Разглабяне задна врата
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- dani32
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 26.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: e34 v10
Разглабяне задна врата
Колеги някой може ли да ми обясни как да разглобя задна врата на нашите коли. Искам да сваля стъклата, как се свалят, предполагам гредата между голямото и малкото прозорче се развива от някъде но от къде. Трябва ли да свалям самата машинка на стъклото? Ще съм благодарен ако някой може да ми отговори на въпроса, ако е придружено и със снимка още повече.
Поздрави.
Поздрави.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Разглабяне задна врата
Като стигнеш до състояние, в което всичко е свалено като кори и т.н. трябва първо да свалиш голямото стъкло. Предполагам знаеш- Стъклото се задвижва нагоре и надолу с една ножица, която има една релса с 2 плъзгача в долния край на стъклото. Те са захванати към ножицата с едни шплентове, сваляш шплентовете, за да можеш да освободиш стъклото от ножицата.
След това би трябвало да падне до долу това стъкло. За изваждане без сваляне на машинката или казано иначе за по-лесно сваляне махаш улътненията на големия прозорец, и го вадиш от водачите.
Не знам как съм го обяснил, може и да не се разбира нищо, но аз поне така съм сменявал стъкла на вратите.
За ветроупорното стъкло нямам спомен при Е34 как точно беше. Знам, че като свалиш черната пластмасова декорация отвътре имаш 3 винта, развиваш ги и така сваляш външната лайсна, която от своя страна освобождава уплътнението. След това в горния край на гредичката(водеща се като водач на стъклото) трябва да имаш пак 1 или 2 винта, отвиваш ги и трябва да излезе гадинката.
Не мога да снимам, понеже вратите заминаха за боя...
Дано ти е от полза написаното
След това би трябвало да падне до долу това стъкло. За изваждане без сваляне на машинката или казано иначе за по-лесно сваляне махаш улътненията на големия прозорец, и го вадиш от водачите.
Не знам как съм го обяснил, може и да не се разбира нищо, но аз поне така съм сменявал стъкла на вратите.
За ветроупорното стъкло нямам спомен при Е34 как точно беше. Знам, че като свалиш черната пластмасова декорация отвътре имаш 3 винта, развиваш ги и така сваляш външната лайсна, която от своя страна освобождава уплътнението. След това в горния край на гредичката(водеща се като водач на стъклото) трябва да имаш пак 1 или 2 винта, отвиваш ги и трябва да излезе гадинката.
Не мога да снимам, понеже вратите заминаха за боя...
Дано ти е от полза написаното


ATR-42/72
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани