Питанка за виско
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Питанка за виско
Здравейте отново по-компетентни от мен.Нещо виското на тдс-са е пътник,но в момента съм малко ограничен финансово и някъде из форума имаше една тема как някой нещо като ремонт и правят-побългаряване един вид,а аз съм за такъв вид решения щом са положителни.Само че се убих стана 2 дена да я търся тая тема в търсачката и резултат няма.Моля ако някой знае как става магията или темата да сподели,много ще съм благодарен.
Re: Питанка за виско
Колко ограничен финансово щото горния линк не е с малко парички побългаряването . Иначе втора ръка читав 50 кинта и си свиркаш.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Питанка за виско
Сваляш виското и го зацепваш директно - като за хора без пари. Не мога да ти дам идея как да го направиш...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Питанка за виско
KPETEH написа:Сваляш виското и го зацепваш директно - като за хора без пари. Не мога да ти дам идея как да го направиш...
При мен е така,обаче зимата го махам,че иначе няма загряване

Re: Питанка за виско
Определено не пита за модификацията с ел. перка. 
Аз знам, че пластината се криви навън с отвертка, но колко е ефективно не е сигурно. Виждал съм заварено с болтчета, плюнати на гайката, а тялото на болтчетата заклещено между ламелите.
И избягваш високите обороти, за да не сменяваш водна помпа и антифриз принудително. Тоя вариант аз го чувствам само като временен за няколко дни, но всеки да си преценява. Има хора, които си карат така постоянно...

Аз знам, че пластината се криви навън с отвертка, но колко е ефективно не е сигурно. Виждал съм заварено с болтчета, плюнати на гайката, а тялото на болтчетата заклещено между ламелите.
И избягваш високите обороти, за да не сменяваш водна помпа и антифриз принудително. Тоя вариант аз го чувствам само като временен за няколко дни, но всеки да си преценява. Има хора, които си карат така постоянно...


- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Питанка за виско
мойто е заварено и така 3 години без никви проблеми загрява си нормално,не съм сменял водна помпа заради заварката а и звука на перката кара всички да се обръщат да видят какво минава
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Питанка за виско
Това с непрекъснато зацепеното виско хич не е добра идея според мен.
А да питам аз защо чисто новото виско, което сложих миналото лято, е зацепено и то леко и непрекъснато? Над 2000 об си се чува. Така си е още от ден 1. Предишното го чувах само когато колата е загряла повече. Само го съсипах като му огънах ламаринката и го зацепих нон стоп. Новото виско е Sachs 165лв.
Чакам отговор.
Сега се сещам, че зимата ми се пусна ел. перката в големия студ и виското спря да фучи. Явно е измръзнало
После лека по лека пак си се зацепи. И на -16 при стояла кола 5 дни пак си стоеше зацепено (леко).
А да питам аз защо чисто новото виско, което сложих миналото лято, е зацепено и то леко и непрекъснато? Над 2000 об си се чува. Така си е още от ден 1. Предишното го чувах само когато колата е загряла повече. Само го съсипах като му огънах ламаринката и го зацепих нон стоп. Новото виско е Sachs 165лв.
Чакам отговор.
Сега се сещам, че зимата ми се пусна ел. перката в големия студ и виското спря да фучи. Явно е измръзнало

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Питанка за виско
А да питам аз защо чисто новото виско, което сложих миналото лято, е зацепено и то леко и непрекъснато? Над 2000 об си се чува. Така си е още от ден 1. Предишното го чувах само когато колата е загряла повече. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Като позагуби малко силиконов флуид,ще започне да работи като старото ти виско, споко






- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Питанка за виско
Chiko и Иво - казал съм ви нещо за виското, ако мислите че можете да ми се доверите ви чакам
Иначе Chiko - твоето работи 1:1 като моето - точно когато трябва, само стрелката се държи различно като, че ли, което отдавам на разликата в таблата

Иначе Chiko - твоето работи 1:1 като моето - точно когато трябва, само стрелката се държи различно като, че ли, което отдавам на разликата в таблата


- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Питанка за виско
cod-cdbp написа:Chiko и Иво - казал съм ви нещо за виското, ако мислите че можете да ми се доверите ви чакам![]()
Иначе Chiko - твоето работи 1:1 като моето - точно когато трябва, само стрелката се държи различно като, че ли, което отдавам на разликата в таблата
Е аз сам ти се доверил за всичко по колата ми,само по некой път ти всявъм съмнения за да погледнем проблема от друг ъгъл и да се реши по рационално ,да не се пропусне некоя подробност



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани