Запален въздушен филтър.
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
- BMW/E21 Varna
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 9.06.2006
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е30/325I, E24/650
- Мечтае да кара: в българия,по хубави пътища!
- Детайли за колата: E30 M50B25 ,E24 S62B50,
Re: Запален въздушен филтър.
_65536_kb_sec_ написа:kikko написа:Точна причина за запалването не се откри,но за всеки случай,смених свещите(НЖК),въздушния филтър(отново) и качествена настройка на АГУ-то.За съжаление обаче след детонацията и запалванете дебитомера замина и заради това колата не вървеше на бензин.
Извод:100лв.дебитомер,66лв.свещи,въздушен филтър 13лв.,настройка 20лв и кофти емоцията когато се запали.Мисля,че след този случай обикновена газова в мой автомобил няма да монтирам.
Мисля че на настоящия етап лесно можеш да преминеш към ГИ, така че обмисляй покупка и монтаж
Наи добре,вече ги има по 500лв за 6таци,е без монтаж и само инжекциона,
ама сметката е проста,например: грумва ти в друг град..... пътна помощ,
дебитомер,в много случаи и нов колектор после труда .........
и то излиза че в случая си се разминал много добре ..... но понякога излиза
по скъпо,или като ти грамне 2 пути

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани