Регулиране на ръчна спирачка е34
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Регулиране на ръчна спирачка е34
Здравейте!
Понеже не можах да намеря "инструкция" как да го направя , реших да снимам и да пусна така, че да има за някой , който реши да го направи .
И така ...
Инструменти от които имате нужда са :
1.Крик
2.Ключ за джанти
3.Шестограм(май така се казва)40 с "върток" и една "звездичка"(не мога да кажа номера)
4.Отвертка
5.Камък 15 за "гедоре" с ключ
6.Една "бухалка" бира
7.Музика от колата(послледните 2 са по желание)
Започвате с развиването на болтовете на колелото и след това вдигате колата с крик , като е хубаво и желателно да подложите и някое "трупче" под колата за да не станат инциденти .

Махате колелото и стигате до спирачният апарат с накладките . Там има една пластинка- с отвертката я сваляте внимателно да не ви удари .

Махате апарата с накладките , като махнете "тапичките" и развиете болтовете с шестограма и лека, полека издърпвате апарата заедно с накладките . Ако не тръгват ,лееееееееееекичко им дайте "зор" с чукче , но НЕЖНО.


Тук е момента за една чаша бира , набързо, след което може още една .
Като махнете апарата с накладките остава да свалите диска . Започва се !!!
Развивате 15-ките от вътрешна страна на диска (до онези на апарата). ГОЛЯМ ЗОР ! Може да им пръснете малко препарат.

След като развиете 2-та болта 15 , "скобите" сами падат(да им се не види).

Още една бира...
Махате болта на барабана със звезичката.

Махнете ли болтчето , диска излиза - навън .

Откривате накладките и там на "5 часа"(лява) и "7часа"(дясна) има един върток . С отвертката го понатягате до тогава , докато едвам слагате диска обратно , но той да се върти спокойно .

Проверявате ръчната , след сложен диск на кое зъбче "хваща" . Хубаво е да е на 3-тото(да не можете да въртите диска).
Затварянето е по обратен ред , но след поне 2 чаши бира .
Уточнение : БИРАТА СЕ НАЛИВА В 200ml ЧАШИ И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ СЛЕД МОНТАЖА НЕ КАРАЙТЕ .
Това е .
УСПЕХ!!!
Понеже не можах да намеря "инструкция" как да го направя , реших да снимам и да пусна така, че да има за някой , който реши да го направи .
И така ...
Инструменти от които имате нужда са :
1.Крик
2.Ключ за джанти
3.Шестограм(май така се казва)40 с "върток" и една "звездичка"(не мога да кажа номера)
4.Отвертка
5.Камък 15 за "гедоре" с ключ
6.Една "бухалка" бира
7.Музика от колата(послледните 2 са по желание)
Започвате с развиването на болтовете на колелото и след това вдигате колата с крик , като е хубаво и желателно да подложите и някое "трупче" под колата за да не станат инциденти .

Махате колелото и стигате до спирачният апарат с накладките . Там има една пластинка- с отвертката я сваляте внимателно да не ви удари .

Махате апарата с накладките , като махнете "тапичките" и развиете болтовете с шестограма и лека, полека издърпвате апарата заедно с накладките . Ако не тръгват ,лееееееееееекичко им дайте "зор" с чукче , но НЕЖНО.


Тук е момента за една чаша бира , набързо, след което може още една .
Като махнете апарата с накладките остава да свалите диска . Започва се !!!
Развивате 15-ките от вътрешна страна на диска (до онези на апарата). ГОЛЯМ ЗОР ! Може да им пръснете малко препарат.

След като развиете 2-та болта 15 , "скобите" сами падат(да им се не види).

Още една бира...
Махате болта на барабана със звезичката.

Махнете ли болтчето , диска излиза - навън .

Откривате накладките и там на "5 часа"(лява) и "7часа"(дясна) има един върток . С отвертката го понатягате до тогава , докато едвам слагате диска обратно , но той да се върти спокойно .

Проверявате ръчната , след сложен диск на кое зъбче "хваща" . Хубаво е да е на 3-тото(да не можете да въртите диска).
Затварянето е по обратен ред , но след поне 2 чаши бира .
Уточнение : БИРАТА СЕ НАЛИВА В 200ml ЧАШИ И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ СЛЕД МОНТАЖА НЕ КАРАЙТЕ .
Това е .
УСПЕХ!!!
e34
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Регулиране на ръчна спирачка е34
Е тогава как да пробваме ръчната!!
По темата.....Вчера я правих тази процедура и мага само да допълня,че през отвора за болта на диска,без да се сваля той,също може да се стигне до опората(реглажното гребенче).Предварително е хубаво да се отпуснат жилата от самия лост вътре в купето.Аз натегнах гребена през диска,така че накладките да пипат едвам едвам...и дигнах ръчната 4-ри зъба и натегнах въжетата,като на чевърти зъб да мога да превъртя с усилие диска само че с гума....
Колко щеше да ми е полезна такава тема преди да почна...Евала колега

По темата.....Вчера я правих тази процедура и мага само да допълня,че през отвора за болта на диска,без да се сваля той,също може да се стигне до опората(реглажното гребенче).Предварително е хубаво да се отпуснат жилата от самия лост вътре в купето.Аз натегнах гребена през диска,така че накладките да пипат едвам едвам...и дигнах ръчната 4-ри зъба и натегнах въжетата,като на чевърти зъб да мога да превъртя с усилие диска само че с гума....
Колко щеше да ми е полезна такава тема преди да почна...Евала колега

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Регулиране на ръчна спирачка е34
fox1981 написа:Е тогава как да пробваме ръчната!!![]()
По темата.....Вчера я правих тази процедура и мага само да допълня,че през отвора за болта на диска,без да се сваля той,също може да се стигне до опората(реглажното гребенче).Предварително е хубаво да се отпуснат жилата от самия лост вътре в купето.Аз натегнах гребена през диска,така че накладките да пипат едвам едвам...и дигнах ръчната 4-ри зъба и натегнах въжетата,като на чевърти зъб да мога да превъртя с усилие диска само че с гума....
Колко щеше да ми е полезна такава тема преди да почна...Евала колега
А още по лесно става , като дори не се сваля гумата... маха се единия от болтовете



- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Регулиране на ръчна спирачка е34
georgipass написа:fox1981 написа:Е тогава как да пробваме ръчната!!![]()
По темата.....Вчера я правих тази процедура и мага само да допълня,че през отвора за болта на диска,без да се сваля той,също може да се стигне до опората(реглажното гребенче).Предварително е хубаво да се отпуснат жилата от самия лост вътре в купето.Аз натегнах гребена през диска,така че накладките да пипат едвам едвам...и дигнах ръчната 4-ри зъба и натегнах въжетата,като на чевърти зъб да мога да превъртя с усилие диска само че с гума....
Колко щеше да ми е полезна такава тема преди да почна...Евала колега
А още по лесно става , като дори не се сваля гумата... маха се единия от болтоветеи буташ докато се види регулиращия механизъм
Натягаш и пробваш да не задържа, иначе колегата го е дал подробно
Е то зависи от джантата

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани