M30Б30 Проблем с охлаждането

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

M30Б30 Проблем с охлаждането

Мнение от pAbLo » 29 Май 2006, 11:40

След леки дрифтчета и пилежи Е34ката метна водното съединение от двигателя към радиатора.
След много налята вода и мъки температурата си седеше в кетчупа :uups: :uups:
По едно време се оказа че пластмасовия конектор на мъркуча е родил.Е след като го вързахме на ново продължи да седи в кетчупа :roll: :roll:
И най интересното беше че половината радиятор беше ГОРЕЩ,другата половина ЛЕДЕНА и парното не духаше топло.....
Некви идей ко може да бъде :roll:
То не че днес няма да се ходи в сервиз ама гадна история :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 29 Май 2006, 12:14

Некви идей ко може да бъде

Ами някакъв въздух! И друг път недей да отвиваш капачката като е топла.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 29 Май 2006, 13:09

Е как :roll:
Без вода ли да я оставим :confused:
То изплю бая пара но неможахме да я свалим под средата и накрая на въже я прибрахме до гаража....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 29 Май 2006, 13:51

щом половината радиатор е топъл а другата половина - студен - не е обезвъздушена системата.
Изображение

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 29 Май 2006, 14:31

е отворихме пробката която е точно зад перката обаче.......
Резултат почти никъкъв :uups:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2006, 15:18

Отваряш капачката за наливане и тази за обездувашаване.Сипваш вода до горе на казанчето и палиш.Като падне нивото на водата даливаш докато не започне да излиза струйка вода без мехурчета от тапата за обездувашаване и я завърташ след това завърташ и тапата на казапчето и се готов.Но като чета ако е влезнала в червеното и седяла там май ще сменяш гарнитура.Това ще се проличи ако не може да се махне въздуха от системата ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 29 Май 2006, 15:47

Няма циркулация на флуида :idea: Демек :arrow: по-лекия вариант е ремък,по-тежкия е водна помпа :!:
One passion,one car,one life...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

Мнение от valtin » 29 Май 2006, 16:12

на мен си ми мирише направо на гарнитура тя може би за тва е гръмнала съединението ако всичко си е наред пили я колко искаш няма да загрее
val


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2006, 16:20

Може при големия зор да е сдала багажа помпата а от там и гарнитурата но това е много лош лош вариянт.Дано се размине само с едно обездувашаване :confused:

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 29 Май 2006, 16:29

Лееееелееееееееее тамън го предупредих човека че М30 трябва да се пази от прегряване и то кво стана.......
:uups: :uups:
С наливане на малко топла вода успяхме да я изкараме от кетчупа но при повторно завъртане на мотора си отиде пак в жегата :help:
ИИИ нещо мъркучите бяха празни от към течност.....
Дано да е малкия дявол :uups: :uups:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 29 Май 2006, 16:35

Най-добре оставете я да истине до утре и направете както писах по-горе.Ако изгони въздуха от системата няма страшно газ и тва е :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

Мнение от valtin » 29 Май 2006, 16:50

абе ти как обезваздушаваш ква е тая пробка зад перката тапата за обезвъздушаване не е ли точно до капачката от горе на радиатора трябва да направиш точно това което ти каза динозад
val

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook