Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър

Може и така със 6 цилиндров инжекцион да изглежда...

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
След 4 години каране 100% ще имаш неща за смяна по газовата система. Отиди най-добре в някой адекватен сервиз да ти кажат какво точно , а ако искаш спортен филтър това е друга тема. Иначе засега не набивай пари за не толкова спешни неща, а си обнови газовата 

- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Визирам точно колегата по-горе. Кви сервизи, кви пет лева????? Кво обновяване, кви филми??
Комплекта мембрани са примерно 25 лева. Сменяш и караш, щото за четири-пит години гумата просто старее.
Ма то по-лесно да пишем. А собственика на колата не каза кат ги смени кво сатана....
Па може и още да не е , а да ни гледа сеира тука
Комплекта мембрани са примерно 25 лева. Сменяш и караш, щото за четири-пит години гумата просто старее.
Ма то по-лесно да пишем. А собственика на колата не каза кат ги смени кво сатана....
Па може и още да не е , а да ни гледа сеира тука

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Спокойно колега, мерси че си отделил време да ми пратиш и лично. Написах човека да отиде в сервиз защото нямам ни най малка представа дали разбира нещо от газови уредби въпреки че самия му въпрос показва, че явно няма. Кое е по-добре тогава според тебе-да отиде там където ще му сменят мембраната, ще му почистят всичко от гадната газ, ще му сменят филтъра за газта( сигурен съм че едвали има такъв под ръка в хола на секцията), ще погледнат дали няма нещо друго за оправяне/обновяване, ще му направят настройка от която колата ще върви много по-добре и ще харчи много по-малко и евентуално още нещо или да го оставим да "модифицира" системата и да монтира спортен филтър или както услужливо му предлагаш ти "..., смени мембраните, ще тръгне." Къде да ги смени-пред блока, на село? Дали не е по-добре все пак да отиде някъде където наистина ще му помогнат. Нали е затова този форум-човек да получи най-добър съвет от хора които са имали същия проблем или наистина са наясно какво пишат. Аз лично имах този проблем и се оправи по-начина, който съм описал. Май точно ти си човек, който... "Ма то по-лесно да пишем." Иначе не съм газаджия, че да имам полза човека да ходи в сервиз, просто ще се радвам да си реши проблема....
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Извинявам се, ако съм разбран погрешно. Мои думи- моя грешка. Мисълта ми бе да не пращате момчето да го "дерат" свои или чужди "майстори", защото самата смяна става за няколко минути и спокойно може да се направи пред блока, няма нищо сложно. А последно време всички познати, де са ходили по прословути майстори, все са ги драли за елементарни неща. Затова и малко се недолюбваме
Това е.
Поздрави на всички.

Поздрави на всички.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Няма нищо колега, много си прав за майсторите. И аз съм патил от тях страшно много, затова ми се иска, ако мога да помогна с нещо да го направя. 

Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Ненко Вранков написа:Не ти трябва "кихалка" , само предпазна клапа сложи преди дебитомера.
Не е ли това кихалката

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
pepitoooooooooo написа:Извинявам се, ако съм разбран погрешно. Мои думи- моя грешка. Мисълта ми бе да не пращате момчето да го "дерат" свои или чужди "майстори", защото самата смяна става за няколко минути и спокойно може да се направи пред блока, няма нищо сложно. А последно време всички познати, де са ходили по прословути майстори, все са ги драли за елементарни неща. Затова и малко се недолюбвамеТова е.
Поздрави на всички.
Колега, ако знаеш колко си прав!!! Колкото пъти съм отишъл на майстор за газовата винаги след това се е налагало да си донастройвам газовата. Да не говорим, че уж сменят филтъра, а се оказа, че май само са си прибирали по 5 лв. за него. Онзи ден го смених сам, защото като падне нивото в бутилката с 1/4 и колата спираше да работи нормално(явно налягането на газта е недостатъчно). 5 лв. колеги, 5 лв.!!! При майстори повече - само, ако не мога да се оправя сам. Всеки средно интелигентен човек с малко технически познания ще се оправи с тия газови деба!

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Diavollo написа:Привет.....
1. Къде точно се закрепя изпирителят, така че да е под колекторите? Ако може някой да прати снимки
......
При мене пречат и тръбчките за автоматика, ако си ръчка има повече място:







Планката съм я наптавил от готов крепежен елемент, купен от строителен хипермаркет с рязане, огъване и пробиване, така че да пасне на дупките- по колата нищо не съм пробивал или заварявал.

- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Модификация газова уредба М50В20 / спортен въздушен филтър
Djelebov написа:...
Колега, благодаря много за снимките. Ще пробвам и аз да го монтирам там изпарителя

Иначе ходих в един сервиз в Горубляне (уж го хвалят по форумите) но след смяната на мембраните едиствено се оправи проблема с мененето на оборотите на празен ход. За съжаление, загубата на мощност все още е налице, да не говорим, че разходът на гориво се вдигна значително - сега почан да гори по 15-16 л на 100 км, докато преди разходът ми беше около 12-13 на сто.
След като смених въздушния филтър, свещите, гарнитурата на капака на двигателя (преди имаше масло при свещите) сега се появи по-често "кихане на двигателя" при палене. Преди "кихаше" веднъж два пъти за година, а сега за седмица ми гръмна 3 пъти, което не е нормално.
Лулите ги погледнах и не са скъсани/цепнати (макар едната да има леки пукнати). Могат ли да се сменят само лулите или трябва задължително и бобините? Евентуално колко пари са лулите?
Пуснах и друга тема viewtopic.php?f=7&t=267456, защото след описаните по-горе подменени части, направих комп. диагностика и изписа за грешка в дебитомера.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани