След ремонт
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
След ремонт
След ремонт на спукана глава.
Ремонт:
Лепене на цилиндър на главата
Шлайв на главата
Шлайв на клапани
Смяна на гумички
Смяна на гарнитури (на главата ,изпускателни и всмукателни колектори)
Смяна на масло
Ремонта е качествен няма вече загуби на охладителна течност и надуване на маркучите.
Проблема е че загуби тяга на бензин ,а на гас почна да мени обороти когато стигне работна темп. но си има тяга
Възможно ли е след шлайфа да се е намалила кубатурата и да трябва ново презацепване или да се препрограмира компа за това.
Ремонт:
Лепене на цилиндър на главата
Шлайв на главата
Шлайв на клапани
Смяна на гумички
Смяна на гарнитури (на главата ,изпускателни и всмукателни колектори)
Смяна на масло
Ремонта е качествен няма вече загуби на охладителна течност и надуване на маркучите.
Проблема е че загуби тяга на бензин ,а на гас почна да мени обороти когато стигне работна темп. но си има тяга
Възможно ли е след шлайфа да се е намалила кубатурата и да трябва ново презацепване или да се препрограмира компа за това.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: След ремонт
ИЗчезнало ми е мнението...
ПРоверете ваноса , огледай за забравени датчици невключени , ламбда сонда забравена или маркуча отдолу за вакума нещо не вкаран.. датчицика на разпределителия вал огледай...трака специфично ако неработи , като за клапани .
ПРоверете ваноса , огледай за забравени датчици невключени , ламбда сонда забравена или маркуча отдолу за вакума нещо не вкаран.. датчицика на разпределителия вал огледай...трака специфично ако неработи , като за клапани .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: След ремонт
добре де.. главата беше доло .. защо неревизира и ваноса .. провери дали е зацепен както трябва и тая загуба на тяга като цяло ли я има или във високи обороти над 3500?
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: След ремонт
То след шлайф се слага по-дебела гарнитура, ако е шлайфан като хората а не само челосана, така че промени в кубатурата не би трябвало да има
Залагам на неправилно зацепени валове или че някой датчик не е вързан

Залагам на неправилно зацепени валове или че някой датчик не е вързан

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: След ремонт
VesoPesa написа:То след шлайф се слага по-дебела гарнитура, ако е шлайфан като хората а не само челосана, така че промени в кубатурата не би трябвало да има![]()
Залагам на неправилно зацепени валове или че някой датчик не е вързан
Ваноса много често си го осират,но аз мисля че проблема тука е в ремонта нещо... Мери ли компресия? Възможно е да не са ти направили колата като хората... Това което казваш ми звучи се едно се е променила степента на сгъстяване... Няма тяга на бенз,а пък на газ има...
Мери компресия и виж как са ти зацепени валовете и ваноса...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: След ремонт
След дълго ровичкане под нея и над нея видях че виси една букса
не бяха закачили датчика на разпр. вал.Така че го боднах и реснах компа и са е 6
Мерси за помоща





Мерси за помоща

Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- Митко Пурата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: София, младост 4
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Опел или Форд
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: След ремонт
нещо нямам вяра на "лепена" глава

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: След ремонт
Явор написа:нещо нямам вяра на "лепена" глава
Те са залепили само цилиндъра на главата...
как става? ми с капчица


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: След ремонт
Вие стискайте палци маслото да не е сменено на принципа:
-Какво масло сипа?
-Ми от един V8-ак, викам да е читаво...
Това в кръга на шегата
Иначе дайте да не усираме и тая тема че горе-долу добре тръгна, пък в тоя подфум напоследък е рядкост тва явление...
-Какво масло сипа?
-Ми от един V8-ак, викам да е читаво...
Това в кръга на шегата

Иначе дайте да не усираме и тая тема че горе-долу добре тръгна, пък в тоя подфум напоследък е рядкост тва явление...

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани