Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
_65536_kb_sec_ написа:VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето![]()
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено
Всъщност не си прав напълно.
Когато е карана колата на климатик, водните клапи се затварят електрически, и когато се загаси колата се спира тока към тях. съответно малко или много радиаторчето се загрява. И когато човек запали колата докато климатроника направи подходящата температура, подухва малко топло.

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Има логика,но дори и да има нещо такова то е за броени секунди.Все едно да издухаш въздуховодите.Ако клапите са блокирали в притворено положение(както беше при мен)нямаш нито хубаво парно нито климата с подходящата температура.То се познава доста лесно ако докато е пуснат климатика подухва топло,хладко или горещо в краката начи клапите са аут 

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето![]()
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено
Ами прав си, не духа "особено студено". Сваля температурата само до 14 градуса. А съм чувал, че падала до 7.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Не видях как е решен проблемът с филтъра!!!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
TheBoss написа:VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето![]()
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено
Ами прав си, не духа "особено студено". Сваля температурата само до 14 градуса. А съм чувал, че падала до 7.Весо, клапите са си в ред, при напълно загрял ДВГ и врътките сложени на 16 сутрин може да хванеш менинигит. Без да е пускан климатроника, само на вентилатор. Някъде другаде е разковничето. Не си спомням Е34-ката да е правила такива пинизи, въпреки, че и тя е с климатроник.
Принципно проблема който си описал, аз съм го срещал в описания от мен вариант. След като при теб си духа студено като хората, проблема (след като казваш че има такъв) е някъде другаде, ама така с боба и кристалната топка не става

- chino///M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Детайли за колата: Комбинезон
Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар
Въпроса го реших по следния начин:отпред вкарвам филтъра който ще разрежа на две,понеже отвора е малък(там където моторчето на парното вкарва въздух),а по нататък ще изрежа отвор там където трябва да има и ще пригодя да се затваря с оригиналното капаче 
Аааа между другото в багажника открих нещо,което ми изглежда като усилвател и една букса до негон,но мисля да направя нова тема

Аааа между другото в багажника открих нещо,което ми изглежда като усилвател и една букса до негон,но мисля да направя нова тема
51 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани