ОБЕЗВЪЗДОШЕТЕ ГО....
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
ОБЕЗВЪЗДОШЕТЕ ГО....
ЗНАЕ ЛИ НЯКОИ КАК СЕ ОБЕЗВЪЗДУШАВА ТАЗИ КОЛА?
АКО НЯКОЙ ЗНАЕ МОЛЯ ДА МЕ СВЕТНЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ.
АКО НЯКОЙ ЗНАЕ МОЛЯ ДА МЕ СВЕТНЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ.
имаш пробка на радиатора отгоре : с кръстата повърхност и кръгло се4ение - на резба. пусни мотора да загрее + развърти водата и в големия кръг. пробката като я отвиеш трябва да освободи излипния въздух. може да си помагаш с марку4ите от двете страни на термостата - стис+пус-
но според мен и без това става.
но според мен и без това става.
~karmapa chenno~
- razorbg
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Alpina B7 Biturbo
- Мечтае да кара: BMW NR7S RS
Май зависи от мотора. На 520ката ми се обезвъздушаваше по същия начин ама 535цата ми няма нищо на радиатора, а над самия термостат има некво винтче и ми казаха че от него може да се обезвъздушава но по пронцип си го правела автоматично, ама незнам така ли е щото вчера без малко щях са пукна глава за 2ри път след като бях сипал вода догоре но след едно вдигане на 120 на 2ра и стрелката влезе в червената зона.
на мен мотора е М20 и го обезвъздушавам по следния начин:
отвивам на радиатора пробката за обезвъздушаване(намира се отгоре на радиатора до гърловината за наливане), отвивам болта отгоре на тялото на термостата и започвам да наливам вода(антифриз) през гърловината. Понеже нивото на гърловината е по ниско от тази на отвора на болта на термостата е нужно да се направи проспособление с което да вдигне нивото при гърловината. Става с някоя фуния която да се уплътни при гърловината или каквото имате подръка. Давам колата на контакт и слагам парното на най толпо положение. Правя това за да може да се напални и радиатора на парното с течност. Наливам докато и през двете пробки започне за излиза само течност. Може да се стиска и горня маркуч на радиатора за да се уверим че няма повече ваздух. Затваряме пробките докато все още тече течност от тях.
отвивам на радиатора пробката за обезвъздушаване(намира се отгоре на радиатора до гърловината за наливане), отвивам болта отгоре на тялото на термостата и започвам да наливам вода(антифриз) през гърловината. Понеже нивото на гърловината е по ниско от тази на отвора на болта на термостата е нужно да се направи проспособление с което да вдигне нивото при гърловината. Става с някоя фуния която да се уплътни при гърловината или каквото имате подръка. Давам колата на контакт и слагам парното на най толпо положение. Правя това за да може да се напални и радиатора на парното с течност. Наливам докато и през двете пробки започне за излиза само течност. Може да се стиска и горня маркуч на радиатора за да се уверим че няма повече ваздух. Затваряме пробките докато все още тече течност от тях.
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
На М20 пробката е при термостата.....
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Във всички магазини като отворят каталозит ,било за едно или друго
все повтарят Е34-М20.Относно пропките имам 2 . Една на радиатора и една на термостата.Коя да развия и мотора трябва ли да е запален.Самият термостат има една стрелка на периферията на къде сочи
ако знаете кажете
все повтарят Е34-М20.Относно пропките имам 2 . Една на радиатора и една на термостата.Коя да развия и мотора трябва ли да е запален.Самият термостат има една стрелка на периферията на къде сочи


ако знаете кажете
Според мен трябва и през двете пробки да се обезвъздушава.
Първо обезвъздушаваш и след това палиш колата. Изчакваш да загрее и да преварти водата през радиатора. Пипаш долния маркуч на радиатора ,когато е студен означава че термостата е затворен. Термостата започва да отваря някаде към 88 градуса(не сам сигурен дали е точно 88 но е там някаде
).
Ако изхварли водата преди да отвори термостата ,значи не е обезваздушена и почваш отначало
.
Не забравяй да включиш парното.
Първо обезвъздушаваш и след това палиш колата. Изчакваш да загрее и да преварти водата през радиатора. Пипаш долния маркуч на радиатора ,когато е студен означава че термостата е затворен. Термостата започва да отваря някаде към 88 градуса(не сам сигурен дали е точно 88 но е там някаде

Ако изхварли водата преди да отвори термостата ,значи не е обезваздушена и почваш отначало

Не забравяй да включиш парното.
Тони е съвсем прав, този метод за обезвъздушаване, който той е обяснил е може би единственият. който дава резултат:::аз лично друг не съм пробвал, защото тоя просто си е ефективен
ако някой случайно знае някякъв друг начин моля да ни светне! (...абе според мен няма друг, ама все пак...)::: а иначе моторите на БМВ по принцип са направени с акъл и лесно е обезвъздушават...ела ВИКИ да видиш на някое Рено какво става...не съм им фен, ама веднъж 2 дни си блъсках главата с едно туинго скапано 


- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Първите 520и са с двигатл М20,до дат4ика има винт4е което се развива с 6-грамтова е най-високата то4ка в охладителната система.
Но за всеки слу4аи като обезвуздушаваш вдигни предницата на колата на по-високо място и след като загрее отвори и пусни в купето да духа топъл вуздух 2-та кръга дасе отворени.
моят мотор е М20,имаь подобен проблем с вуздух в системата
Но за всеки слу4аи като обезвуздушаваш вдигни предницата на колата на по-високо място и след като загрее отвори и пусни в купето да духа топъл вуздух 2-та кръга дасе отворени.
моят мотор е М20,имаь подобен проблем с вуздух в системата
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани