Проблем с термостат, радиатор или обезвъздушаване?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.02.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с термостат, радиатор или обезвъздушаване?

Мнение от sineplex » 08 Май 2012, 21:33

пичове :help: аз също маѝ имам проблеми с термостата :cry: моля ви помогнете ми...какво става не знам...аз си смених термостата чисто нов е карам бмв е 36 автоматик...и стрелката ми седи на 2 милиметра в ляво...от средата...моѝ приятели ми казват че не може да е от не качествен термоста,..защото аз го взех за 60 лв.от хубав магазин..и ми казаха че е възможно да е било от гарнитурата на главата.имам много яко парно...загрява бързо..но стрелката си стои не на средата а в ляво от средата на 2 милиметра. :help: не знам какво става ...маѝстора коѝто ми го обезвъздушава ми каза че имал проблеми ..дали пък не е тоѝ виновен чче не е го е обезвъздушил като хората.ХМ моля помогнете даѝте мнения какво става не знам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: Проблем с термостат, радиатор или обезвъздушаване?

Мнение от BigMUZZY » 09 Май 2012, 9:49

А защо да трябва да стои „ТОЧНО" на средата? Много ми е интересно да чуя научно и аргументирано обяснение по темата, различно от: защото досега е било така, защото на повечето е така, щото така казват всички и т.н. По предписание тази кола с М50 излиза с 2 вида термостати. Разликата е 4 градуса. Ако смените термостатите един с друг и не видите разлика на термометъра, тогава вече е за притеснение.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG51&mospid=47392&btnr=11_4931&hg=11&fg=35
...Тез` две бири `що ги каза ...?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Re: Проблем с термостат, радиатор или обезвъздушаване?

Мнение от viper » 09 Май 2012, 12:30

Shishmanov написа:Здравейте колеги! Карам 520i с М50 двигател. Реших да сменя термостата, тъй като със стария колата загряваше бавно, а и не изправяше стрелката на температурата(стоеше доста вляво). И така отидох и си купих термостат BEHR, 88 градуса



Според RealOEM, термостата до 09/1992 е 80 градусов, а след тази дата е 92 градусов. За Германия по-стария вариант е бил с 88 градусов. Виж тук: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с термостат, радиатор или обезвъздушаване?

Мнение от PornoMANo » 09 Май 2012, 16:53

80 е за разни тропици като ЮАР-ския пазар. Иначе са 88 и 92. А и не смятам, че при тия два термостата ще има разлика на таблото, защото средата е интервал от градуси, а не точно определена температура.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с термостат, радиатор или обезвъздушаване?

Мнение от vladobate » 09 Май 2012, 18:44

PornoMANo написа:80 е за разни тропици като ЮАР-ския пазар. Иначе са 88 и 92. А и не смятам, че при тия два термостата ще има разлика на таблото, защото средата е интервал от градуси, а не точно определена температура.

Точно :yes: . Около 30градуса разлика и стрелката все си седи на 12 часа. Ако нещо шава се гледа на диагностика на живи данни и се преценява. Много са случаите на лъжливи данни на таблото за уредите с времето се появяват аномалии. На диагностика съм гледал стрелката ми се изправя на 70 градуса всеки може да сметне горе долу колко е два милиметра преди това и колко е вероятно това да се случи със сегашните дневни температури .

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook