Въпросче за ИХ...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Въпросче за ИХ...

Мнение от teao » 14 Мар 2006, 13:43

Искам да питам 5тица ИХ с кои мотори има. Аз съм виждал само 525ИХ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 14 Мар 2006, 15:23

защото е само 525ИХ
ТДС - Турбо Див Селянин

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 15 Мар 2006, 23:39

Има с М20Б25 който е 170 к.с. и е 12 клапана, има и с М50Б25 който е 192 к.с. и е с 24 клапана ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Мар 2006, 5:12

де е тоз их с м20б25 Е-34.много искам да видя таквоз животно :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Пак за ИХ!

Мнение от teao » 16 Мар 2006, 10:33

А каква е точно схемата на 4по 4 задвижване на их?Здрава ли е ? Сложна ли е за поддръжка?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Мар 2006, 10:34

достатъчно скъпо е ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Re: Въпросче за ИХ...

Мнение от Madmax » 18 Мар 2006, 10:45

teao написа:Искам да питам 5тица ИХ с кои мотори има. Аз съм виждал само 525ИХ?


Моторът на Е34 525ix е само М50Б25 и никой друг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Re: Пак за ИХ!

Мнение от Madmax » 18 Мар 2006, 10:59

teao написа:А каква е точно схемата на 4по 4 задвижване на их?Здрава ли е ? Сложна ли е за поддръжка?


Схемата на задвижване е като на всеки автомобил 4х4: съединител, скоростна кутия, раздатъчна кутия, карданни валове, диференциали преден и заден и полуоски предни и задни. Има автоматична блокировка на раздатъчната кутия (електромагнитна ) и на задния диференциал (хидравлична). Трансмисията е много здрава, но на тези години 100% има течове на масла от диференциалите и кутиите, освен ако не са сменяни семерингите. И ако тези течове не са контролирани и агрегатите останат на сухо нали се сещаш, че проблемите са налице. Иначе като поддръжка си е по-сложна, частите са 5 пъти и нагоре по-скъпи -амортисьори (600 евро/бр от БМВ), окачване и т.н., но пък си и струва, автомобилът е уникален, произведени са само 9500 броя, 6000 от които Туринг, екземпляри в добро състояние все по-рядко се срещат поради високата цена на резервните части, по-скъпо е отколкото да караш чисто нов модел.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Пак за ИХ!

Мнение от ivoo » 19 Мар 2006, 0:16

Аз имах Дедра интеграле 1997г 4-4 и всичко беше довре докато не се скапа дифа После немоим ти опиша кви ядове беха Части няма ;Майстори 10 пълна боза не става и не става Накрая я бартих за BMW-то и 1.5г и 15000км само ремъка на климатика съм сменил (и масла с филтри разбира се

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Наистина ли е толкова скупа поддръжката?

Мнение от teao » 20 Мар 2006, 9:05

Абе въпросът е там че си търсиме голяма семеина кола,която да върви хубаво на сняг,защото ходиме много по планини. И так се спрях на 525 их . Но както колегата казва че един амортисиор е 600 евро, направо се уплаших. А за мисля че е по добре ,защото наскоро бутахме една е30 1,8 и беше напроаво безпомощна в снега,легна по корем (а снега не беше кои знае колко - 2 лади минаха покраи нас). И като цяло си мисля че при много леко каране 2,5 24в мотора е по добър от 2л 24в ,защото разликата в разхода ше е нищожна.Споделете мнение какво е поведението на на е34 само със задно в снега. И да попитам кои двигател бихте ми препоръчали за е34- колата ще се кара адски леко, ще се ходи по планини и по сняг. А за 525 си мисля че може да носи и метан спокоино тъи като двигателя е достатъчно голям. Общо взето това са моите размисли , и ако бъркам някаде ме поправете и ще съм благодарен за всеки съвет!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: SOFIA

Мнение от batevladi » 20 Мар 2006, 16:58

Щом искаш хубава кола 4х4 и да е BMW си вземи Х5 или Х3 иначе Субару е лидер при леките автомобили 4х4
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Наистина ли е толкова скупа поддръжката?

Мнение от ivoo » 20 Мар 2006, 19:47

АмИ колега ако си се спрял на Е34 поне да е със шпер. диф .и задължително със зимни гуми (през зимата) нови най много 195шир.Миналата год.бях с 205 65 15 обаче тази взех 195 и разликата е голяма (

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Мар 2006, 20:55

Понеже аз карам комби вече 3 години,скиор съм,ходя по планините и по работа,та мисълта ми е,че на мен за 3-те зими не ми се е случило да закъсам от недостиг на възможности от страна на автомобила на сняг :!: Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината :!: и с размер 215/65/15 :!: :!: :!: Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре :twisted: Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия :!: :!: Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически 8) Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините :D Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма :D Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици :!: :!: :!: Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места :!: :!: :!:

Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй :shock: :mhihi: :mhihi:

Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата :shock: :help: :help:

Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 20 Мар 2006, 21:42

Penchev написа:Понеже аз карам комби вече 3 години,скиор съм,ходя по планините и по работа,та мисълта ми е,че на мен за 3-те зими не ми се е случило да закъсам от недостиг на възможности от страна на автомобила на сняг :!: Карам със зимен Мишлен,който не е нов а е на половината :!: и с размер 215/65/15 :!: :!: :!: Значи ако сложа чисто нова такава гума ще ги минавам всичките нагоре :twisted: Колата ми е с нормален/отворен диференциал,но туринга си е по-тежък от седана и определено се чувства предимството му на такива условия :!: :!: Карал съм и седан,та твърдението ми е обосновано практически 8) Ако приемем ,че си купите комби и има шпер диференциал + хубави зимни гуми,забрави да имате проблеми по планините :D Автомобила е доста тежък ,около 1600 кг и проблеми няма :D Също така основно правило в твоя случай е да избягвате автоматици :!: :!: :!: Много пъти благодарение на механичната кутия съм преминавал през бая сложни места :!: :!: :!:

Тод може да се включи също по темата с неговия туринг - знам ,че по времето на големите снегове и той се кефеше,че "рие" с бмв-то там,където разни измислени пластмасови автомобили с предно предаване спират и му гледат номера отзад ей тъй :shock: :mhihi: :mhihi:

Ако можеш да се бориш със свирепата поддръжка на IX-а,ще си най-доволен като възможности,но трябва да си направиш сметката,че абсолютно всичко по ходовата част е различно и се купува само от представителствата :shock: :help: :help:

Георги Пенчев

Г-н Пенчев подкрепям Ви изцяло :D
Няма проблем да си джиткаш из преспите!
А к`ъв е кефа като го понатиснеш, да тръгне с гъзето напред-мамоо!
Сега сериозно- не си мислете че който кара 4х4 зимата е цъфнал та вързал. Аналогичния пълноприводен автомобил е със значително по-високо тегло от задвижвания от един дв. мост.
Ако се движи само в преспите или се изкачвате няма проблем, но по хлъзгави настилки или спускане по такива, автомобилите 4х4 се нуждаят от повече място за спиране кое не винаги имаме ;)
Аналогично е представянето на сухо и дъжд!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38 730d
Мечтае да кара: E38 740i
Детайли за колата: E38 730d
4/2000

Re: Наистина ли е толкова скупа поддръжката?

Мнение от VANOS » 21 Мар 2006, 23:03

teao написа:Абе въпросът е там че си търсиме голяма семеина кола,която да върви хубаво на сняг,защото ходиме много по планини. И так се спрях на 525 их . Но както колегата казва че един амортисиор е 600 евро, направо се уплаших. А за мисля че е по добре ,защото наскоро бутахме една е30 1,8 и беше напроаво безпомощна в снега,легна по корем (а снега не беше кои знае колко - 2 лади минаха покраи нас). И като цяло си мисля че при много леко каране 2,5 24в мотора е по добър от 2л 24в ,защото разликата в разхода ше е нищожна.Споделете мнение какво е поведението на на е34 само със задно в снега. И да попитам кои двигател бихте ми препоръчали за е34- колата ще се кара адски леко, ще се ходи по планини и по сняг. А за 525 си мисля че може да носи и метан спокоино тъи като двигателя е достатъчно голям. Общо взето това са моите размисли , и ако бъркам някаде ме поправете и ще съм благодарен за всеки съвет!


Не можеш да си представиш какво прави Е34-ката с шпер и 4 хубави (и нови!) зимни гуми - тази зима съм се качвал на места, където всичко живо е спряло и поставя веригите... Много тъжно гледат като мине BMW-то с прословутото задно предаване без никакви грижи :mhihi:

Апропо, Е30-ката сте я бутали, защото е била ниска и е легнала по корем. А легне ли по корем една кола, дори джип - не 4х4, а 8х8 да е - няма мърдане. За справки мога да ти изпратя скорошни снимки от собственоръчно "окопани" 4х4: Ford Ranger, Range Rover Vogue и дори Land Rover Defender - последното е мнооого трудно, но е постижимо!
Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook