ОБЕЗВЪЗДОШЕТЕ ГО....

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

ОБЕЗВЪЗДОШЕТЕ ГО....

Мнение от ВИКИ » 09 Юли 2003, 21:21

ЗНАЕ ЛИ НЯКОИ КАК СЕ ОБЕЗВЪЗДУШАВА ТАЗИ КОЛА?
АКО НЯКОЙ ЗНАЕ МОЛЯ ДА МЕ СВЕТНЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 11.05.2002
Местоположение: space

Мнение от bip » 10 Юли 2003, 9:01

имаш пробка на радиатора отгоре : с кръстата повърхност и кръгло се4ение - на резба. пусни мотора да загрее + развърти водата и в големия кръг. пробката като я отвиеш трябва да освободи излипния въздух. може да си помагаш с марку4ите от двете страни на термостата - стис+пус-
но според мен и без това става.
~karmapa chenno~

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 25.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Alpina B7 Biturbo
Мечтае да кара: BMW NR7S RS

Мнение от razorbg » 10 Юли 2003, 12:11

Май зависи от мотора. На 520ката ми се обезвъздушаваше по същия начин ама 535цата ми няма нищо на радиатора, а над самия термостат има некво винтче и ми казаха че от него може да се обезвъздушава но по пронцип си го правела автоматично, ама незнам така ли е щото вчера без малко щях са пукна глава за 2ри път след като бях сипал вода догоре но след едно вдигане на 120 на 2ра и стрелката влезе в червената зона.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 10 Юли 2003, 15:27

на мен мотора е М20 и го обезвъздушавам по следния начин:
отвивам на радиатора пробката за обезвъздушаване(намира се отгоре на радиатора до гърловината за наливане), отвивам болта отгоре на тялото на термостата и започвам да наливам вода(антифриз) през гърловината. Понеже нивото на гърловината е по ниско от тази на отвора на болта на термостата е нужно да се направи проспособление с което да вдигне нивото при гърловината. Става с някоя фуния която да се уплътни при гърловината или каквото имате подръка. Давам колата на контакт и слагам парното на най толпо положение. Правя това за да може да се напални и радиатора на парното с течност. Наливам докато и през двете пробки започне за излиза само течност. Може да се стиска и горня маркуч на радиатора за да се уверим че няма повече ваздух. Затваряме пробките докато все още тече течност от тях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 12 Юли 2003, 8:03

веднага ще побвам със прицпособлението и моя мотор е м20
2пъти вече ме отравя :bang:

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 12 Юли 2003, 8:26

На М20 пробката е при термостата.....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Мнение от ВИКИ » 12 Юли 2003, 15:13

Във всички магазини като отворят каталозит ,било за едно или друго
все повтарят Е34-М20.Относно пропките имам 2 . Една на радиатора и една на термостата.Коя да развия и мотора трябва ли да е запален.Самият термостат има една стрелка на периферията на къде сочи :yes: :no:
ако знаете кажете

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

жк

Мнение от ///Явор » 12 Юли 2003, 18:24

тази на термостата ве ,тя е най високо и при студен мотор го прави
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: Кюстендил

Мнение от Tony » 16 Юли 2003, 17:15

Според мен трябва и през двете пробки да се обезвъздушава.
Първо обезвъздушаваш и след това палиш колата. Изчакваш да загрее и да преварти водата през радиатора. Пипаш долния маркуч на радиатора ,когато е студен означава че термостата е затворен. Термостата започва да отваря някаде към 88 градуса(не сам сигурен дали е точно 88 но е там някаде :wink: ).
Ако изхварли водата преди да отвори термостата ,значи не е обезваздушена и почваш отначало :D .

Не забравяй да включиш парното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 21 Юли 2003, 20:12

Тони е съвсем прав, този метод за обезвъздушаване, който той е обяснил е може би единственият. който дава резултат:::аз лично друг не съм пробвал, защото тоя просто си е ефективен :wink: ако някой случайно знае някякъв друг начин моля да ни светне! (...абе според мен няма друг, ама все пак...)::: а иначе моторите на БМВ по принцип са направени с акъл и лесно е обезвъздушават...ела ВИКИ да видиш на някое Рено какво става...не съм им фен, ама веднъж 2 дни си блъсках главата с едно туинго скапано :?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Мнение от KEVIN-30 » 27 Юли 2003, 1:17

Първите 520и са с двигатл М20,до дат4ика има винт4е което се развива с 6-грамтова е най-високата то4ка в охладителната система.
Но за всеки слу4аи като обезвуздушаваш вдигни предницата на колата на по-високо място и след като загрее отвори и пусни в купето да духа топъл вуздух 2-та кръга дасе отворени.
моят мотор е М20,имаь подобен проблем с вуздух в системата
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook