въпрос за 525тдс двигател
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
въпрос за 525тдс двигател
при неработеща дюза или дюзи как се държи двигатела/като обороти,мощност/
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: въпрос за 525тдс двигател
почва да тресе работи неравномерно,мирише на сурова нафта,пуши
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: въпрос за 525тдс двигател
Не е задължително да тресе и да мирише или пуши.Достатъчно е да се чува тракане висок тон.Тракане нисък тон си е нормално да се чува от клапаните.Друго което се случва е да повишава температурата при повече мъгел.При продължително нехайство към работата на дюзите се стига до:духнала гарнитура,пукната глава и дори до пробито бутало. 
Чак се га забелязах че питаш за обороти и мощност.Не се усеща разлика поне при мен преди и след.По думи на майстора ми, дюзите не пикаеха а направо имаха диария.

Чак се га забелязах че питаш за обороти и мощност.Не се усеща разлика поне при мен преди и след.По думи на майстора ми, дюзите не пикаеха а направо имаха диария.

- t.i.p
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 17.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Детайли за колата: 520i
Re: въпрос за 525тдс двигател
даржи се нормално като позагрее,не е нещо осезаемо,да се усеща
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: въпрос за 525тдс двигател
t.i.p написа:даржи се нормално като позагрее,не е нещо осезаемо,да се усеща
хо хо хоу ти май не си чувал неработеща дюза и якото чукане което ти се набива в ушите все едно млатиш с чука у някое плътно дебело железо
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: въпрос за 525тдс двигател
Не се усеща разлика поне при мен преди и след

Само на стенд се познават.Синкавият пушек е знак,за да се закарат на стенда.
''Чукането'' или металният звук от дюза се получава когато:
-има слабо налягане към самата дюза;
-вода или друга не хидравлична течност в дюзата;
-неправилно регулирана дюза(''натегната'' е в повече да отваря на по-високо налягане от това,което идва от помпата).Може би и от омекнала пружина на дюзата,за последното не съм сигурен.
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: въпрос за 525тдс двигател
Точно от последното от което не си сигурен се получава тракане и пикаене(при мен без пушек).След ремонта на дюзите помпата ми започна да се задъхва и протече семеринга.
Re: въпрос за 525тдс двигател
След ремонта на дюзите помпата ми започна да се задъхва и протече семеринга.
Просто си му е дошло времето да протече

Няма връзка нагнетателна секция-семеринг.
- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: въпрос за 525тдс двигател
vinio написа:След ремонта на дюзите помпата ми започна да се задъхва и протече семеринга.
Просто си му е дошло времето да протече![]()
Няма връзка нагнетателна секция-семеринг.
Не мисля,че нямат връзка защото течеше само когато беше много горещ двигателя и започна да прекъсва и светна дюзата чак единия път не можах да я запаля докато не охладих помпата с вода.А след смяната на семеринга (само него без нищо друго да е пипано)съм я загрявал почти до червеното и нищо не се промени с работата.Следователно нагнетателната секция все пак увеличава налягането на цялата помпа и всички уплътнения по помпата работят в запазване на това налягане.

Re: въпрос за 525тдс двигател
Не мисля,че нямат връзка защото
В нагнетателната секция семеринг няма и нямат връзка ,защото само в тази секция налягането е високо.В останалата част на помпата налягането е равно на това на излишното гориво,което е около 3 бара в зависимост от клапана на изхода на гнп за излишната нафта.
Дори да е износена оста и част от нагнетеното гориво да се връща в помпата вместо да отива към дюзите,пак няма да натовари уплътненията на помпата,защото клапана ще отвори на налягане над 3 бара(примерно) и всичко се връща в резервоара.

Друг е въпроса за връзката на течащ семеринг и палене....то и темата беше за друго

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани