Тропане на равни интервали при ляв завой.
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Тропане на равни интервали при ляв завой.
Здравейте, колеги. От известно време нещо мъчи бабата. При малко по-агресивен ляв завой се чува откъм дясно колело тропане на равни интервали. Сменил съм всичките кормилни накрайници, щангата има минимален луфт. Тъй като е циклично, на равни интервали, си мисля за лагер и крив диск. Може ли да е от лагера на главината това, понеже имаше лек шум при въртене като я вдигах на подемник, ама реших че още може да се бори? Всичко ще се сменява най-вероятно, но да ме насочите с какъв приоритет да са нещата. При по-голямо усилие на спирачката също има подобно потропване. Това от дискът ли ще да е?


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
Малко по Дарукарски ще ти отговоря - ако ти досковете ти са износени и имат ръб - сменяй и двата. Ако шумовете продължават - лагерите (отново чифт).
Според мен, на подобни години, смяната на лагерите, дори при минимален шум си заслужава, за да няма изненади, и за да се избегнат луфтове и вибрации.
Знам че може да ме оплюете, аз лично отдавна съм се заканил да сменям подред, всичко по окачването, и смятам че има смисъл.
Според мен, на подобни години, смяната на лагерите, дори при минимален шум си заслужава, за да няма изненади, и за да се избегнат луфтове и вибрации.
Знам че може да ме оплюете, аз лично отдавна съм се заканил да сменям подред, всичко по окачването, и смятам че има смисъл.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
cod-cdbp написа:Знам че може да ме оплюете, аз лично отдавна съм се заканил да сменям подред, всичко по окачването, и смятам че има смисъл.
Няма

Като направих така отпред почнах да чувам "оркестъра" отзад

Нямам сили за всичко и резултатът е, че един чувал пари по-късно пак си слушам тупуркане


Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
То и на мен ми се иска да хвана с голямата кошница и да сменявам на ред, ама няя парички. Инак и тампоните на горните носачи тряя, и отзад на полуоските има някви маншончета скъсани...
Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...
Инак, за дискове и лагери приблизителни цени да кажете? Че не ми се гледат дарукарски.
Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...
Инак, за дискове и лагери приблизителни цени да кажете? Че не ми се гледат дарукарски.



- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
PornoMANo написа:То и на мен ми се иска да хвана с голямата кошница и да сменявам на ред, ама няя парички. Инак и тампоните на горните носачи тряя, и отзад на полуоските има някви маншончета скъсани...
Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...
Инак, за дискове и лагери приблизителни цени да кажете? Че не ми се гледат дарукарски.
Аз изгорях с долен носач, накрайници, биалетки, един тампон на горен носач плюс носача.
Лошото е, че от тия дупкалаци спасение няма


Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?


- BigMUZZY
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: В.Т-во, София
- Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?
На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.
...Тез` две бири `що ги каза ...?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
BigMUZZY написа:PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?
На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.
Добре де, реално погледнато в шарнирите имаме метална ябълка с пластмасова обвивка. Според мен логично е пластмасата (като по мек материал) да се износва и реално тя да се подменя? Бъркам ли ?

- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
cod-cdbp написа:BigMUZZY написа:PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?
На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.
Добре де, реално погледнато в шарнирите имаме метална ябълка с пластмасова обвивка. Според мен логично е пластмасата (като по мек материал) да се износва и реално тя да се подменя? Бъркам ли ?
Не бъркаш. Аз основно рециклирам шарнири . Болта не се пипа. Прави се от долната страна капачка на резба и се занитва против саморазвиване. Преди това се сменят пластмасите. При следващо рециклиране се сменят само пластмасите и е по-тънко като цена. Е , ако въпросният шарнир е каран докато се начука сферата в метала се изхвърля естествено
Поздрави
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
PornoMANo написа:
Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...
Малко странен въпрос-ревизира се всичко и се сменя това ,което има нужда.

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.
Lawmaker написа:cod-cdbp написа:BigMUZZY написа:PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?
На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.
Добре де, реално погледнато в шарнирите имаме метална ябълка с пластмасова обвивка. Според мен логично е пластмасата (като по мек материал) да се износва и реално тя да се подменя? Бъркам ли ?
Не бъркаш. Аз основно рециклирам шарнири . Болта не се пипа. Прави се от долната страна капачка на резба и се занитва против саморазвиване. Преди това се сменят пластмасите. При следващо рециклиране се сменят само пластмасите и е по-тънко като цена. Е , ако въпросният шарнир е каран докато се начука сферата в метала се изхвърля естествено
Поздрави


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани