Над 4000 оборота губи ток
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Killlar
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19.03.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: BMW 520i M50
Над 4000 оборота губи ток
Здравейте колеги от скоро съм горд собственик на моето. Бмв но изникна странен проблем както си карам по магистралата над 4000 оборота всички светлини намаляха драстично късите едвам светят колата е 520 M50 .Ще се радвам ако някои е имал същия проблем и сподели какво може да е ,че нашите сервизи са малко на типа ако не е от това е от другото а и ебават майката на цялата електоника от опит знам !!!Бллагодаря предварително
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Над 4000 оборота губи ток
Kaто за начало тръгни от ремъка на алтернатора. Ако е сменян не един и два са случаите на чисто-нов хлабав ремък.
Аз като карам на мокро време по-бързо поради липсата на кори отдолу имам същия проблем.
В случай, че ремъка ти е ок ходи да ти замерят алтернатора дали зарежда. При нормално зареждане на алтернатора и без консумация трябва да ти даде около 13,8, а при включени консуматори малко над 12 ми се мотаеше стойност в главата.Аз залагам на алтернатор или по-точно слабо зареждане. Може и от реле-регулатора да бъде.
За всеки случай провери и масата от алтернатора към купето(отдолу ще видиш един дебел кабел)
Ако нито едно от тези неща не са проблемни започваш да пътуваш по кабелите, проверяваш кабели за омасяване някъде, чистене на клеми и т.н.
Успех
П.П. Не карай на 4000 об., включи 5-та и карай на 3500
Аз като карам на мокро време по-бързо поради липсата на кори отдолу имам същия проблем.
В случай, че ремъка ти е ок ходи да ти замерят алтернатора дали зарежда. При нормално зареждане на алтернатора и без консумация трябва да ти даде около 13,8, а при включени консуматори малко над 12 ми се мотаеше стойност в главата.Аз залагам на алтернатор или по-точно слабо зареждане. Може и от реле-регулатора да бъде.
За всеки случай провери и масата от алтернатора към купето(отдолу ще видиш един дебел кабел)
Ако нито едно от тези неща не са проблемни започваш да пътуваш по кабелите, проверяваш кабели за омасяване някъде, чистене на клеми и т.н.
Успех

П.П. Не карай на 4000 об., включи 5-та и карай на 3500


ATR-42/72
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: Над 4000 оборота губи ток
Стойностите на димато (алтернатора) трябва да са от 13.8 до 14,4в независимо колко консуматора има и независимо от оборотите, ако падне на 12-12.5в няма да зарежда акумулатора както трябва и от там почват другите ядове...... скоро я сърбах тая попара 

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Над 4000 оборота губи ток
BAI_DOBRI написа:Стойностите на димато (алтернатора) трябва да са от 13.8 до 14,4в независимо колко консуматора има и независимо от оборотите, ако падне на 12-12.5в няма да зарежда акумулатора както трябва и от там почват другите ядове...... скоро я сърбах тая попара
Верно, че беше така

Аз що си мислех, че беше 12,8 минималното напрежение


ATR-42/72
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Над 4000 оборота губи ток
Странно значи моя генератор трябва да ходи на майстор ..При пуснато всичко възможно (фарове,халогени,габарити,чистачки,подгрев на седалките,подгрев на задното и огледалата,климатроник,чистачки ,люк,ел стъкла,стопове,телефон,си ди,) напрежението по борд комп при празен ход около 550-600 оборота пада на моменти до 12.3-4-5 волта.С нов акумулатор 75 А..При леко подаване на газ напрежените влиза в норма..Но едва ли трябва да е така..По интересно заблезях във сервизното упътване на колата че напрежението на генератора се проверява при пуснати дълги светлини и обороти на ДВГ около 2500-3000
където именно там трябва да даде 13.8-14.4 но това едва ли ми се вижда нормално !?

Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: Над 4000 оборота губи ток
BABHOMED написа:Странно значи моя генератор трябва да ходи на майстор ..При пуснато всичко възможно (фарове,халогени,габарити,чистачки,подгрев на седалките,подгрев на задното и огледалата,климатроник,чистачки ,люк,ел стъкла,стопове,телефон,си ди,) напрежението по борд комп при празен ход около 550-600 оборота пада на моменти до 12.3-4-5 волта.С нов акумулатор 75 А..При леко подаване на газ напрежените влиза в норма..Но едва ли трябва да е така..По интересно заблезях във сервизното упътване на колата че напрежението на генератора се проверява при пуснати дълги светлини и обороти на ДВГ около 2500-3000където именно там трябва да даде 13.8-14.4 но това едва ли ми се вижда нормално !?
Не трябва да играе така тока (по думите на майсторите), при мен след като отсраниха проблема на празен ход включвам къси, дълги, халогени, радио, парно, подгряване на задното стъкло и всякви консуматори за които се сетите и тока е 14.2-3
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани