Проблеми

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.10.2011
Пол: Мъж

Проблеми

Мнение от oligofrenut » 23 Окт 2011, 12:13

Здравейте, нов съм но имам много въпроси за моята стара госпожа (Е34 1989година 129 коня), които искам да разреша и много ще се радвам ако подадете едно рамо.
Студент съм и си направих колицата на Метан (знам, че ще ме упрекнете, но ...)

1.Откакто съм я взел преди 8 години, тя е много бавна на старта, при изтегляне на изпреварване на сфетофари (преди беше на бензин) и не мога да разбера защо е така, сега и на метан и на бензин е бавна докато набере ?
2. Имам проблем с оборотите на бензин и си мисля 4е е от дебитомера, който видях че е леко одраскан и
тук ми е въпросът
От къде и за колко парички мога да намеря такова НЕЩУ
или поне да ме упътите къде по форума да търся ?
3. Амортисцъорите(предните) ми са разбити какви да си взема или да ги напълня при някой майстор?
4. Тампоните също? всички ли да ги сменям или само на страна която са си отишли?
5.Ако може да ми кажете и някакви ориентировъчни цени ще съм Ви много благодарен :)

Благодаря!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Симеоновград, Харманли
Пол: Мъж
Кара: e60 535d
Мечтае да кара: BMW X6M

Re: Проблеми

Мнение от stkazakov » 23 Окт 2011, 20:24

Здравей колега,
1. Тампоните ги смени и от двете страни за да не се случи сега да смения само от ляво и след месец да се занимаваш отново със същите глупости.
2. Амортисьори - Bilstein лично мое мнение.
3. Какво ти е на дебитомера ?
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov

https://www.facebook.com/Autokazakov

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблеми

Мнение от Stoqnov_ » 24 Окт 2011, 2:54

Колега, в последният читав сервиз, в който вкарвах моята барака и майстора ми огледа колата/приятел ми е- професионалист/ ми се отговори- да започна ремонта на друга кола, щото тая немало смисъл да се ремонтира, а още повече и тогава цената на желязото бе добра.....
Естествено не послушах и си чупих ръцете със бабата, но ми се свидеше да иде за претопяване. Та да мина и на отговорите:

1- По-бърза нема да стане, отпиши.

2- Как така си "помисли", че имаш проблем с дебитомера?

3- Ако нацелиш на правилният човек и на него пък му е ден, като ги прави, с такива ремонтирани ше караш, докат имаш колата. На моята не са мръднали две години. Но си е на късмет. Иначе- ръсиш пари, да бориш кризата и да спонсорираш продавачите на ментета.

4- А от де знаеш, че имаш тампони за смяна? То така на посоки- ми може и некой шарнир да лопа,.. биалетка....... Преглед в сервиз?

5- Насекъде са различни цените, колега. Възможно е да се отговори конкретно от моя страна само на въпроса за амортисьорите, другото е свободни съчинения, ако се опитам да конкретизирам. Тука имаше един де ги прави по 20 лв на брой. Сменяше семеринги разни из вътре, масло и така..
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблеми

Мнение от oligofrenut » 22 Ное 2011, 13:10

Колеги благодаря Ви много за информацията :)
Ходих на един майстор да ми пренапълни амотисьорите, но все още се чува един такъв дразнещ звук?
смених и дебитомера, който взех от друга кола, но когато подавам газ ръчно от пред като я подам рязко дебитомера се дави, и сега сигурно трябва да ида да го регулират за моята или ?
Благодаря Ви много!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Проблеми

Мнение от Stoqnov_ » 22 Ное 2011, 19:08

Дебитомера не може да се "дави" и не се регулира. Не можеш да го настроиш за определена кола,, има си зададени параметри, или работи според тях, или е за смяна. Ако се чувстваш, че не е за теб да "ровиш" под капака, недей, защото може да направиш некоя беля. А това "давене" може да е от няколко неща, на първо четене... , но недей да пипаш, а питай некой, де се занимава с това.
Поздрави, колега.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Проблеми

Мнение от golov_bg » 23 Ное 2011, 9:36

ако дебитомера е от тия големите алуминиевите кюпници(и най-вероятно е такъв)има опции за реглаж,но трябва да се носи на стенд,натягането на пружината която връща клапата се регулира,положението на писеца също може да се регулира,аз лично на предишната кола(опел Вектра 2.0см3) след като изгърмя на газ съм го регулирал сам по слух,по реакция на самия двигател и т.н и т.н
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook