ЕGR клапана за М21Д24
Модератор: Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
ЕGR клапана за М21Д24
колеги, ситуацията е следната. смених мотора. стария ми мотор нямаше въпросния клапан, докато сега, на новия мотор го имам. дайте идея каво да го правя, да го изолирам ли... как става това нямам никаква идея. за М51 съм чел и ми е ясно как се изолира, но за М21 няма никаква информация. ако някой може да пообясни на какъв принцип работи ще бъде доста от полза също, че да поразбера за какво става на въпрос. само знам , че в момента EGR-a има щуцер в който трябва да влезе маркуче, но единственото маркучле за което се сещам и ми е останало "висящо" е това от датчика който регулираше разтоварващия клапан на турбото(който със стария мотор разтоварваше посредством вакуум, докато сега турбото разтоварва чрез налягане от студената част на турбината). колата пу6и доста черно, което ме навява на мисълта, че въздуха и идва малко и налягането се губи през EGR-a, или така си мисля поне. не го знам отворен ли е в момента тоя клапан или е затворен, но ако е отворен постоянно, то действително налягането в смукателния колектор ще "бяга" през тръбата която е свързана с въпросния клапан. та моля някой компетентен да ми удари едно рамо, благодаря предварително на отзовалите се...
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани