Интересна втулка на кривият носач

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Интересна втулка на кривият носач

Мнение от zvetiko » 08 Ное 2012, 9:36

Айде сега ти кажи колега как се монтира тоз тампон на носача , накъде трябва да сочи стрелката , все пак таз тема трябва да има и нещо поучително и ако някой не знае да се образова , нъл тъй .


Тоз тампон се монтира както са препоръчали от БМВ- белезите на носача и тампона трябва да съвпаднат, ако имаше варианти щяха да ги посочат и щеше да има два белега. ;) Мисля, че няколко квадратни мм гума в повече едва ли ще са от значение за возията на колата, това се рашава от елементи с доста по-големи възможности относно контакта на колата с пътя- да кажем ресори, амортисьори, гуми .Гумено-металните втулки, като тази в нашият случай изпълняват съвсем различна роля и влиянието им чрез завъртане върху вида на возията отива в сферата на градските легенди- нещо от рода на като махнеш отоплението на дросела колата ставала по-динамична. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Интересна втулка на кривият носач

Мнение от vladobate » 08 Ное 2012, 19:17

zvetiko написа:
Айде сега ти кажи колега как се монтира тоз тампон на носача , накъде трябва да сочи стрелката , все пак таз тема трябва да има и нещо поучително и ако някой не знае да се образова , нъл тъй .


Тоз тампон се монтира както са препоръчали от БМВ- белезите на носача и тампона трябва да съвпаднат, ако имаше варианти щяха да ги посочат и щеше да има два белега. ;) Мисля, че няколко квадратни мм гума в повече едва ли ще са от значение за возията на колата, това се рашава от елементи с доста по-големи възможности относно контакта на колата с пътя- да кажем ресори, амортисьори, гуми .Гумено-металните втулки, като тази в нашият случай изпълняват съвсем различна роля и влиянието им чрез завъртане върху вида на возията отива в сферата на градските легенди- нещо от рода на като махнеш отоплението на дросела колата ставала по-динамична. ;)

Те ако бяха сложили още един белег трябваше да пускаш теми в световния форум на философите как е по-правилно . А това за легендите не го пиши щото си явно много далеч от Е34 още повече явно ти е първа смяна на тампон няма значение на кой от твойте "криви" носачи , па вземи си ги смени накрая сам да няма виновни хем и да разбереш кое как става . Пери си филтъра на автоматичната скоростна кутия , че там си в още по-голяма легенда. Разбирачи...ПС: И това е технически форум не оплаквачница има си отделна тема за това. Кво ще разбере някой след време кат чете тия обяснения за стрелкички и тем подобни след като си е купил тампн без стрелкички :mhihi: . Смях голям .....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Интересна втулка на кривият носач

Мнение от zvetiko » 09 Ное 2012, 9:52

Не, разбирачи като теб въртят тампоните на 90 градуса за да им вози по-меко колата, :mhihi: не знаят как се монтират или си купуват цели китайски без стрелкички. :mhihi: Смях голям .....
Това с прането на филтъра на автоматичната скоростна кутия не го разбрах, но ти си в някакъв твой си свят и важното е, че ти си го разбираш. ;)

И не се оплаквам, а разглеждам технически казус- какъв тампон не трябва да се купува и как не трябва да се монтира. ;) А научихме и нещо ново- как да се завърти за да вози меко колата. ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook