Отворена дискусия, странен шум след инцидент!РЕШЕНО!!!
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Отворена дискусия, странен шум след инцидент!РЕШЕНО!!!
Здравейте, колеги
миналата вечер докато чаках на светофара реших със всичката си простотия в главата да накарам баварката да изреве, понеже бях ядосан и само мощния и рев можеше да ме успокои. Таа настъпих педала на газта до долу тя се из форсира и може би задържах до червено след което се чу детонация и си помислих, че съм гръмнал въздушния филтър заради газовото, потеглих да я преместя от кръстовището до вкъщи 200 метра, колата промени звука си и НАЙ УЧУДВАЩОТО промени вървежа си коренно, смисъл много бързо взе да се набира (тоест изстрелва). Когато спрях пред вкъщи погледнах под капака с очакване на пръсната филтърна кутия с радост установих, че на кутия и няма абсолютно нищо, но се заслушах и във нормални обороти на двигателя, работещ на място се чува нещо като виене-стържене от страната на акумулатора, от към ремъците и веригата. Помислих, че е виското което е заварено и върти постоянно опира във дифузьора на радиатора, демонтирах го но звука продължи и все повече ме насочва към верижния път, ремаковия път там където е ротацията на двигателя.
Малко инфо: Двигателя е М50Б20,Обикновенна газова, на Е34.
Съмненията са ми за счупен елемент по верижния път, от който да идва този стържещ звук, може и да е обтегача на веригата!?
Утре ще разглабям отпред да видя за това, ще погледна и белезите на центровката, че ме съмнява че може да е скочила зъб и ако центровката не е била добре, сега вече да е точна и затова да има такава разлика във ускорението, осезаема! Може и да се филмирам!
А вие как мислите, утре почвам диагностика, идеи!? Къде, какво, как!?
миналата вечер докато чаках на светофара реших със всичката си простотия в главата да накарам баварката да изреве, понеже бях ядосан и само мощния и рев можеше да ме успокои. Таа настъпих педала на газта до долу тя се из форсира и може би задържах до червено след което се чу детонация и си помислих, че съм гръмнал въздушния филтър заради газовото, потеглих да я преместя от кръстовището до вкъщи 200 метра, колата промени звука си и НАЙ УЧУДВАЩОТО промени вървежа си коренно, смисъл много бързо взе да се набира (тоест изстрелва). Когато спрях пред вкъщи погледнах под капака с очакване на пръсната филтърна кутия с радост установих, че на кутия и няма абсолютно нищо, но се заслушах и във нормални обороти на двигателя, работещ на място се чува нещо като виене-стържене от страната на акумулатора, от към ремъците и веригата. Помислих, че е виското което е заварено и върти постоянно опира във дифузьора на радиатора, демонтирах го но звука продължи и все повече ме насочва към верижния път, ремаковия път там където е ротацията на двигателя.
Малко инфо: Двигателя е М50Б20,Обикновенна газова, на Е34.
Съмненията са ми за счупен елемент по верижния път, от който да идва този стържещ звук, може и да е обтегача на веригата!?
Утре ще разглабям отпред да видя за това, ще погледна и белезите на центровката, че ме съмнява че може да е скочила зъб и ако центровката не е била добре, сега вече да е точна и затова да има такава разлика във ускорението, осезаема! Може и да се филмирам!
А вие как мислите, утре почвам диагностика, идеи!? Къде, какво, как!?
Последна промяна krustev на 21 Окт 2012, 17:45, променена общо 1 път
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
да не ти вие някоя от ролките? Сменявал ли си ги?

ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
М50Б20 да се изстрелва...
Понеже почна често да се споменава- това с прескочил зъб на верига без всичко да стане на салата не знам как точно си го представяте- може би е останало от М20 където има агренажен ремък и там наистина сравнително лесно при определени условия може да се стигне до прескачане на зъб, да кажем при палене с теглене.

Понеже почна често да се споменава- това с прескочил зъб на верига без всичко да стане на салата не знам как точно си го представяте- може би е останало от М20 където има агренажен ремък и там наистина сравнително лесно при определени условия може да се стигне до прескачане на зъб, да кажем при палене с теглене.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
zvetiko написа:М50Б20 да се изстрелва...![]()
Мога да ти покажа едно дето оня не знам какво му е причинил ама върви доста зловещо. То колкото не може толкова и може зависи според чорбаджията


ATR-42/72
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
Каквото и да е правил 150к.с. ,които са при двигател в идеално състояние, са малко за Е34.
Освен ако вече не са 150, но това с прескачене на зъб или с премахване на подгряването на дроселовата клапа не става,а обикновенно са нужни няколко хилядарки за някои манипулации. 


- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
Сега, на кого, колко му върви колата незнам!
Проблема го намерих къде е! Едната обтяжна ролка, тази която е подвижна обираща луфтовете беше пресъхнала и като я свалих отворих лагера нямаше никаква грес, напълних и затворих при въртене не се чува шум. Проблема е че не запомних пътя на пистовия ремък къде и как опасва обтяжните ролки, динамо, хидравлика и тн.
Сега търся схема, ако може някой да помоне!?
Проблема го намерих къде е! Едната обтяжна ролка, тази която е подвижна обираща луфтовете беше пресъхнала и като я свалих отворих лагера нямаше никаква грес, напълних и затворих при въртене не се чува шум. Проблема е че не запомних пътя на пистовия ремък къде и как опасва обтяжните ролки, динамо, хидравлика и тн.
Сега търся схема, ако може някой да помоне!?
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
Търси снимки в нета на М50. Все го има сниман някъде с ремъците както е 
Напиши в заглавието РЕШЕНО и в първия пост редактирай, като поместиш решението

Напиши в заглавието РЕШЕНО и в първия пост редактирай, като поместиш решението

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
Нещо подобно:

След като установихме, че не е прескочил зъб с вървежа какво стана като гресира ролката- влошили се отново или колата продължи да хвърчи.Това в кръга на шегата.Ролката е задържала въртенето на ремъка и е товарила двигателя, който е достатъчно слаб за Е34 за да може да се усети , все едно си имал пуснат компресор на климатика.
И само за информация- тази ролка няма да изкара дълго време и може някъде да те остави- просто и изпадат съчмите.


След като установихме, че не е прескочил зъб с вървежа какво стана като гресира ролката- влошили се отново или колата продължи да хвърчи.Това в кръга на шегата.Ролката е задържала въртенето на ремъка и е товарила двигателя, който е достатъчно слаб за Е34 за да може да се усети , все едно си имал пуснат компресор на климатика.

И само за информация- тази ролка няма да изкара дълго време и може някъде да те остави- просто и изпадат съчмите.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
krustev написа:Сега, на кого, колко му върви колата незнам!
Проблема го намерих къде е! Едната обтяжна ролка, тази която е подвижна обираща луфтовете беше пресъхнала и като я свалих отворих лагера нямаше никаква грес, напълних и затворих при въртене не се чува шум. Проблема е че не запомних пътя на пистовия ремък къде и как опасва обтяжните ролки, динамо, хидравлика и тн.
Сега търся схема, ако може някой да помоне!?
Аз що ти казах по-горе

Винаги проверявай дали първо не е малкия дявол. После търси по-сериозни проблеми

zvetiko написа:Каквото и да е правил 150к.с. ,които са при двигател в идеално състояние, са малко за Е34.Освен ако вече не са 150, но това с прескачене на зъб или с премахване на подгряването на дроселовата клапа не става,а обикновенно са нужни няколко хилядарки за някои манипулации.
Над 150 е вече


ATR-42/72
- krustev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: Варна/Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
- Мечтае да кара: BMW Е34
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
Оказа се че не е само тази ролка, установих че по голямото количество шум идва от компесора на климатика, най вероятно е лагера в него. Засега махнах ремъка който го върти само него, той е на отделен кръг.
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!
krustev написа:Оказа се че не е само тази ролка, установих че по голямото количество шум идва от компесора на климатика, най вероятно е лагера в него. Засега махнах ремъка който го върти само него, той е на отделен кръг.
По принцип като включи съединителя компресора работи доста шумно.Ненормално силен шум е от лагер, както предполагаш или от ниско ниво на фреона.
Обаче задрал лагер на компресора на климатика, съчетано с подобрена динамика на колата изобщо не ми се връзва.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани