, простотии. Скоростната кутия е различна, също не става. От там- инсталацията на колата ти също е различна с тази на 36-цата. Да сложиш кардан или диф от едното на другото, трябва да знаеш да правиш магии, или да заваряш и режеш доволно, което си е напълно безмислено занимание. На мен също са ми го казвали тва, дето сега аз го пиша- но....трябваше да се сблъскам лично, за да ми уври главата. А и двигател М50 не съм много сигурен, че е по-добър от М20, въпреки разликата в годините. АЗ лично на пук на логиката с М50 съм брал доста ядове, а с М20 Б20 - само приятни моменти, два такива имах, с много зор и... пак не можах да ги счупя.
Та, равносметката- нищо не пасва. Ако двигателя ти не е в ред, просто земи друг. Може и М20Б25, там ще е много, много по-лесно, а и ше върви.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: смяна на мотор М50В20 от Е36 в Е34 с М20В20
и аз в момента права саштата подмяна на двигатели сменяш стоиките на мотора взимаш тези от петица и сас скоросния лост ште трябва малко да го скасиш и с електрониката ште имаш проблеми и аз днеска се збласках с електрониката и имам проблем не идва ток до бобините и бензиновата помпа. кардана при мен пасна но аз сам с скорости не автоматик.някои ако може да каже зашто може дамисе губи тока до бобините и помпата да казва
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: смяна на мотор М50В20 от Е36 в Е34 с М20В20
Колега, как навърза инсталацията и какви промени си правил, защото оригинално имат разлики, макар и малки?
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани