Проблем с форсирането, давене? - Е34
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с форсирането, давене? - Е34
Здравейте, днес ходих да гледам една е34-ка в един салон.Колата е като нова визуално и салона е много запазен. 520i 150кс.
Запалих я колата първия път обаче изгасна.Второто палене пак същата работа.При третото палене я форсирах 10-15 сек. и оборотите се стабилизираха и си държа постоянни около 700об. При форсиране обаче колата се "дави" леко и като натискам педала за газта реагира малко със закъснение.Направи ми впечатление че голямото гумено съединение което е между дросела и дебитомера е скъсано и с един изолирбанд го изолирахме обаче пак същата работа.Колата я карах иначе ускорява много добре, няма някакви проблеми(поне аз не можах да усетя нещо притеснително) при движение, но на празен ход си си се дави.Някой има ли идея от какво може да е това нещо и дали въобще си струва да се занимавам с тази кола или да бягам на далеч?
Запалих я колата първия път обаче изгасна.Второто палене пак същата работа.При третото палене я форсирах 10-15 сек. и оборотите се стабилизираха и си държа постоянни около 700об. При форсиране обаче колата се "дави" леко и като натискам педала за газта реагира малко със закъснение.Направи ми впечатление че голямото гумено съединение което е между дросела и дебитомера е скъсано и с един изолирбанд го изолирахме обаче пак същата работа.Колата я карах иначе ускорява много добре, няма някакви проблеми(поне аз не можах да усетя нещо притеснително) при движение, но на празен ход си си се дави.Някой има ли идея от какво може да е това нещо и дали въобще си струва да се занимавам с тази кола или да бягам на далеч?

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Вземи си кола, от някой от форума... мани ги тия автоморг.. къщи.





- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Това съединение (гофре му викаме) е за смяна. Влиза от там нерегламентиран въздух и обеднява смесите. Тъй че трябва да се смени и тогава да гледаш дали работи ок мотора. Ако само това е кусура на колата определено си струва (зависи и за какви пари е обявена де).
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Dirty M5 driveR написа:Това съединение (гофре му викаме) е за смяна. Влиза от там нерегламентиран въздух и обеднява смесите. Тъй че трябва да се смени и тогава да гледаш дали работи ок мотора. Ако само това е кусура на колата определено си струва (зависи и за какви пари е обявена де).
Oбичайно, щом и това е за смяна, значи колата е напудрена набързо и е пусната за продажба.
Затова и пуснах горното мнение...

- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Колега, не си давай парите за боклуци, кой знае още какво й има на тая "запазена кола"
Преди време с един колега гледахме една баварка, ама лъсната, напудрена и като вдигна капака, опааа.... изненада.... Двигателя измит и намзан с парафин и оня от автокъщата вика, гледай тоя мотор си е така оригинално
. Между перката и радиатора, обрача който насочва въздушния поток и него го няма-викам сигурно без него е произведена
. Предницата удряна, ама маскирана, като пъпчив журналист за пред камери, обаче бяха забравили да натиснат мигача навътре
.


Преди време с един колега гледахме една баварка, ама лъсната, напудрена и като вдигна капака, опааа.... изненада.... Двигателя измит и намзан с парафин и оня от автокъщата вика, гледай тоя мотор си е така оригинално



Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Стъпковото моторче може да се е напълнило с прах като е било спукано голфрето.
Ако всичко друго е наред и цената отговаря я взимай
Ако всичко друго е наред и цената отговаря я взимай

by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
marto554 написа:Здравейте, днес ходих да гледам една е34-ка в един салон.Колата е като нова визуално и салона е много запазен. 520i 150кс.
Запалих я колата първия път обаче изгасна.Второто палене пак същата работа.При третото палене я форсирах 10-15 сек. и оборотите се стабилизираха и си държа постоянни около 700об. При форсиране обаче колата се "дави" леко и като натискам педала за газта реагира малко със закъснение.Направи ми впечатление че голямото гумено съединение което е между дросела и дебитомера е скъсано и с един изолирбанд го изолирахме обаче пак същата работа.Колата я карах иначе ускорява много добре, няма някакви проблеми(поне аз не можах да усетя нещо притеснително) при движение, но на празен ход си си се дави.Някой има ли идея от какво може да е това нещо и дали въобще си струва да се занимавам с тази кола или да бягам на далеч?
Колега, не вземай кола, дори с лек по предположения дефект, освен ако на някой не му е на 100% ясно как ще го отстрани после, защото може да се окаже нещо съвсем друго. Не вземай и 520i- харчи много и върви малко.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Като човек, имал три 520-ки, но не една след друга- не е толкова трудно, страшно, или каквото и да било, да имаш такава кола, не се ремонтира като космически кораб, сравнително лесна е за поддръжка и ремонт. Конкретно към автора на темата: едно от най-важните неща- ако колата е на добри пари и купето е читаво- вземай, че не останаха читави Е34-ки, много трудно се намират, ама много. А за това, че 520 не върви кой знае колко и гори- вярно е, ама читави 25-ци е още по-трудно да намериш, даже почти невъзможно. Последната година не сме видели читава 25-ца, а момчето, за което търсим върви с парите в джоба. За една година не видяхме нито една читава такава, с изключение на една за десет бона, всеки сам може да си направи изводите, естествено- няма да ги сподели тука,., но това е факт-- Читави 34-ки почти няма. Ако тази я бива- вземай.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Абе да си приготви между 20 и 2000лв. и да се хвърля смело- нали той ще ги дава. 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Вие изкарахте колата гробника, без дори да сте я виждали
Човека написа, че гофрето е било омотано с тиксо. 100% дърпа по малко въздух от някъде. Да си намери едно здраво гофре и да отиде да тества с него.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Тези ,които продават колите си имат някаква представа от тях и ако е нещо за 20лв. сигурно биха ги дали за да е в изправност колата. Преди десетина дни един приятел искаше да си купи едно Волво, всичко чудесно, само от към силовото предаване имаше лек луфт при превключване и ни казаха, че било някакво каре за 100- на лв. Като я покарах малко в определени обороти и се почна- форсиране на двигателя и ударно привключване в автоматичните скорости, оня ме пита какво правиш ще счупиш колата
Е попитахме колко ще струва основен ремонт на тези скорости- кутията била японска и се ремонтирала за около 4000лв. Така, че пак казвам на колегата да не взема кола с някаква неизправност, ако на някой не му е ясно какво и е, а не само да предполага.

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
zvetiko написа:. Преди десетина дни един приятел искаше да си купи едно Волво, всичко чудесно, само от към силовото предаване имаше лек луфт при превключване и ни казаха, че било някакво каре за 100- на лв. Като я покарах малко в определени обороти и се почна- форсиране на двигателя и ударно привключване в автоматичните скорости, оня ме пита какво правиш ще счупиш колатаЕ попитахме колко ще струва основен ремонт на тези скорости- кутията била японска и се ремонтирала за около 4000лв. Така, че пак казвам на колегата да не взема кола с някаква неизправност, ако на някой не му е ясно какво и е, а не само да предполага.

По темата....не може виртуално да се познае проблема

by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с форсирането, давене? - Е34
Тази беше заминала- освен превключването след форсиране, обявеният от дилъра луфт в карето се оказа луфт в нещо си на вторичният вал на кутията. Затова колегата да внимава. 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани