Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Здравейте колеги,
Имам малък проблем с колата. На бензин от 1500 до 2500 оборота колата забива нос след това върви. Имам и газ, но на газ нямам проблем. Затова и изключвам запалителната система. Имам съмнение че може да са запушени дюзи, но защо тогава след 2500 си върви съвсем нормално. Може ли да е запушен бензинов филтър или някои датчик ?
Ако някои е имал такъв проблем нека сподели.
Мерси предварително.
Имам малък проблем с колата. На бензин от 1500 до 2500 оборота колата забива нос след това върви. Имам и газ, но на газ нямам проблем. Затова и изключвам запалителната система. Имам съмнение че може да са запушени дюзи, но защо тогава след 2500 си върви съвсем нормално. Може ли да е запушен бензинов филтър или някои датчик ?
Ако някои е имал такъв проблем нека сподели.
Мерси предварително.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Като за начало си смени бензиновия филтър скоро ако не си го правил
огледай вакумите по колекторите да няма някой заминал или да смучи въздух от не където трябва..

Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- porsche_design
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Колега имал съм същия проблем,плете и нагоре изчиства.Виж си свещите,а бе общо взето погледни и дист.капачката,палеца и кабелите,но най вече свещите!
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Диузи или чистене или други. От карането на гас се скапват ако си я караш по често на бензин няма да има такива проблеми.Пробваи с ниякоя добавка за почистване на диузи успех.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
- porsche_design
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Принципно ефект от тези добавки за дюзи няма пробвал съм.Ултразвука на дюза ти е 10-20 лв в София.Но незнам дали има сми при положение,че караш на газ и отново ще се запушат,ако разбира се проблема са дюзите.
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
По-добре късно отколкото никога, но все пак да кажа, че оправих проблема,
Оказа се че има малка цепка на маркуча от дебитомера до колектора и тя е правила цялата мизерия. Явно на газ не е правила проблеми, но на бензин.
Както и да е смених маркуча и сега всичко е ок.
За ключ.
Оказа се че има малка цепка на маркуча от дебитомера до колектора и тя е правила цялата мизерия. Явно на газ не е правила проблеми, но на бензин.
Както и да е смених маркуча и сега всичко е ок.
За ключ.
- tuzins
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 и Е36
- Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3
Re: Заглъхване на двигателя от 1500-2500 оборота М20Б20
Здравеите пак колеги,
Проблемът описан по горе пак се върна. Проверих естествено маркуча на въздуха, но тои си е ок. Когато колата работи на бензин и е студена е ок, малко смърди на безин (според мен повече от колкото трябва) когато загрее и почва да прекъсва. Замислих се дали не е от датчика за температурата. На студено да дава богата смес но колата да си работи понеже е студена и това да не се променч на топло и колата да се дави.
Идеи?
Мерси предварително.
Проблемът описан по горе пак се върна. Проверих естествено маркуча на въздуха, но тои си е ок. Когато колата работи на бензин и е студена е ок, малко смърди на безин (според мен повече от колкото трябва) когато загрее и почва да прекъсва. Замислих се дали не е от датчика за температурата. На студено да дава богата смес но колата да си работи понеже е студена и това да не се променч на топло и колата да се дави.
Идеи?
Мерси предварително.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани