Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Jordana написа:vinio написа:rado_rf написа:kokoko написа:купи си ориг,бмв датчик и ти гарантирам че колата ще ти е о.к после ми пиши каде да мина да почерпиш Купих!!!Оригинален!!!За 198 пари!!!Файда - йок С него и без него все тая. Сменени всички гумени работи по смукателните анджъклами. Стоян ги сменява баш на рождения ден на сина ми. Пробвахме с абсолютно същото ЕКУ, надлежно проверено по номер, ЕГН и дата на раждане, както перфектни бобини, лули и дебитомер. ТПС-а работи екстра. Остана да разглобя помпата и съм
Така ааааа.....други съвети за подмяна с ново? Или направо двигателя с купето? Знам че не е за смях работата ама защо се връзваш да сменяш без да е диагностицирано на 100% че там е проблема? Друг е въпроса ако не те бъркат 200 лв.

как го направи тоя цитат



- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????






Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
ЕКУ-то е Бош 402. Датчика на ХОЛ е SIEMENS-VDO 5WK96011. Купих такъв, защото стария си беше такъв. Диагностиката я правих на три места, като и на трите показа един и същи проблем.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
м50б25 със сименс
колега ,погледни все пак под гумените изолации на буксите на датчиците.
Освен ако не си ги мерил през буксата на компютъра.
като нищо може и това да е проблема:

колега ,погледни все пак под гумените изолации на буксите на датчиците.
Освен ако не си ги мерил през буксата на компютъра.
като нищо може и това да е проблема:
ЕКУ-то е Бош 402. Датчика на ХОЛ е SIEMENS
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Според мен това е датчик за Сименс, който представлява две намотки. При този комп. на Бош, който имаш трябва да е датчик на Хол.
Само не мога да разбера или да си обясня, как всичко е работило без проблем?
Съжалявам, че не мога да помогна, кофти проблем наистина (имам го почти същият). Казваш, че моторът В25 е бил ревизиран почти напълно. Какво точно си му правил и колко км след това започнаха мизериите?
Само не мога да разбера или да си обясня, как всичко е работило без проблем?
Съжалявам, че не мога да помогна, кофти проблем наистина (имам го почти същият). Казваш, че моторът В25 е бил ревизиран почти напълно. Какво точно си му правил и колко км след това започнаха мизериите?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
(имам го почти същият)
то и аз така



при мен се появява,когато си поиска и се решава с рестарт(разкачане на клемите).
Тия дни ще ги почна и аз тия датчици и тъй като съм със същият мотор ,като на колегата ще имаме база за сравнение .
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Много интересна тема. Къде съм я проспал предния път не знам, но сега я изчетох цялата от началото до края.
Искам да споделя моя опит:
- симптомите описани от автора на темата не са точно като за този датчик. Като спре да бачка датчика на разпределителния вал се появява едно много силно чукане в мотора, Значи трактор пред разпад ряпа да яде. И това чукане нито изчезва, нито се появява пак. Просто си го има постоянно - студено, топло, няма - постоянно. От къде е това чукане го е обяснил много добре Сашо на първа страница.
- накъде четох, не помня къде, отдавна беше, че като се сменят такива джуджавки (ламбда сонда, датчик на разпределителен вал, датчик на колянов вал, дебитомер и прочие), то трябва да се "каже" на ДМЕ, че има ново такова. Как става не знам, но официалния представител го прави или поне така пишеше. Аз сменях моя датчик при официалния представител, не знам дали са кодирали нещо, но колата излезе от там оправена.
Може би трябва да отидеш до най-близкия до теб официален представител и да им кажеш цялата история.
Само с тая Бош-Сименс мешавица не знам как ще те погледнат...
- и последно: погледнете си масите, колеги. Както казва един наш многоуважаван колега: един автомонтьор може да изхранва семейство само от възстановяване на масата на стари коли
Искам да споделя моя опит:
- симптомите описани от автора на темата не са точно като за този датчик. Като спре да бачка датчика на разпределителния вал се появява едно много силно чукане в мотора, Значи трактор пред разпад ряпа да яде. И това чукане нито изчезва, нито се появява пак. Просто си го има постоянно - студено, топло, няма - постоянно. От къде е това чукане го е обяснил много добре Сашо на първа страница.
- накъде четох, не помня къде, отдавна беше, че като се сменят такива джуджавки (ламбда сонда, датчик на разпределителен вал, датчик на колянов вал, дебитомер и прочие), то трябва да се "каже" на ДМЕ, че има ново такова. Как става не знам, но официалния представител го прави или поне така пишеше. Аз сменях моя датчик при официалния представител, не знам дали са кодирали нещо, но колата излезе от там оправена.
Може би трябва да отидеш до най-близкия до теб официален представител и да им кажеш цялата история.
Само с тая Бош-Сименс мешавица не знам как ще те погледнат...
- и последно: погледнете си масите, колеги. Както казва един наш многоуважаван колега: един автомонтьор може да изхранва семейство само от възстановяване на масата на стари коли


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
ddddk написа:акъде четох, не помня къде, отдавна беше, че като се сменят такива джуджавки (ламбда сонда, датчик на разпределителен вал, датчик на колянов вал, дебитомер и прочие), то трябва да се "каже" на ДМЕ, че има ново такова. Как става не знам, но официалния представител го прави или поне така пишеше. Аз сменях моя датчик при официалния представител, не знам дали са кодирали нещо, но колата излезе от там оправена.Може би трябва да отидеш до най-близкия до теб официален представител и да им кажеш цялата история.Само с тая Бош-Сименс мешавица не знам как ще те погледнат...- и последно: погледнете си масите, колеги. Както казва един наш многоуважаван колега: един автомонтьор може да изхранва семейство само от възстановяване на масата на стари коли
Значи викаш като си сменя ламбда сондата и да прескоча до местния дилър на БМВ да я активира![]()
![]()
![]()
![]()
Ти не четеш ли че човека е пробвал с друго ЕКУ от друга кола и пак е същото.От такива категорични мнения досега колегата е 200 лв задна ножица.А масата я гледам една седмица и вече зе да писва
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
@ddddk,
имаш ли пусната тема с твоят проблем? Интересува ме, какъв е бил проблемът и какво е направено, също така и какво е управлението на Бош или Сименс. А и най - важното - проблемът окончателно ли го решиха в сервиза, колко км си минал от ремонта?
имаш ли пусната тема с твоят проблем? Интересува ме, какъв е бил проблемът и какво е направено, също така и какво е управлението на Бош или Сименс. А и най - важното - проблемът окончателно ли го решиха в сервиза, колко км си минал от ремонта?
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
@2bar написа:Според мен това е датчик за Сименс, който представлява две намотки. При този комп. на Бош, който имаш трябва да е датчик на Хол.
Само не мога да разбера или да си обясня, как всичко е работило без проблем?
Съжалявам, че не мога да помогна, кофти проблем наистина (имам го почти същият). Казваш, че моторът В25 е бил ревизиран почти напълно. Какво точно си му правил и колко км след това започнаха мизериите?
Това Е датчик на ХОЛ!!!
Правя разлика между датчик на Хол и индуктивен. Имам и чисто нов индуктивен датчик на EPS 1.953.071, който е аналог на BMW 12 14 1 726 590 и на BOSCH 0 261 210 053. Разликата между двата освен че е очевидна, но и лесно може да се разбере, като се доближи метален предмет до индуктивния. При него металния предмет се лепи, защото е постоянен магнит, а при датчика на Хол няма такова нещо. И какво значение има дали е на Сименс или на друга фирма? Предишния си беше на Сименс и затова купих такъв.
Моторът не съм го ревизирал аз, а момчето от което го купих. Ревизирана му е цялата карантия на долнището - сменени лагери, основни и биелни, както и сегменти. Главата също - клапани, повдигачи, гарнитури, гарнитурки и т.н. Той си го направи за себе си, но впоследствие се наложи да го продаде и го купих аз, като той и направи трансплантацията.
Интересното е, че след зануляване на грешките мотора работи що-годе добре, но след пет минути работа все едно му пада настроението - изведнъж смъква обороти и става муден. И колкото повече работи, толкова по-зле става. Няма чукане, няма тракане, нямам никакви проблеми с паленето без значение студен или топъл и без значение от температурата на околната среда. По-надолу в една друга тема съм писал че се съмнявам в бензиновата помпа, ма малко поне да изтавряза, чее мноо празници мноо нещо.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Re: Проблем с М50В25. Датчик разпределителен вал?????
Това Е датчик на ХОЛ!!!
Правя разлика между датчик на Хол и индуктивен. Имам и чисто нов индуктивен датчик на EPS 1.953.071, който е аналог на BMW 12 14 1 726 590 и на BOSCH 0 261 210 053. Разликата между двата освен че е очевидна, но и лесно може да се разбере, като се доближи метален предмет до индуктивния. При него металния предмет се лепи, защото е постоянен магнит, а при датчика на Хол няма такова нещо.
Това ти мнение ме обърква малко

Аз също съм с м50б25 бош електроника.
При мен този датчик,като се доближи метален предмет лепи.
това което съм прочел е...''Датчика на Хол има луфтова конструкция. От едната страна на хлабината е разположен полупроводник, по който при включено запалване протича ток, а от другата страна - постоянен магнит. В луфта на датчика се намира стоманен цилиндричен екран с прорези. При въртене на екрана , когато прорезите му се намират в луфта на датчика, магнитният поток въздейства с протичащия през полупроводника ток. Създават се управляващи импулси на датчика на Хол, които се подават в комутатор. В него те се преобразуват в импулси на тока в първичната намотка на бобината''.....
и след това мнение се чудя,с датчик на Хол ли съм или с индуктивен

42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани