Отворена дискусия, странен шум след инцидент!РЕШЕНО!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: Варна/Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
Мечтае да кара: BMW Е34

Отворена дискусия, странен шум след инцидент!РЕШЕНО!!!

Мнение от krustev » 20 Окт 2012, 21:25

Здравейте, колеги
миналата вечер докато чаках на светофара реших със всичката си простотия в главата да накарам баварката да изреве, понеже бях ядосан и само мощния и рев можеше да ме успокои. Таа настъпих педала на газта до долу тя се из форсира и може би задържах до червено след което се чу детонация и си помислих, че съм гръмнал въздушния филтър заради газовото, потеглих да я преместя от кръстовището до вкъщи 200 метра, колата промени звука си и НАЙ УЧУДВАЩОТО промени вървежа си коренно, смисъл много бързо взе да се набира (тоест изстрелва). Когато спрях пред вкъщи погледнах под капака с очакване на пръсната филтърна кутия с радост установих, че на кутия и няма абсолютно нищо, но се заслушах и във нормални обороти на двигателя, работещ на място се чува нещо като виене-стържене от страната на акумулатора, от към ремъците и веригата. Помислих, че е виското което е заварено и върти постоянно опира във дифузьора на радиатора, демонтирах го но звука продължи и все повече ме насочва към верижния път, ремаковия път там където е ротацията на двигателя.
Малко инфо: Двигателя е М50Б20,Обикновенна газова, на Е34.

Съмненията са ми за счупен елемент по верижния път, от който да идва този стържещ звук, може и да е обтегача на веригата!?
Утре ще разглабям отпред да видя за това, ще погледна и белезите на центровката, че ме съмнява че може да е скочила зъб и ако центровката не е била добре, сега вече да е точна и затова да има такава разлика във ускорението, осезаема! Може и да се филмирам!

А вие как мислите, утре почвам диагностика, идеи!? Къде, какво, как!?
Последна промяна krustev на 21 Окт 2012, 17:45, променена общо 1 път
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от DLVasilev » 21 Окт 2012, 2:59

да не ти вие някоя от ролките? Сменявал ли си ги?
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от zvetiko » 21 Окт 2012, 10:09

М50Б20 да се изстрелва... :mhihi:

Понеже почна често да се споменава- това с прескочил зъб на верига без всичко да стане на салата не знам как точно си го представяте- може би е останало от М20 където има агренажен ремък и там наистина сравнително лесно при определени условия може да се стигне до прескачане на зъб, да кажем при палене с теглене.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от DLVasilev » 21 Окт 2012, 10:16

zvetiko написа:М50Б20 да се изстрелва... :mhihi:

Мога да ти покажа едно дето оня не знам какво му е причинил ама върви доста зловещо. То колкото не може толкова и може зависи според чорбаджията ;)
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от zvetiko » 21 Окт 2012, 10:32

Каквото и да е правил 150к.с. ,които са при двигател в идеално състояние, са малко за Е34. ;) Освен ако вече не са 150, но това с прескачене на зъб или с премахване на подгряването на дроселовата клапа не става,а обикновенно са нужни няколко хилядарки за някои манипулации. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: Варна/Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
Мечтае да кара: BMW Е34

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от krustev » 21 Окт 2012, 11:56

Сега, на кого, колко му върви колата незнам!

Проблема го намерих къде е! Едната обтяжна ролка, тази която е подвижна обираща луфтовете беше пресъхнала и като я свалих отворих лагера нямаше никаква грес, напълних и затворих при въртене не се чува шум. Проблема е че не запомних пътя на пистовия ремък къде и как опасва обтяжните ролки, динамо, хидравлика и тн.
Сега търся схема, ако може някой да помоне!?
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от Zubcho » 21 Окт 2012, 12:07

Търси снимки в нета на М50. Все го има сниман някъде с ремъците както е :)


Напиши в заглавието РЕШЕНО и в първия пост редактирай, като поместиш решението :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от zvetiko » 21 Окт 2012, 14:39

Нещо подобно: ;)


Изображение

След като установихме, че не е прескочил зъб с вървежа какво стана като гресира ролката- влошили се отново или колата продължи да хвърчи.Това в кръга на шегата.Ролката е задържала въртенето на ремъка и е товарила двигателя, който е достатъчно слаб за Е34 за да може да се усети , все едно си имал пуснат компресор на климатика. ;)
И само за информация- тази ролка няма да изкара дълго време и може някъде да те остави- просто и изпадат съчмите. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от DLVasilev » 21 Окт 2012, 15:25

krustev написа:Сега, на кого, колко му върви колата незнам!

Проблема го намерих къде е! Едната обтяжна ролка, тази която е подвижна обираща луфтовете беше пресъхнала и като я свалих отворих лагера нямаше никаква грес, напълних и затворих при въртене не се чува шум. Проблема е че не запомних пътя на пистовия ремък къде и как опасва обтяжните ролки, динамо, хидравлика и тн.
Сега търся схема, ако може някой да помоне!?

Аз що ти казах по-горе :mhihi:
Винаги проверявай дали първо не е малкия дявол. После търси по-сериозни проблеми ;)
zvetiko написа:Каквото и да е правил 150к.с. ,които са при двигател в идеално състояние, са малко за Е34. ;) Освен ако вече не са 150, но това с прескачене на зъб или с премахване на подгряването на дроселовата клапа не става,а обикновенно са нужни няколко хилядарки за някои манипулации. ;)

Над 150 е вече ;)
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: Варна/Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW Е34 - Сребриста стрела
Мечтае да кара: BMW Е34

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от krustev » 21 Окт 2012, 17:44

Оказа се че не е само тази ролка, установих че по голямото количество шум идва от компесора на климатика, най вероятно е лагера в него. Засега махнах ремъка който го върти само него, той е на отделен кръг.
BMW, не е марка или бранд, ТОВА Е НАЧИН НА ЖИВОТ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отворена дискусия, странен шум след инцидент!

Мнение от zvetiko » 21 Окт 2012, 18:06

krustev написа:Оказа се че не е само тази ролка, установих че по голямото количество шум идва от компесора на климатика, най вероятно е лагера в него. Засега махнах ремъка който го върти само него, той е на отделен кръг.


По принцип като включи съединителя компресора работи доста шумно.Ненормално силен шум е от лагер, както предполагаш или от ниско ниво на фреона.

Обаче задрал лагер на компресора на климатика, съчетано с подобрена динамика на колата изобщо не ми се връзва. ;)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook