разлики в максималната скорост
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
разлики в максималната скорост
На моята 520-ка инж. 89г. смених двигателя с 2,5 175к. и като тръгнах видях разлики в километрите.По формулата за максимална скорост, като пресмятам на 2000 оборота на 5-та трябва да съм с 68км а на мен километража ми показва 75км като диаметъра на гумите е един и същ 1,98 защо се получава тази разлика? Нали като сменя само мотора ще ми се повиши ускорението а не скоростта.Тогава защо ми се повишава скоростта без да съм сменял диференциал и скоростна кутия.
Благодаря!
Благодаря!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Ако не се лъжа, тава е 4-та тема, която пускаш за този проблем.
Но все пак, не си ли се сещал, че някой, който ти е ровил километража, може просто да не е сложил стелката на тоното мясо и от там да идва тая разлика.
За сравнение помоли някой колега да погледнеш неговата къде стои и готово.
Хайде със здаве.
Но все пак, не си ли се сещал, че някой, който ти е ровил километража, може просто да не е сложил стелката на тоното мясо и от там да идва тая разлика.
За сравнение помоли някой колега да погледнеш неговата къде стои и готово.
Хайде със здаве.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: разлики в максималната скорост
power написа:На моята 520-ка инж. 89г. смених двигателя с 2,5 175к. и като тръгнах видях разлики в километрите.По формулата за максимална скорост, като пресмятам на 2000 оборота на 5-та трябва да съм с 68км а на мен километража ми показва 75км като диаметъра на гумите е един и същ 1,98 защо се получава тази разлика? Нали като сменя само мотора ще ми се повиши ускорението а не скоростта.Тогава защо ми се повишава скоростта без да съм сменял диференциал и скоростна кутия.
Благодаря!
4ове4е незнам как въобще си седнал да се замисляш за такива тапотии мислил ли си 4е вартящия момент на 2та мотора с амного разли4ни и от там идва раликата в оскурението и километража ,место се занимаваш с глупости хвани някои с твоия мотор и го питаи или се повозете едно кръг4е и го засе4ете ,и на4ина по които си седнал д апресмяташ на коя скорост колко требва да е пулна глупост и толко нето4но 4е идея си нямаш вам високите обороти има то4ка на пре4упване и то4ка на правата линия помисли добре каде се изравняват 2 те граници и каде ти спира мошноста на колата и каде се изравнява с скоростната кутия и диференцияла а това наи добре се вижда на дино тест



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Сваляно ли е таблото с километража и оборотомера междинно при смяната на двигателите
Това ,което казваш е абсолютно невъзможно
ако ще и двигател от 540i да сложиш,щом оборотите са до 6500 мин-1 всичко ще е постаро му
Георги Пенчев



Георги Пенчев
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Penchev написа:Сваляно ли е таблото с километража и оборотомера междинно при смяната на двигателитеТова ,което казваш е абсолютно невъзможно
ако ще и двигател от 540i да сложиш,щом оборотите са до 6500 мин-1 всичко ще е постаро му
![]()
Георги Пенчев
бро нее то4но така ако м20 б20 на 5 скорост при 3500 оборота е на 120 то м50б20 е на 3000 оборота има ралики но и така или ина4е си прав 4е из4исленията са му грешни



6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани