Евентуален проблем Стъпково моторче
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Евентуален проблем Стъпково моторче
Здравейте колеги. Проблема започна още от преди няколко месеца, когато палех колата сутрин ( да е седяла поне 10-12 часа ) и при паленето първите 2-3 секунди държеше 500 оборота и се оправяше след това. Можеше и 5 часа да не я карам след това колата но проблема го нямаше. Само сутрин когато е престояла цяла вечер. Брат ми беше извън Варна с колата по работа и когато се прибра тъкмо паркираше колата пред блока и бам оборотите паднаха долу на 500. И това от няколко дена вече. Студена топла колата на празен ход държи 500-600 оборота и тресе като драгстер. От 500 оборота до 3500 прекъсва брутално и поприпатква малко и след 3500 на пълна ГАЗ няма проблеми. Веднага се залепих на дебитомера като потенциален заподозрян и му откачих буксата да влезе мотора в авариен режим и около 5-10 минути работата на мотора беше прекрасна ( ествествено със ЗВЕРСКИ РАЗХОД НА гориво ) но дори и тогава след десетина минути работа започваха да играят оборотите на празен ход 500-1200-500 и като цяло ФИЛМ. Консултирах се с малко по вещ от мене и ме насочи към стъпковото моторче и мисля да го свалям и да го почиствам и белким се оправи. Забравих да добавя че от време на време се оправя работата на мотора за 5-10 секунди и си държи прекрасни обороти без прекъсвания и глупости и пак се разваля. Ако може някой да помогне със съвети какво може да се направи на 1-во време без много много финанси ( да се провери, да се пипне, да се свали ) и със насоки като открия виновника вече да сменям и шапка на тояга
Колата е E34 520 M50B20 без ВАНОС . Благодарско предварително 
Последно да добавя, промяна в разхода на гориво горе долу няма ( ако това може да ви помогне кое да се изключи като заподозрян



Последно да добавя, промяна в разхода на гориво горе долу няма ( ако това може да ви помогне кое да се изключи като заподозрян


Re: Евентуален проблем Стъпково моторче
При такива симптоми има голяма вероятност да има скъсан/сцепен маркуч след дебитомера и оттам дапостъпва неотчетен от последния въздух. Има доста маркучи, част от тях са под колектора, и трябва внимателно да огледате всички.
Re: Евентуален проблем Стъпково моторче
На нашите кошници често се пукат маркучи от и към колектора,особено ако колата е на газ,така че прегледай най-напред тях.Ако така не се реши проблема,което е малко вероятно,може да почистиш дросела,моторчето и т.н.
Re: Евентуален проблем Стъпково моторче
Ами ще взема да прегледам маркучите верно, иначе колата ГАЗ няма ама пак ще погледна тези работи, ще пиша после от какво се е оказало проблемчето.
Re: Евентуален проблем Стъпково моторче
Маркучи гледах, стъпковото моторче чистих, други дебитомери слагах за проба, свещи и лули гледах и още 1000 глупости преглеждах по колата и проблема не се оправи. А е трябвало да започна с една обикновена диагностика за да покаже че Ламбда сондажа е заминала. Зацикляла на 0.2 там в нейната си мерна единица ( демек почти изключена направо ) и цялата кола затова прекъсвала, паткала държала ниски обороти и тем подобни. Предлагат ми оригинална БОШОвска сонда от 180лв. свалена на 120лв. чисто нова и мисля да скачам на офертата и да продължа със радостта от шофирането на марката ни
Мерси на всички отзовали се 


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани