Регулиране на ГНП
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
Това радиаторче е за връщащата се в резервоара нафта?
Нещо такова или подобно веднага след помпата? Дали ще има място?
Нещо такова или подобно веднага след помпата? Дали ще има място?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Регулиране на ГНП
Зъбе , ти смени ли биалетата или само си разсъждаваш тука на глас ?
Не навлизай в тия дебри дълбоки , пари трябва да се дават . Всяко подобрение струва пари , пари и пак пари.

Не навлизай в тия дебри дълбоки , пари трябва да се дават . Всяко подобрение струва пари , пари и пак пари.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Регулиране на ГНП
Zubcho написа:Това радиаторче е за връщащата се в резервоара нафта?
Нещо такова или подобно веднага след помпата? Дали ще има място?
Ве направо си навий тръбата за излишното гориво(минаваща под купето към резервоара) на спирала и ще се обдухва и ще охлажда.
По-предният ти пост,да не го цитирам целият.......да не ти е минало и през акъла да режеш тръбичките за високоналягне,за да сложиш 6 радиаторчета!!!

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Зъбе , ти смени ли биалетата или само си разсъждаваш тука на глас ?![]()
Не навлизай в тия дебри дълбоки , пари трябва да се дават . Всяко подобрение струва пари , пари и пак пари.
Биалетката е тука на шкафа и чака за смяна. Сега си чешем клавиатурите


Датчика на темп. на горивото в помпата мери температурата на входящата в нея нафта или излизащото от нея гориво?
Аз имам идея за охлаждане на горивото, но не знам дали ще проработи.
На самите тръбички, които са след помпата да налепя охлаждащи елементи (алуминиеви или медни)
Ето такива
А за обратната нафта също мога да пригодя радиаторче от 320д на втора ръка смятам че повече от 40лв няма да струва.
Последна промяна Zubcho на 09 Юли 2012, 11:21, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Регулиране на ГНП
Входящо трябва да мери тва дет е в помпата вътре . Охлаждането би трябвало да е првди да влезе в помпата и в Е46 добре са го измислили май радиаторчето е в някъв въздуховод . Не знам дали се не бъркам ама кат е много топла нафтата гнп ще прави по-ниско налягане на впръскване щото уредяава горивото . Тогава може би дде преизчислява порция и предварение , ако някой знае да сподели , просто ми е интересно. Иначе и да не го мери дде взима някви заложени данни и си прави изчисленията ама кой знае какво не може да се усети в сравнение примерно ако ускубеш мапа.
Re: Регулиране на ГНП
vladobate написа:Входящо трябва да мери тва дет е в помпата вътре . Охлаждането би трябвало да е првди да влезе в помпата и в Е46 добре са го измислили май радиаторчето е в някъв въздуховод . Не знам дали се не бъркам ама кат е много топла нафтата гнп ще прави по-ниско налягане на впръскване щото уредяава горивото . Тогава може би дде преизчислява порция и предварение , ако някой знае да сподели , просто ми е интересно. Иначе и да не го мери дде взима някви заложени данни и си прави изчисленията ама кой знае какво не може да се усети в сравнение примерно ако ускубеш мапа.
То в плочката и дори 90% в гнп е ''излишното'' гориво,единствено в нагнетателната секция и каналите за авансатора е ''оборотно'' гориво....
Не се бъркаш Влади за по топлата нафта,точно така е.
Според мен принципа за по-хладно гориво в горивната камера е като да пуснеш капка вода на загрят котлон.

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Регулиране на ГНП
Все още не разбрах... Къде се поставя охлаждащия радиатор при е46? На пътя за обратната нафта ли, на пътя след горивния филтър ли? След помпата ли е?
Иначе аз лесно ще го копирам ако е между горивния филтър и нафтовата помпа. Там има много място и даже въздуховод ще му направя
Също мога да сложа и на обратната нафта още един радиатор "да има"
Най-трудно ще се монтира между помпата и дюзите такъв радиатор.
Иванчо, не ми се смей. Нямам никакво техническо образование и за това понякога се получават глупави изказвания. Виновен съм.
Просто кипя от ентусиазъм, а нямам финанси и всичко трябва да е скраперска работа. 
Не коментирайте долните редове:
А защо да не се охлажда самата помпа примерно с големи медни охладители за компютър? Налепени по цялата помпа? Това са прости неща, макар и скептично да гледате на нещата аз смятам, че ще има ефект макар и минимален. Смятам някой път да опитам във времето
Иначе аз лесно ще го копирам ако е между горивния филтър и нафтовата помпа. Там има много място и даже въздуховод ще му направя


Най-трудно ще се монтира между помпата и дюзите такъв радиатор.
Иванчо, не ми се смей. Нямам никакво техническо образование и за това понякога се получават глупави изказвания. Виновен съм.


Не коментирайте долните редове:
А защо да не се охлажда самата помпа примерно с големи медни охладители за компютър? Налепени по цялата помпа? Това са прости неща, макар и скептично да гледате на нещата аз смятам, че ще има ефект макар и минимален. Смятам някой път да опитам във времето

Последна промяна Zubcho на 10 Юли 2012, 12:08, променена общо 1 път
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Регулиране на ГНП
Иво , между ГНП и дюзите няма как да охлаждаш там имаш 150бара налягане ибати охладителя дет трябва да е пък и скоростта на движение на флуида е доста голяма та няма време за топлообмен . Не знам защо обратното гориво да се охлажда , мисля по-разумно е да е входящото някъде преди ГНП . Друго интересно нещо е премахването на въздушните мехурчета ( миниатюрни ) от нафтата с някакъв деаератор става пак има добър ефект срещу стопиране пикаенето на дюзите и добър горивен процес . Абе някой го беше постнал тоз проект на тоя немец всичко си има вътре ама толкова се опитвах и не можах да го преведа подходящо .
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: Регулиране на ГНП
Добре, разбрах на колко трябва да ми я центроват, сега ако може да препоръчате и някой, който да ми смени помпата с 993-ката която си взех...



Re: Регулиране на ГНП
coresnet написа:Добре, разбрах на колко трябва да ми я центроват, сега ако може да препоръчате и някой, който да ми смени помпата с 993-ката която си взех...![]()
Този колега е в час memberlist.php?mode=viewprofile&u=27619 попитай го . ПС: Опаа бях останал с впечатлението че е вСофето , сори .
Re: Регулиране на ГНП
За майстора ти писах на първа страница...звънни му ,ще ти свърши работа за смяната(предполагам).
Ако се захванеш да го правиш сам ще ти напиша стъпка по стъпка как става.
Влади дай линк да видим за какво става дума.
Тук мисля,че има хора с добър немски,ако не ще ползваме други жокери...
Ако се захванеш да го правиш сам ще ти напиша стъпка по стъпка как става.
Абе някой го беше постнал тоз проект на тоя немец всичко си има вътре ама толкова се опитвах и не можах да го преведа подходящо .
Влади дай линк да видим за какво става дума.
Тук мисля,че има хора с добър немски,ако не ще ползваме други жокери...

by ''kompleksa''
Re: Регулиране на ГНП
coresnet написа:Добре, разбрах на колко трябва да ми я центроват, сега ако може да препоръчате и някой, който да ми смени помпата с 993-ката която си взех...![]()
съвсем колегиално ми е интересно ....какво си разбрал и на ''колко'' да ти я центроват.
Просто ми го обясни с твои думи....Благодаря!

by ''kompleksa''
- coresnet
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 28.01.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: '94 525tdsA
Re: Регулиране на ГНП
ivan. написа:coresnet написа:Добре, разбрах на колко трябва да ми я центроват, сега ако може да препоръчате и някой, който да ми смени помпата с 993-ката която си взех...![]()
съвсем колегиално ми е интересно ....какво си разбрал и на ''колко'' да ти я центроват.
Просто ми го обясни с твои думи....Благодаря!
Ами последно казахте 3 по DIS?
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани