Питане за 530i V8

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Питане за 530i V8

Мнение от cod-cdbp » 16 Май 2012, 2:07

Boraka92 написа:Ами чак за Е38 съм малко зелен според мен. Още ми е рано да мутрея със 7ца. Даже Е39ката 4.4 е някакъв оптимален вариант. Аз питам за Е34 530, защото все пак за около 2000 евро може да се намери добър екземпляр на около 200,000 км та даже и по-малко със сервизна книжка сиреч читава кола, която освен разхода няма други кусури. А специално за Е38 4.4 под 4000 евро става въпрос за издухани бардаци на по 300,000+ км със заварявани отзад четворни кюнци и черни стопове, с които обикновено са вилнели берлински дюнерджии - демек жална ти майка ако купиш такава кола дори и мотора да е във форма има толкова други работи по тия 7ци, които могат да изскочат и да ми разкажат играта, че не ми се мисли. За да бъда по-реален гледам въпросната Е34ка или Е46 и Е39 2.5 и 2.8, въпреки че още в София малко покарах Е39 2.8 и честно да си призная нищо особено не беше, не че е бавна колата, но очаквах повече да върви. Та затова питам ако някой колега кара Е34 3.0 V8 да сподели доволен ли е от колата, как е откъм поддръжка и вървене в сравнение с М50б25 примерно - по-конкретно има ли осезателна разлика откъм вървене и т.н.


Карал съм последователно едно след друго М50Б25 и М60Б30 (и двете ръчки) - Определно В8 върви повече, определено има повече смисъл от него.
Интересното е че след време Б30-ката изтропа, и биде сменена с Б40 плъг и возей :winky:
По-интересното е че това не е първата история за изтропал В8 която слушам, така че да имаш едно на ум ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: 520 туринг 96

Re: Питане за 530i V8

Мнение от tdk » 16 Май 2012, 6:38

тука има една хубава.лошото е че е по скъпа
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Питане за 530i V8

Мнение от crazy_d » 16 Май 2012, 7:17

Колегата tahsinov има такава 530ка (дори я продава в момента),пиши му едно ЛС предполагам ще може да ти даде инфо за тоя мотор! ;)
ИзображениеИзображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Turbo_Ted » 16 Май 2012, 10:28

Boraka92 написа:Е то ясно, че колкото повече толкова по-добре, но и по-големия мотор в Е34 върви и на повече пари. Пак казвам, че на автоматик на 300 хиляди км няма да се хвърлям, ако ще и 350 коня да е. Интересува ме читава кола, ако може в максимално оригинален вид, чиято цел е каране извънградско и магистрала. Не ми е за гъзария или дрифтене, ако беше такъв въпроса си знам схемата - наточена Е36ца със спортно окачване и жанти. Имам си пристрастия и впечатления за Е34 - хубава и стабилна кола с присъствие на пътя и ако е с правилния мотор и солидна доза кеф зад волана. Ако не някоя сравнително гледана Е39 2.8 или дал бог Е46 ама ще требе и малко пара допълнително. Все пак да не дразним модераторите с излишни приказки от сорта "ама не 3 литра земи 4.4 и направо скачай на Е38 и т.н." Извинявам се ако засегна някой, но все пак 218 коня са си добра мощност все с малко зор ще чукне 250 км/ч :mhihi: (не че ми е това целта), по скоро да си крузвам лежерно със 180-200 и разни чичковци с пасати 2.0 тди комби да не ми светкат на поразия в лява лента.

530ката ще ти върши чудесна работа за наказване на умрелите тди-та :angel: успех с покупката и слушай вътрешния си глас като си купуваш кола - на тоя свят мнение и задник всеки си има и дава компетенции :) аз лично купувам така кола - отивам, гледам, паля, диагностика и броя парите. успех с покупката и да пуснеш снимки ако не осерат темата за да я заключат модераторите :)
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Хаос » 16 Май 2012, 11:13

tdk написа:тука има една хубава.лошото е че е по скъпа
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar

и като хвърли нещо по кутията и я почваш директно на части, щото цифрата за RMFD от Дару е ...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 26.07.2011
Местоположение: Siegen DE, София
Пол: Мъж
Кара: '00 E39 530i
Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Boraka92 » 16 Май 2012, 11:35

Мерси за съветите колеги ! Определено вече ще имам едно на ум за V8ците. Остава ми да гледам, да събирам пари и лятото живот и здраве да си набележа няколко избранници и отивам гледам хубаво купето за ръжда и интериора, след това задължително я карам минимум 30 км ако моеже да я кача на магистрала, че един приятел така загази с една Е46ца тест драйв само в града и то с продавача в колата и 2 дена след като я купи я качи на магистралата и след 80 км/ч почна да му вие диференциала и 300 евро ремонт, ако има и сервиз на близо на стенд да видят ходовата част и подозрителни маслени петна отдолу. Иначе на каквото случа, ако попадна на читави коли може и на 6 цилиндрова да склоня някоя лачена :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Питане за 530i V8

Мнение от DLVasilev » 16 Май 2012, 11:47

cod-cdbp написа:
Boraka92 написа:Ами чак за Е38 съм малко зелен според мен. Още ми е рано да мутрея със 7ца. Даже Е39ката 4.4 е някакъв оптимален вариант. Аз питам за Е34 530, защото все пак за около 2000 евро може да се намери добър екземпляр на около 200,000 км та даже и по-малко със сервизна книжка сиреч читава кола, която освен разхода няма други кусури. А специално за Е38 4.4 под 4000 евро става въпрос за издухани бардаци на по 300,000+ км със заварявани отзад четворни кюнци и черни стопове, с които обикновено са вилнели берлински дюнерджии - демек жална ти майка ако купиш такава кола дори и мотора да е във форма има толкова други работи по тия 7ци, които могат да изскочат и да ми разкажат играта, че не ми се мисли. За да бъда по-реален гледам въпросната Е34ка или Е46 и Е39 2.5 и 2.8, въпреки че още в София малко покарах Е39 2.8 и честно да си призная нищо особено не беше, не че е бавна колата, но очаквах повече да върви. Та затова питам ако някой колега кара Е34 3.0 V8 да сподели доволен ли е от колата, как е откъм поддръжка и вървене в сравнение с М50б25 примерно - по-конкретно има ли осезателна разлика откъм вървене и т.н.


Карал съм последователно едно след друго М50Б25 и М60Б30 (и двете ръчки) - Определно В8 върви повече, определено има повече смисъл от него.
Интересното е че след време Б30-ката изтропа, и биде сменена с Б40 плъг и возей :winky:
По-интересното е че това не е първата история за изтропал В8 която слушам, така че да имаш едно на ум ;)

Тебе само ти тропат тия М60В30 :mhihi:
стига глупости дай ми на мен един такъв да видиш, че няма да тропне. И М50-то ми напълниха главата с глупости колко бил недомислен па вече 3-та година капака го отварям да бърша прах само :mhihi:
Мисълта ми беше, че всичко е до стопанисване.
До Колегата Boraka92 един съвет- гледай само да не е гнила. Немците много пазят мотор и ходова част, но им гният купетата, но има и читави. Успех :yes:
Изображение
ATR-42/72

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 26.07.2011
Местоположение: Siegen DE, София
Пол: Мъж
Кара: '00 E39 530i
Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Boraka92 » 16 Май 2012, 15:29

DL Vasilev точно за ръждичка много гледам винаги, защото и в нашия район много вали и обикновено темата за купето е основен коз при пазарлъка. Даже научих един номер от немец с магнит се проверяват специално калници и врати ако лепи хубаво значи като цяло ламарината отдолу е добре, а ако пада или не държи много значи е прокарала ръжда или е китвано и веднага поне 200-300 евро надолу. На Е34ките знам, че ако са държани навънка (не гаражни) страдат калници, капак на багажника окло капачката на резервоара и най-вече долната част на вратите. За съжаление рядко вече се намират гаражни коли от дядо с добър пробег :D Иначе за сега мобилето е бедно от към 8 цилиндрови и половината са с газова уредба, което на мен не ми пречи и се разнасят разни легенди, че се карат с по 10-11 евро на 100 км. Иначе за около 4000 евро може и прилична Е39 530 дизел да се намери,но като гледам дизела не го чака светло бъдеще (цените се вдигат и преди около месец гъзарската нафта изравни супербензина по цена и данъка за дизелова кола в Германия е 2 пъти по-голям спрямо идентична по кубатура и мощност бензинова). След евентуална покупка колата ще си я докарам в София лятото и ще си я регистрирам с български номера и застраховка, че са по-евтини и с български номер не пристигат честитки по пощата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Питане за 530i V8

Мнение от DLVasilev » 16 Май 2012, 21:16

Boraka92 написа:DL Vasilev точно за ръждичка много гледам винаги, защото и в нашия район много вали и обикновено темата за купето е основен коз при пазарлъка. Даже научих един номер от немец с магнит се проверяват специално калници и врати ако лепи хубаво значи като цяло ламарината отдолу е добре, а ако пада или не държи много значи е прокарала ръжда или е китвано и веднага поне 200-300 евро надолу. На Е34ките знам, че ако са държани навънка (не гаражни) страдат калници, капак на багажника окло капачката на резервоара и най-вече долната част на вратите. За съжаление рядко вече се намират гаражни коли от дядо с добър пробег :D Иначе за сега мобилето е бедно от към 8 цилиндрови и половината са с газова уредба, което на мен не ми пречи и се разнасят разни легенди, че се карат с по 10-11 евро на 100 км. Иначе за около 4000 евро може и прилична Е39 530 дизел да се намери,но като гледам дизела не го чака светло бъдеще (цените се вдигат и преди около месец гъзарската нафта изравни супербензина по цена и данъка за дизелова кола в Германия е 2 пъти по-голям спрямо идентична по кубатура и мощност бензинова). След евентуална покупка колата ще си я докарам в София лятото и ще си я регистрирам с български номера и застраховка, че са по-евтини и с български номер не пристигат честитки по пощата :mhihi:

Eто едно мое мнение от една друга тема с опис на най-масовите места. Може да са ти от полза:
DLVasilev написа:Колега, по въпроса с ръждата само искам да ти кажа няколко неща.
1. Ръжда винаги тръгва отвътре навън!
2. Ръждата не пробива битумния грунд, с който е омазан пода т.е. може да нямаш под, но битума ще е здрав.
3. слаби места на 34-ките(сравнявал съм много)
Най-често както вече споменаха колегите е около резервоара
Но...да му се не знае винаги има по едно но...има и други места, които обикновено рядко се гледат например:
-вътрешността на праговете и дали има парафин в тях
-гредите в предната част на пода в 90% от случаите имат дупки тично в чупките зад предните гуми, вътрешната част на гредите също като праговете
-самия под в краката долу на предните седалки има едни гадни малки тапи дето около тях почти винаги тръгва(такива тапи има и в багажника, но там се пази от резервоара)
-задната част на задните калници, обикновено тръгва от багажника навън
-някои 34-ки имат проблеми и с ботушите на амортесьорите отпред
-иии най-гадната част, детска болест явно за повечето такива модели са ръбовете на вратите
И никой да не ме убеждава, че кола на 20 години "няма точица ръжда" както казваше един мой горублянски агент ;)
Това са слабостите, които съм срещал най-често по този модел.
Като тръгна да реставрирам купето живи и здрави от другия месец ако срещна нещо ново ще споделя, но моя съвет е ако те кефи колата НЕ гледай споменатите места или места, за които имаш съмнения. Защото ще стане като мен или правиш изцяло всичко на ново(Без заварки-технологията не я издавам, анти корозионна е) или... не знам какво друго бих направил :D
Поздрави!

Ще добавя само и силовите точки на задните колани.Под седалката има отвори в ламарината, за които е заварена анкерна гайка с удебелена ламарина. Винаги започва точно над гайките, не знам защо, но винаги.
По принцип има и още мнооого места дето не очакваш да има, а и не се виждат, които когато си дойдеш тук мога нагледно да ти покажа докато е разфасована. Ако някой друг се интересува къде му е тръгнала 34-ката също е добре дошъл на консултации :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Питане за 530i V8

Мнение от @2bar » 17 Май 2012, 15:23

чисто приятелски съвет - ако няма на кой да разчиташ за пари и нищо не можеш да ремонтираш по колата сам....по - добре си остани с микрата. на една такава стара кола винаги има да се прави нещо, а цените в бмв не са много ниски.

а и читава 530 за 2000 евро....си е малко утопия. без ръжда, без течове на масло, с хубави гуми, ревизия на мотор, окачване и т.н. започват от 3500 евро. за 2000 евро можеш да купиш в най - добрият случай и при много късмет и лудо търсене 2.5 литра с общо взето не кой знае колко екстри, което обезмисля поне според мен една такава покупка - лимузина пък гола като пушка.

а и тези пинизи с честитките....малко относителна е работата. един, два пъти минава, но ако си постоянно в издънка ще те намерят и после ще стане изведнъж доста скъпо. да не говорим, че с чужди номера винаги се набиваш на очи.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 26.07.2011
Местоположение: Siegen DE, София
Пол: Мъж
Кара: '00 E39 530i
Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Boraka92 » 17 Май 2012, 21:55

@2bar и аз ще ти отговоря приятелски. Не съм казал, че ще си дам всички пари за самата покупка на кола - не съм чак толкова зелен за колкото ме мислиш. За честитките не съм казал, че постоянно карам с 200, даже напротив карам си доста спокойно и по правилата, а за магистралата е излишно да ти обяснявам, че в зависимост от трафика може да караш с колкото ти душа иска. И последно ще добавя, че искам да си взема по-сериозна кола, защото ми трябва, а не за гъзария. Пътувай ти Франкфурт-София (1900км) на един път без приспиване около 20 часа път с Нисан Микра 1.3 75 коня с 2ма човека без смяна на шофьора (другият човек беше със счупена ръка и не можеше да кара), котка и багаж до козирката да те питам дали ще си останеш с микрата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Питане за 530i V8

Мнение от chiko » 20 Май 2012, 9:40

Boraka92 написа:@2bar и аз ще ти отговоря приятелски. Не съм казал, че ще си дам всички пари за самата покупка на кола - не съм чак толкова зелен за колкото ме мислиш. За честитките не съм казал, че постоянно карам с 200, даже напротив карам си доста спокойно и по правилата, а за магистралата е излишно да ти обяснявам, че в зависимост от трафика може да караш с колкото ти душа иска. И последно ще добавя, че искам да си взема по-сериозна кола, защото ми трябва, а не за гъзария. Пътувай ти Франкфурт-София (1900км) на един път без приспиване около 20 часа път с Нисан Микра 1.3 75 коня с 2ма човека без смяна на шофьора (другият човек беше със счупена ръка и не можеше да кара), котка и багаж до козирката да те питам дали ще си останеш с микрата.

:shock: :kuku: Това е гавра със самия теб,Penchev да обяснява за дълго пътуване нон стоп и яко багаж как се чувства след това :mhihi:с е34-ката
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 12.11.2010
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i '94

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Miroslav Kirilov » 25 Май 2012, 21:44

Здравей, аз имам е34 със същия мотор 3,0 V8, само дето е автомат.
Като цяло си се ориентирал правилно. Това е перфектен избор за пътуване по магистрала. Колата е тежка и вози комфортно, позволява високи скорости без да товари мотора. Разхода е повече от приемлив за такъв автомобил, около 10/100 при 120км/ч. Имай в предвид също, че това не е бегачка!
Преди да купиш такъв автомобил се увери че е изправен, защото сериозен ремонт, особено в Германия, няма да можеш да си позволиш. Прочети за проблема Nicosil при моторите м60, че не ми се обяснява в писмен вид. Все пак БМВ ги правят едва няколко годинки и ги заменят с м62, това не е случайно. И като финал ти препоръчвам да избереш автоматик, това е правилния избор за тази кола.
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Питане за 530i V8

Мнение от bat_gosho » 25 Май 2012, 21:51

Ако ще взимаш V8-ак направо се мятай на 740 :lalala:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 26.07.2011
Местоположение: Siegen DE, София
Пол: Мъж
Кара: '00 E39 530i
Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия

Re: Питане за 530i V8

Мнение от Boraka92 » 26 Май 2012, 0:24

Миро мерси за съвета за М60 и други колеги ми казаха да имам едно на ум с този мотор. А до Бат Гошо - вече споменах, че препоръките за 740 са излишни. Неслучайно съм пуснал тема в Е34 раздела, защото искам информация за Е34 530, а не каква V8 тупалка ще ми препоръчате и е редно всяка жаба да си знае гьола 740 няма да си взема и 20000 евро да имам, защото ми е рано да мутрея със 7ца. Всичко тръгна от това, че ми трябва читава и бърза кола с цел стабилно каране и дълги пътувания, задължително с ръчни скорости и задно предаване (4х4 не ми трябва, харчи повече, върви по-малко и обслужването е по 2, а стара кола около и над 200 коня с предно е извратена работа според мен) и от там защо пък не Е34 V8. Ако искам алтернатива по-скоро бих взел 3ка (Е36 или Е46), Е39 или Мерцедес W124 от 180 коня нагоре, но в никакъв случай 7ца (2 тона презокеански лайнер дето харчи 25 на 100 не ми трябва).

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook