въпрос за 525тдс двигател

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

въпрос за 525тдс двигател

Мнение от Dragon4e » 07 Авг 2011, 19:45

при неработеща дюза или дюзи как се държи двигатела/като обороти,мощност/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от golov_bg » 07 Авг 2011, 21:48

почва да тресе работи неравномерно,мирише на сурова нафта,пуши
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от XosetoR » 12 Авг 2011, 20:17

Не е задължително да тресе и да мирише или пуши.Достатъчно е да се чува тракане висок тон.Тракане нисък тон си е нормално да се чува от клапаните.Друго което се случва е да повишава температурата при повече мъгел.При продължително нехайство към работата на дюзите се стига до:духнала гарнитура,пукната глава и дори до пробито бутало. :roll:
Чак се га забелязах че питаш за обороти и мощност.Не се усеща разлика поне при мен преди и след.По думи на майстора ми, дюзите не пикаеха а направо имаха диария. :guitarist:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 17.04.2011
Пол: Мъж
Кара: e39
Детайли за колата: 520i

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от t.i.p » 16 Авг 2011, 16:36

даржи се нормално като позагрее,не е нещо осезаемо,да се усеща

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от golov_bg » 17 Авг 2011, 0:20

t.i.p написа:даржи се нормално като позагрее,не е нещо осезаемо,да се усеща


хо хо хоу ти май не си чувал неработеща дюза и якото чукане което ти се набива в ушите все едно млатиш с чука у някое плътно дебело железо
Dirty Hands are a Sign of Clean Money


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от vinio » 17 Авг 2011, 9:33

Не се усеща разлика поне при мен преди и след

:yes:
Само на стенд се познават.Синкавият пушек е знак,за да се закарат на стенда.
''Чукането'' или металният звук от дюза се получава когато:
-има слабо налягане към самата дюза;
-вода или друга не хидравлична течност в дюзата;
-неправилно регулирана дюза(''натегната'' е в повече да отваря на по-високо налягане от това,което идва от помпата).Може би и от омекнала пружина на дюзата,за последното не съм сигурен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от XosetoR » 17 Авг 2011, 18:15

Точно от последното от което не си сигурен се получава тракане и пикаене(при мен без пушек).След ремонта на дюзите помпата ми започна да се задъхва и протече семеринга.
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от vinio » 19 Авг 2011, 11:59

След ремонта на дюзите помпата ми започна да се задъхва и протече семеринга.

Просто си му е дошло времето да протече :yes:
Няма връзка нагнетателна секция-семеринг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от XosetoR » 20 Авг 2011, 18:55

vinio написа:
След ремонта на дюзите помпата ми започна да се задъхва и протече семеринга.

Просто си му е дошло времето да протече :yes:
Няма връзка нагнетателна секция-семеринг.

Не мисля,че нямат връзка защото течеше само когато беше много горещ двигателя и започна да прекъсва и светна дюзата чак единия път не можах да я запаля докато не охладих помпата с вода.А след смяната на семеринга (само него без нищо друго да е пипано)съм я загрявал почти до червеното и нищо не се промени с работата.Следователно нагнетателната секция все пак увеличава налягането на цялата помпа и всички уплътнения по помпата работят в запазване на това налягане. ;)
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: въпрос за 525тдс двигател

Мнение от vinio » 20 Авг 2011, 22:17

Не мисля,че нямат връзка защото

В нагнетателната секция семеринг няма и нямат връзка ,защото само в тази секция налягането е високо.В останалата част на помпата налягането е равно на това на излишното гориво,което е около 3 бара в зависимост от клапана на изхода на гнп за излишната нафта.
Дори да е износена оста и част от нагнетеното гориво да се връща в помпата вместо да отива към дюзите,пак няма да натовари уплътненията на помпата,защото клапана ще отвори на налягане над 3 бара(примерно) и всичко се връща в резервоара. ;)
Друг е въпроса за връзката на течащ семеринг и палене....то и темата беше за друго :yes:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook