Тропане на равни интервали при ляв завой.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от PornoMANo » 20 Апр 2012, 16:13

Здравейте, колеги. От известно време нещо мъчи бабата. При малко по-агресивен ляв завой се чува откъм дясно колело тропане на равни интервали. Сменил съм всичките кормилни накрайници, щангата има минимален луфт. Тъй като е циклично, на равни интервали, си мисля за лагер и крив диск. Може ли да е от лагера на главината това, понеже имаше лек шум при въртене като я вдигах на подемник, ама реших че още може да се бори? Всичко ще се сменява най-вероятно, но да ме насочите с какъв приоритет да са нещата. При по-голямо усилие на спирачката също има подобно потропване. Това от дискът ли ще да е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от cod-cdbp » 20 Апр 2012, 16:58

Малко по Дарукарски ще ти отговоря - ако ти досковете ти са износени и имат ръб - сменяй и двата. Ако шумовете продължават - лагерите (отново чифт).
Според мен, на подобни години, смяната на лагерите, дори при минимален шум си заслужава, за да няма изненади, и за да се избегнат луфтове и вибрации.
Знам че може да ме оплюете, аз лично отдавна съм се заканил да сменям подред, всичко по окачването, и смятам че има смисъл.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от ddddk » 20 Апр 2012, 17:16

cod-cdbp написа:Знам че може да ме оплюете, аз лично отдавна съм се заканил да сменям подред, всичко по окачването, и смятам че има смисъл.


Няма :mhihi:
Като направих така отпред почнах да чувам "оркестъра" отзад :mhihi:
Нямам сили за всичко и резултатът е, че един чувал пари по-късно пак си слушам тупуркане :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от PornoMANo » 20 Апр 2012, 17:35

То и на мен ми се иска да хвана с голямата кошница и да сменявам на ред, ама няя парички. Инак и тампоните на горните носачи тряя, и отзад на полуоските има някви маншончета скъсани...

Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...

Инак, за дискове и лагери приблизителни цени да кажете? Че не ми се гледат дарукарски. :lol:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от alchohol » 20 Апр 2012, 17:46

PornoMANo написа:То и на мен ми се иска да хвана с голямата кошница и да сменявам на ред, ама няя парички. Инак и тампоните на горните носачи тряя, и отзад на полуоските има някви маншончета скъсани...

Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...

Инак, за дискове и лагери приблизителни цени да кажете? Че не ми се гледат дарукарски. :lol:

Аз изгорях с долен носач, накрайници, биалетки, един тампон на горен носач плюс носача.
Лошото е, че от тия дупкалаци спасение няма :ranting: . А данъците си ги бива, не си поплюват :banghead:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от PornoMANo » 20 Апр 2012, 21:59

Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от BigMUZZY » 21 Апр 2012, 0:04

PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?



На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от PornoMANo » 21 Апр 2012, 1:04

:bowdown:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от cod-cdbp » 21 Апр 2012, 6:45

BigMUZZY написа:
PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?



На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.


Добре де, реално погледнато в шарнирите имаме метална ябълка с пластмасова обвивка. Според мен логично е пластмасата (като по мек материал) да се износва и реално тя да се подменя? Бъркам ли ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от Lawmaker » 21 Апр 2012, 9:05

cod-cdbp написа:
BigMUZZY написа:
PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?



На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.


Добре де, реално погледнато в шарнирите имаме метална ябълка с пластмасова обвивка. Според мен логично е пластмасата (като по мек материал) да се износва и реално тя да се подменя? Бъркам ли ?

Не бъркаш. Аз основно рециклирам шарнири . Болта не се пипа. Прави се от долната страна капачка на резба и се занитва против саморазвиване. Преди това се сменят пластмасите. При следващо рециклиране се сменят само пластмасите и е по-тънко като цена. Е , ако въпросният шарнир е каран докато се начука сферата в метала се изхвърля естествено
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от zvetiko » 21 Апр 2012, 10:26

PornoMANo написа:
Я така и така сме почнали, споделете какво по окачването отпред се сменява и ревизира, че се разлопах след дупките дето се отвориха тая зима...



Малко странен въпрос-ревизира се всичко и се сменя това ,което има нужда. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Тропане на равни интервали при ляв завой.

Мнение от vladobate » 21 Апр 2012, 10:40

Lawmaker написа:
cod-cdbp написа:
BigMUZZY написа:
PornoMANo написа:Я малко тъпи въпроси да позадавам. На носачите не се ли сменяват само тампони и шарнирни връзки? Кога и защо се сменя цял носач? И какво значи да се рециклира?



На носачите тампоните може и да се сменят. Те са на пресова сглобка. Дали си заслужава, е въпрос на друга тема. По принцип са сменяеми. Шарнирите, от своя страна, са несменяем и неделим детайл от носача, поради конструктивната му специфика. Ако има разбит шарнир, вариантите са два: смяна на носач или рециклиране на шарнира. Рециклирането означава да се занесе носача на специализиран сервиз, който да нанесе допълнителни метални слоеве/покрития, които да запълнят/уберат хлабините във въпросната шарнирна връзка. Отново: дали това си струва, в момента не ми се влиза в такава полемика. Всеки сам си преценява.


Добре де, реално погледнато в шарнирите имаме метална ябълка с пластмасова обвивка. Според мен логично е пластмасата (като по мек материал) да се износва и реално тя да се подменя? Бъркам ли ?

Не бъркаш. Аз основно рециклирам шарнири . Болта не се пипа. Прави се от долната страна капачка на резба и се занитва против саморазвиване. Преди това се сменят пластмасите. При следващо рециклиране се сменят само пластмасите и е по-тънко като цена. Е , ако въпросният шарнир е каран докато се начука сферата в метала се изхвърля естествено
Поздрави

:yes: Да точно обяснено защото има някаква странна нагласа че тия шарнири вътре са с нещо не знам ква космическа технология. И аз си рециклирам шарнирите ( за 5 години един път се наложи ) и си държат . Важно е наистина да не се кара дълго време разлопчена , че както обясни колегата болта отива и няма смичъл дори и да се рециклира , то и затова има и недоволни от тоя рециклаж. Друго важно е материала на капсулата да е читав и мисля тея две условия изпълнени дълго ще кара тоз шарнир . Тампони и те не знам кво толкова скъпо има в тях кат са по 15-20 лева и както и да го смятате излиза 40кинта рециклиране на носач ако сами си го свалите . Поинтересувайте се по местоживеене къде се правят добри рециклажи и действайте като няма пари за други варианти , в крайна сметка караме 20 год. коли и ако се заиграеш да правиш заводско изпълнение наистина една торба пари отиват и резултата пак един такув незаводски :mhihi: . Това е мое мнение , не агитирам никой да рециклира просто съм го изпитал и мене лично ме удовлетворява като резултат , а не е като да е ги карам колите . Успех ан всички .

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook