Прегрява-Помогнете моля!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: Sofia

Прегрява-Помогнете моля!!!

Мнение от pain » 22 Юни 2006, 21:26

Карам БМВ BMW520i 24v.Бях в сервиз да ми напълнят климата и от там ми казаха че държи високо налягане в с-мата.После започна да загрява почти до червено от малко каране....Даите идеи или савет какво мойе да е или каде да отида да ми помогнат.
Благодаря ви предварително!
Hack The World

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юни 2006, 22:35

ако е почнала непосредствено след пълненето на климата това прегряване се върни в сервиза и настоявай да ти оправят проблема.
ако не - дай малко повече инфо кво и кога го прави да ти хелпнем ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 22.06.2006
Местоположение: Варна

Мнение от bmwe30m20 » 22 Юни 2006, 22:43

Провери водната помпа и термостата.Този модел много чесо чупи турбината на помпата,защото е пласмасова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Мнение от 520i » 22 Юни 2006, 23:46

99.9% e от виското.Преди 1-2 седмици и аз имах същия проблем (виж малко по-надолу).Смених го (190лв :banghead:) и сега всичко си е ок.
Успех







Поздрави
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Юни 2006, 23:53

Не е обезвъздушена системата, но може и да е и от това, дето колигите са го написали. Високото налягане в системата е от развалена капачка на радиатора - оправя се с нова, но да знаеш, че маркучите по принцип при работещ двигател са доста твърди(горемите дето са към радиатора трудно можеш ги стисна, и да ги сплескаш даже и с 1-2 см.)
Хайде успех и дано излезе въздух, че да се оправи проблемчето.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.10.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от pain » 23 Юни 2006, 7:46

Благодаря ви колеги....сега почвам да я тествам и като открия нещо по конкретно ще питам......А идея за сервиз който мойе да я погледне???
Hack The World

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 23 Юни 2006, 9:19

ако ти загрява при включен климатик си провери електрическата перка дали вьрти тя се намира зад маската с бьбреците, за останалото колегите са ти дали сьвет какво да гледаш

успех
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 23 Юни 2006, 10:15

измии радиаторите ако не самити никога и толко
ИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.07.2006

Мнение от psaiko » 08 Юли 2006, 8:47

смени виското заварти го на ръка ако се върти лесно го сменяи и не барай нищо друго пробвай това....това е ако ти го прави и при изключен климатик......

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юли 2006, 11:56

:OT: :mhihi: :mhihi: леле тука стана мазало :lol:
Стана така,че колегата май трябва да си взима отпуск и вместо да пали към морето ще трябва да разпилява колата и да й прави пълна профилактика ...

Георги Пенчев
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 08 Юли 2006, 19:07

Добре де, систематизирайте му на човека. Кво се фърлихте на виско-миско, перки и т.н. Нека първо да погледне нещата, дето са без пари, а после да купува и сменя.
1. Обезвъздушаване на системата. Става с една тапичка, която се намира до капачката на радиатора. Мойта е с шлици за отверка на кръст открай до край. Ако не си го правил, потърси във форума го има описано.
2. Силиконов съединител (виско) на перката на вентилатора. При добре загрял двигател трябеа да се върти много трудно на ръка(естествено гасиш ДВГ преди теста ;) ). Или пробваш с вестник навит на тръба: внимателно го подаваш между перките с цел да спра де се върти. Ако го направи на дреп значи няма нужда от нов.
3. Термостат. Проверката става с нов :( На Василен загря отведнъж и това бреше причината.
4. Водна помпа. Проверката става с нова :(
5. Ако ти загрява само на пуснат климатик и нямаш въздух в системата и виското е наред погледни на място като пуснеш климата дали онази перка пред радиатора се върти. Наскоро имаше тема точно по този въпрос, намери я и ще решиш проблема.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook