Твърди маркучи на охладителната система на BMW520I

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Твърди маркучи на охладителната система на BMW520I

Мнение от kninov » 30 Юли 2006, 21:38

Нормално ли е да са твърди маркучите на водата като загрее колата?
Аз съм този на когото беше изхвърлила водата.Моля кажете ,ако знаете,защото се притеснявам.Толкова време го карам,а не съм забелязал
как трябва да са.Благодаря предварително!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Юли 2006, 21:41

Ми нормално е ама не да са камък :mhihi: Нали като загрее течноста се разширява и налягането в с-мата се увеличава ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Юли 2006, 21:45

напълно нормално е, все пак системата работи на 1.4 бара ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 30 Юли 2006, 21:51

Над 2 бара трябва да изхвърли вода от тапата ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 30 Юли 2006, 23:53

Моите маркучи никога не са били твърди :roll: При нормално загрял двигател като хвана гуменото съединение към радиатора,малко опстава да си пипна пръстите през маркуча :roll: Температурата си ми седи както трябва и всичко е нормално ...

Да не би да смуче въздух от някъде :roll:

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 31 Юли 2006, 0:37

---И при мен мъркучите стават твърди когато колата си влезне в нормална работна температура.Мисля че е нормално. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 31 Юли 2006, 1:26

Здраве да е
Не е нормално да са ти твърди маркучите, при този автомобил.
Провери дали всичко ти е наред, не пропускаи и капачката на разшерителния съд.При обезвъздушаването не пропускаи и парното.
Good luck
Ако караш с вода има вероятност д аимаш запушване на радиатора, с накип, от което ти намаля охл.повърхност и ти се надуват маркучите в следствие на по високата работна температура.
От неплътности в гарнитурата, от кофти капачка, и от тапите за технологичните отвори на блока ако иамш пропуск , може да ти пада налягането в системата и да ти грее и надува.
При некои модели(не съм сигурен за твоя)импелера на водната помпа е пласмасов и сетрошат с времето импелерите и нема достатъчно циркулация на потока.А също тъка и скоро се сблъсках с превъртане на самия импелер в оста на помпата(при друг автомобил). А също тъка и виското, и забита пита на радиатора с кал , от което пада охлаждането , .Как са ти приборите?
Това са според мен принципно нещата, провери спокоино едно по едно, нема лесни и трудни неща има познати и непознати.
Маркучите се надуват от падане на налягането в системата, неплътности, водата завира, или от високи температури/газове, кофти разпред вал, ненормални хлабини в клапаните, и др..
Започни от по простите

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 01 Авг 2006, 20:49

всичко се олрави бил е испаритела на газта

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook