Проблем с форсирането, давене? - Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 3.03.2010

Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от marto554 » 09 Ное 2012, 18:56

Здравейте, днес ходих да гледам една е34-ка в един салон.Колата е като нова визуално и салона е много запазен. 520i 150кс.
Запалих я колата първия път обаче изгасна.Второто палене пак същата работа.При третото палене я форсирах 10-15 сек. и оборотите се стабилизираха и си държа постоянни около 700об. При форсиране обаче колата се "дави" леко и като натискам педала за газта реагира малко със закъснение.Направи ми впечатление че голямото гумено съединение което е между дросела и дебитомера е скъсано и с един изолирбанд го изолирахме обаче пак същата работа.Колата я карах иначе ускорява много добре, няма някакви проблеми(поне аз не можах да усетя нещо притеснително) при движение, но на празен ход си си се дави.Някой има ли идея от какво може да е това нещо и дали въобще си струва да се занимавам с тази кола или да бягам на далеч? :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от cod-cdbp » 09 Ное 2012, 19:11

Вземи си кола, от някой от форума... мани ги тия автоморг.. къщи. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от Dirty M5 driveR » 09 Ное 2012, 19:17

Това съединение (гофре му викаме) е за смяна. Влиза от там нерегламентиран въздух и обеднява смесите. Тъй че трябва да се смени и тогава да гледаш дали работи ок мотора. Ако само това е кусура на колата определено си струва (зависи и за какви пари е обявена де).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от cod-cdbp » 09 Ное 2012, 19:33

Dirty M5 driveR написа:Това съединение (гофре му викаме) е за смяна. Влиза от там нерегламентиран въздух и обеднява смесите. Тъй че трябва да се смени и тогава да гледаш дали работи ок мотора. Ако само това е кусура на колата определено си струва (зависи и за какви пари е обявена де).


Oбичайно, щом и това е за смяна, значи колата е напудрена набързо и е пусната за продажба.
Затова и пуснах горното мнение...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от alchohol » 09 Ное 2012, 21:01

Колега, не си давай парите за боклуци, кой знае още какво й има на тая "запазена кола" :?: :idea:
Преди време с един колега гледахме една баварка, ама лъсната, напудрена и като вдигна капака, опааа.... изненада.... Двигателя измит и намзан с парафин и оня от автокъщата вика, гледай тоя мотор си е така оригинално :mhihi:. Между перката и радиатора, обрача който насочва въздушния поток и него го няма-викам сигурно без него е произведена :mhihi: . Предницата удряна, ама маскирана, като пъпчив журналист за пред камери, обаче бяха забравили да натиснат мигача навътре :mhihi: .
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от ivan. » 10 Ное 2012, 8:26

Стъпковото моторче може да се е напълнило с прах като е било спукано голфрето.
Ако всичко друго е наред и цената отговаря я взимай
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от zvetiko » 12 Ное 2012, 10:08

marto554 написа:Здравейте, днес ходих да гледам една е34-ка в един салон.Колата е като нова визуално и салона е много запазен. 520i 150кс.
Запалих я колата първия път обаче изгасна.Второто палене пак същата работа.При третото палене я форсирах 10-15 сек. и оборотите се стабилизираха и си държа постоянни около 700об. При форсиране обаче колата се "дави" леко и като натискам педала за газта реагира малко със закъснение.Направи ми впечатление че голямото гумено съединение което е между дросела и дебитомера е скъсано и с един изолирбанд го изолирахме обаче пак същата работа.Колата я карах иначе ускорява много добре, няма някакви проблеми(поне аз не можах да усетя нещо притеснително) при движение, но на празен ход си си се дави.Някой има ли идея от какво може да е това нещо и дали въобще си струва да се занимавам с тази кола или да бягам на далеч? :confused:


Колега, не вземай кола, дори с лек по предположения дефект, освен ако на някой не му е на 100% ясно как ще го отстрани после, защото може да се окаже нещо съвсем друго. Не вземай и 520i- харчи много и върви малко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от Stoqnov_ » 15 Ное 2012, 1:15

Като човек, имал три 520-ки, но не една след друга- не е толкова трудно, страшно, или каквото и да било, да имаш такава кола, не се ремонтира като космически кораб, сравнително лесна е за поддръжка и ремонт. Конкретно към автора на темата: едно от най-важните неща- ако колата е на добри пари и купето е читаво- вземай, че не останаха читави Е34-ки, много трудно се намират, ама много. А за това, че 520 не върви кой знае колко и гори- вярно е, ама читави 25-ци е още по-трудно да намериш, даже почти невъзможно. Последната година не сме видели читава 25-ца, а момчето, за което търсим върви с парите в джоба. За една година не видяхме нито една читава такава, с изключение на една за десет бона, всеки сам може да си направи изводите, естествено- няма да ги сподели тука,., но това е факт-- Читави 34-ки почти няма. Ако тази я бива- вземай.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от zvetiko » 15 Ное 2012, 9:46

Абе да си приготви между 20 и 2000лв. и да се хвърля смело- нали той ще ги дава. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от Dirty M5 driveR » 15 Ное 2012, 18:44

Вие изкарахте колата гробника, без дори да сте я виждали :mhihi: Човека написа, че гофрето е било омотано с тиксо. 100% дърпа по малко въздух от някъде. Да си намери едно здраво гофре и да отиде да тества с него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от zvetiko » 16 Ное 2012, 9:20

Тези ,които продават колите си имат някаква представа от тях и ако е нещо за 20лв. сигурно биха ги дали за да е в изправност колата. Преди десетина дни един приятел искаше да си купи едно Волво, всичко чудесно, само от към силовото предаване имаше лек луфт при превключване и ни казаха, че било някакво каре за 100- на лв. Като я покарах малко в определени обороти и се почна- форсиране на двигателя и ударно привключване в автоматичните скорости, оня ме пита какво правиш ще счупиш колата ;) Е попитахме колко ще струва основен ремонт на тези скорости- кутията била японска и се ремонтирала за около 4000лв. Така, че пак казвам на колегата да не взема кола с някаква неизправност, ако на някой не му е ясно какво и е, а не само да предполага.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от ivan. » 16 Ное 2012, 20:26

zvetiko написа:. Преди десетина дни един приятел искаше да си купи едно Волво, всичко чудесно, само от към силовото предаване имаше лек луфт при превключване и ни казаха, че било някакво каре за 100- на лв. Като я покарах малко в определени обороти и се почна- форсиране на двигателя и ударно привключване в автоматичните скорости, оня ме пита какво правиш ще счупиш колата ;) Е попитахме колко ще струва основен ремонт на тези скорости- кутията била японска и се ремонтирала за около 4000лв. Така, че пак казвам на колегата да не взема кола с някаква неизправност, ако на някой не му е ясно какво и е, а не само да предполага.

:OT: кутията на волвото е AISIN .Един приятел с таково волво се прибра от Испания с буксуваща кутия на моменти ,тук сменихме маслото и не се усещаше как сменя предавките след това,което доста ме очуди....а и смяната на масло там е малко шантава работа.
По темата....не може виртуално да се познае проблема
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34

Мнение от zvetiko » 17 Ное 2012, 8:59

Тази беше заминала- освен превключването след форсиране, обявеният от дилъра луфт в карето се оказа луфт в нещо си на вторичният вал на кутията. Затова колегата да внимава. ;)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook