Прегрява след основен ремонт м20б20
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Прегрява след основен ремонт м20б20
Колеги моля ви помогнете с идея какво може да й има.
Става въпрос за е34 520 м20б20 със сменена водна помпа преди 3-4месеца,термостат сменен преди 2месеца, сменено виско преди 2месеца продухан радиатор пред 2месеца, сменен горен датчик на стрелката температурата преди 2седмици ,и със основен ремонт на двигателя преди 2седмици.
След току що направения основен ремонт, колата започна бавно но славно да покачва температурите на които работи през деня. В един момент заковаваше стрелката между средната и следващата чертичка, а в следващия почва да играе, но не и да я задържи на средата. През цялото време виското работи, и изключва мн рядко. И има топло парно през цялото време.
Ситуацията се влуши като онзи ден прибирайки се от извънградско пътуване колата беше прегряла до чертичката след средата,чух че съска отпред и като отворих капака видях че избива пара и вода от тръбата на водната система която влиза в двигателя точно под кабелите на свещите. От този момент нататък парното изчезна независимо дали е на място или в движение. Виското започна да се включва рядко. Колата започна да дига тея температури(до завиране) доста по-бързо, но не дига след чертичката след средата, може би благодарение на виското.
Майстора който прави основния ремонт дигна ръце и скоро ще му ги счупя!!!
Помощ!!!
Става въпрос за е34 520 м20б20 със сменена водна помпа преди 3-4месеца,термостат сменен преди 2месеца, сменено виско преди 2месеца продухан радиатор пред 2месеца, сменен горен датчик на стрелката температурата преди 2седмици ,и със основен ремонт на двигателя преди 2седмици.
След току що направения основен ремонт, колата започна бавно но славно да покачва температурите на които работи през деня. В един момент заковаваше стрелката между средната и следващата чертичка, а в следващия почва да играе, но не и да я задържи на средата. През цялото време виското работи, и изключва мн рядко. И има топло парно през цялото време.
Ситуацията се влуши като онзи ден прибирайки се от извънградско пътуване колата беше прегряла до чертичката след средата,чух че съска отпред и като отворих капака видях че избива пара и вода от тръбата на водната система която влиза в двигателя точно под кабелите на свещите. От този момент нататък парното изчезна независимо дали е на място или в движение. Виското започна да се включва рядко. Колата започна да дига тея температури(до завиране) доста по-бързо, но не дига след чертичката след средата, може би благодарение на виското.
Майстора който прави основния ремонт дигна ръце и скоро ще му ги счупя!!!
Помощ!!!
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
Обезвъздушена ли е добре системата,че аз до вчера се борих със същия проблем и това се оказа причината.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
или колата не е обезвъздушена щом играе стрелката или няма всички дупки на гарнитурата на главата.....Друг вариянт е кофти гарнитура (заминала) или спукана глава кара се по метода на изключенията!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
remaka написа:или колата не е обезвъздушена щом играе стрелката или няма всички дупки на гарнитурата на главата.....Друг вариянт е кофти гарнитура (заминала) или спукана глава кара се по метода на изключенията!!!
Обезвъздушаване правиха поне 5-6пъти. Под "играене" имам предвид че се покачва бавно и от виското се връща и поске пак, зависи как се кара. Гарнитурата е чисто нова, а главата преди да се сложи на блока мина през шлайф база със снимка и казаха че е здрава.
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
Оказа се спукан маркуча за който говорех - 3см цепка. Номера му е 128765phx8115. Дали е от него
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
margit0 написа:Оказа се спукан маркуча за който говорех - 3см цепка. Номера му е 128765phx8115. Дали е от него
Твърде вероятно. Системата работи под налягане, макар и малко. Не знам кой ти прави ремонта, но при "основен ремонт" се сменят абсолютно всички маркучи и всякакъв вид меки връзки.
Тва го знам от едно време, кога праихме москвето,, инженера в ДАПА даде ултиматум, да се сменят абсолютно всички меки връзки по охладителната система. Щом си правил такъв ремонт, значи искаш още дълго да я караш колата. Смени не само тоя, сцепения, а и всички други маркучи, за да може действително да я караш без да ти прави мизерии. А и самият мотор си иска неговото, доста години имам такъв, иска си неколкократно обезвъздушаване, щото понякога не става от първият път, не зная защо,, но факт.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
Е то хубаво е решен, ама е хубаво да споделиш как.margit0 написа:Проблема е решен.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
mitko_n1 написа:Е то хубаво е решен, ама е хубаво да споделиш как.margit0 написа:Проблема е решен.
Сменен е сцепения маркуч най-вероятно

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
Еми то хубаво, ама да се пусне тема с проблем може, а да се обясни как е отстранен - няма... Много станаха консуматорите в тоя форумZubcho написа:mitko_n1 написа:Е то хубаво е решен, ама е хубаво да споделиш как.margit0 написа:Проблема е решен.
Сменен е сцепения маркуч най-вероятно

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: Прегрява след основен ремонт м20б20
mitko_n1 написа:Еми то хубаво, ама да се пусне тема с проблем може, а да се обясни как е отстранен - няма... Много станаха консуматорите в тоя форумZubcho написа:mitko_n1 написа:Е то хубаво е решен, ама е хубаво да споделиш как.margit0 написа:Проблема е решен.
Сменен е сцепения маркуч най-вероятно
Да си имаме уважението,но все пак не съм регистриран от вчера или с 5-10 мнения...Избягвам излишен спам бе колега,това от което ти не се притесняваш явно.И то е повече от очевидно как е решен проблема - със смяната на маркуча и обезвъздушаване.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани