М50Б20TU > M52B28 Питане !!!
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW/E21 Varna
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 9.06.2006
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е30/325I, E24/650
- Мечтае да кара: в българия,по хубави пътища!
- Детайли за колата: E30 M50B25 ,E24 S62B50,
М50Б20TU > M52B28 Питане !!!
Здравеите колеги,предстои ми подмяна на моето М50 с М52,повечето неща са ми
ясни понеже сам правил трансплантация но на Е30 , но има някои малки дреболии които не
са ми ясни при е34 ...
1: 34-ката ми е с ЕВС 2 инсталация Сименс,мога ли да си оставя оригиналната инсталация,
и оригиналният ЕВС ?!
2. Аспусната система : от кои модел "Е36,Е39,Е38" колекторите пасват на Е34,или мога ли да си
оставя до средата оригиналната генерация заедно с колекторите от М50 , нагледно няма много
голяма разлика,а за назаде "от средата" си имам една генерация от М60Б40 която пасва перфектно
на всички захвати понеже си е от е34,и така се получава генерация с 1 катализатор и едно краино гърне
с две траби от краи до краи ......
Ако има запознати,ще сам ви мноого благодарен за повече информация,понеже искам да си стане всичко
както трябва,да не си личи че е сменян двигателя ...

ясни понеже сам правил трансплантация но на Е30 , но има някои малки дреболии които не
са ми ясни при е34 ...
1: 34-ката ми е с ЕВС 2 инсталация Сименс,мога ли да си оставя оригиналната инсталация,
и оригиналният ЕВС ?!
2. Аспусната система : от кои модел "Е36,Е39,Е38" колекторите пасват на Е34,или мога ли да си
оставя до средата оригиналната генерация заедно с колекторите от М50 , нагледно няма много
голяма разлика,а за назаде "от средата" си имам една генерация от М60Б40 която пасва перфектно
на всички захвати понеже си е от е34,и така се получава генерация с 1 катализатор и едно краино гърне
с две траби от краи до краи ......
Ако има запознати,ще сам ви мноого благодарен за повече информация,понеже искам да си стане всичко
както трябва,да не си личи че е сменян двигателя ...


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: М50Б20TU > M52B28 Питане !!!

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: М50Б20TU > M52B28 Питане !!!
Като му чета темата на това момче,така ми се прийска и аз едно 2.8 да сложа
...



- DRN
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: М50Б20TU > M52B28 Питане !!!
A ето в тази тема Jiki е писал какво трябва:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=239092&hilit=M52B28&start=15
В тази тема има за кабелите: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=148858
Диф 3.45 е досадно къс, особено за нормална кола. Взимаш си диф 3.07, 3.15 и сменяш поньона и коронта на твоя.
Колектори от М52, режеш и си слагаш от цяла генерация от М50Б25, че от 20-кта се разпърдя за 2 месеца,
лапи от М50, стойката на климатика от М50
За EWS-a си ползвай този, който си идва с М52-то, aко не си го изтрий при хората, които правят чип тунинг.
Реално няма нещо специално. А колата става доста приятна
В подписа можеш да видиш сравнение на разхода с м50 и м52
1.Мотор
2.Преход на хидравличната помпа
3.Генерация от колектора до катализаторите+ докрая ако земеш 25цова.
4.Инсталация да се понаредят кабелчета малко+ реленца
5.Диф 3.07 или 2,.93. ако не си гламав скорости не ти трбват , не си струва филма.
6.Спирачки - добре е е да помислиш.
7.Окачване , че ако си с нормално е веселба или поне на мен не ми допада.
8..Мин 2 хиляди лева ако всичко е ок.
Гори колкото 20ката.Картера и лапите си си взимаш от е34ката. Това е .
В тази тема има за кабелите: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=148858
Диф 3.45 е досадно къс, особено за нормална кола. Взимаш си диф 3.07, 3.15 и сменяш поньона и коронта на твоя.
Колектори от М52, режеш и си слагаш от цяла генерация от М50Б25, че от 20-кта се разпърдя за 2 месеца,
лапи от М50, стойката на климатика от М50
За EWS-a си ползвай този, който си идва с М52-то, aко не си го изтрий при хората, които правят чип тунинг.
Реално няма нещо специално. А колата става доста приятна

В подписа можеш да видиш сравнение на разхода с м50 и м52
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани