трудно палене 525тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от fatix » 11 Мар 2012, 15:38

Помпата не е пипана!пуши доста,веднага след завъртане на стартер,но никакъв признак да запали.Вчера запали със старт спрей работи около 1 час на място загря нормално изгасих я и след 5мин същата работа въртене без признаци за запалване.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vinio » 11 Мар 2012, 19:58

щом сте сваляли само главата,значи долната верига не е разкачана-нали така.
Казваш също,че веднага започва да пуши ,като започнеш да въртиш-това маха горивопровода от причините .
Топла също не е запалила-това маха и подгрева,но не напълно...защото има случаи,когато помпата да е на много закъснение-в тоя случай пак няма да запали .
:roll: какъв ли е шанса да сте зацепили разпределителният вал със 180 градуса отклонение....
Виж и тоя клапан на помпата да не би да му хлабава жичката и дали не е мокра буксата на гнп-то....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vladobate » 11 Мар 2012, 20:27

Ма той човека говори за зачопване на кол. вал за скоба на разпр. вал дали може да са я обърнали щом се знаят тез неща иначе колега наясно ли си ( не се обиждай от такива въпроси идеята е да се помогне пък никой не знае какво знаеш ) че разп. вал прави два оборота за един на коляновия и може да се зацепи пак със скобата разпр. вал ама на 180градуса обърнат. Освен че скобата сизастава там на мястото със засечката гърбицата на първи цилиндър трябва да сочи нагоре-вдясно погледнато пред мотора , най-лесно отвий капачката и зачопи кол. вал на ГМТ и вож накъде сочи ей така за всеки случай. Ам ако това е сторено дали въобще ще се случва нещо още повече 1 час работа на място. Абе компресия мерена ли е всъщност или нещо клапаните с припасването да не е станало как требе и да изтича оттам компресия ама би трябвало да буха откъм смукателите , колега по-горе те попита дали връща ама нямаше отговор .Кат работи един час форсира ли се нормално колата покара ли я има ли мощност , идеята е всичко е нормално след като запали или има други показатели вече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от Пресиян Василев » 11 Мар 2012, 21:44

Няма да е на 180гр.Няма да работи мотора нормално,то са пушъци ,траколене и т.н.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от fatix » 11 Мар 2012, 23:15

Значи работи доста мазно мотора няма я тази твърда работа и причукване като преди.За вървежа не намирам разлика от преди форсира си се нормално,загрява нормално няма го това бухане през смукателите за което ме питахте.Утре ще гледаме пак центровки белези и т.н дано има някакво развитие че незнам вече.... тя при -10 палеше и то с издухалата гарнитура между 5 и 6-и цилиндър а сега :banghead:


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vinio » 12 Мар 2012, 10:10

Код: Избери целия код
Значи работи доста мазно мотора няма я тази твърда работа и причукване като преди

преди може да е причуквал заради водата в цилиндрите.Сега щом работи мазно Пресиян е прав-няма как да е от тия 180 градуса....
Центровката -щом не е сваляна долната верига и е правена със скоба за разпределителният вал ,в същото време с клина на маховика,то няма как да сте я объркали :roll:
Остава ти да провериш дали помпата не е завъртяна до края в посока към калника или към мотора.

От всичко в темата,за мен най-логично е да е в подгрева проблема.Два пъти пишеш, че е проверен :roll:
да не би тази проверка да се е състояла само в проверка на свещите,защото е възможно те да са наред ,но да не отива захранване до тях(80а бушон)....или да отива но за малко време(реле...).
между другото:
-случайно, докато сте центровали ,да сте въртели коляновият вал в посока обратна на въртене на мотора :?:
-какъв е цвета на пушека от ауспуха ,като запали :?:
и не на последно място-колко литра нафта има в резервоара :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от fatix » 12 Мар 2012, 15:03

Най накрая ТДС-а възпламени.....имаше разлика в зацепването и предпазителя за подгрева беше изгорял :oops: Благодаря на включилите се колеги! :bowdown:


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vinio » 12 Мар 2012, 15:11

fatix написа:Най накрая ТДС-а възпламени.....имаше разлика в зацепването и предпазителя за подгрева беше изгорял :oops: Благодаря на включилите се колеги! :bowdown:

хахахаха я сега кажи кое зацепване и кой предпазител,да се знае :yes:

:OT: като нищо утре някой може да има същата ситуация,та да не се пише всичко наново :bchug:
Сега разкарай допълнителните филтри и клапани по горивопровода :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 22.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E-34 tds комби

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от evga » 12 Мар 2012, 18:28

При положение че е изгорял бушона лампата за подгрева светеше ли :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от fatix » 12 Мар 2012, 18:44

Това ме подведе че лампата светеше релето си цъкаше но без подгрев на свещите.В обосновка презацепване(имаше 3 зъба разлика) и изгорял предпазител за подгрева 80А сега недава да му пипнеш ключа :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vladobate » 12 Мар 2012, 22:03

fatix написа:Това ме подведе че лампата светеше релето си цъкаше но без подгрев на свещите.В обосновка презацепване(имаше 3 зъба разлика) и изгорял предпазител за подгрева 80А сега недава да му пипнеш ключа :lalala:

Радвам се за теб колега :yes: . А я някой спец да ми обясни тия три зъба ( предполагам че се говори само за разпределителен вал ) са има няма 10-на градуса я предварение я закъснение , множко ми се виждат за мазна работа на мотора , ей тва ми е интересно. Баси те от БМВ препоръчват 2 градуса поправка след всеизвестния пробег пък тука мазна работа на мотора при три зъба оклонение , не мога си го обясня пък и мощността била на ниво ( беше писал колегата ). Кво е туй нещо :dunno:


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vinio » 12 Мар 2012, 22:21

:censored: :censored: :censored:
Postman


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от vinio » 12 Мар 2012, 22:43

:censored: :censored: :censored:
Postman

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Re: трудно палене 525тдс

Мнение от fatix » 12 Мар 2012, 23:26

:censored: :censored: :censored:
Postman

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook