Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от golov_bg » 24 Юли 2011, 9:27

_65536_kb_sec_ написа:
VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето :)
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено :)


Всъщност не си прав напълно.
Когато е карана колата на климатик, водните клапи се затварят електрически, и когато се загаси колата се спира тока към тях. съответно малко или много радиаторчето се загрява. И когато човек запали колата докато климатроника направи подходящата температура, подухва малко топло.


:yes:
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от fox1981 » 24 Юли 2011, 9:37

Има логика,но дори и да има нещо такова то е за броени секунди.Все едно да издухаш въздуховодите.Ако клапите са блокирали в притворено положение(както беше при мен)нямаш нито хубаво парно нито климата с подходящата температура.То се познава доста лесно ако докато е пуснат климатика подухва топло,хладко или горещо в краката начи клапите са аут :yes:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от TheBoss » 24 Юли 2011, 10:38

VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето :)
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено :)

Ами прав си, не духа "особено студено". Сваля температурата само до 14 градуса. А съм чувал, че падала до 7. :angel: Весо, клапите са си в ред, при напълно загрял ДВГ и врътките сложени на 16 сутрин може да хванеш менинигит. Без да е пускан климатроника, само на вентилатор. Някъде другаде е разковничето. Не си спомням Е34-ката да е правила такива пинизи, въпреки, че и тя е с климатроник.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от Zubcho » 24 Юли 2011, 11:27

Не видях как е решен проблемът с филтъра!!!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от VesoPesa » 24 Юли 2011, 11:46

TheBoss написа:
VesoPesa написа:Защото радиаторчето на парното се е напекло доволно от преминаващата през него охладителна течност, тъй като най-вероятно клапаните за парното са блокирали в отворено положение и въпросната охладителна течност циркулира постоянно през радиаторчето :)
От там като пуснеш вентиалатора и той нагнетява въздух в купето, като въпросния въздух минава през напеченото радиаторче на парното и се загрява.
Също предполагам че и климатика ти не духа особенно студено :)

Ами прав си, не духа "особено студено". Сваля температурата само до 14 градуса. А съм чувал, че падала до 7. :angel: Весо, клапите са си в ред, при напълно загрял ДВГ и врътките сложени на 16 сутрин може да хванеш менинигит. Без да е пускан климатроника, само на вентилатор. Някъде другаде е разковничето. Не си спомням Е34-ката да е правила такива пинизи, въпреки, че и тя е с климатроник.


Принципно проблема който си описал, аз съм го срещал в описания от мен вариант. След като при теб си духа студено като хората, проблема (след като казваш че има такъв) е някъде другаде, ама така с боба и кристалната топка не става ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E34
Детайли за колата: Комбинезон

Re: Пак филтър за климатроник!!!Проблема е решен...за катинар

Мнение от chino///M » 24 Юли 2011, 18:07

Въпроса го реших по следния начин:отпред вкарвам филтъра който ще разрежа на две,понеже отвора е малък(там където моторчето на парното вкарва въздух),а по нататък ще изрежа отвор там където трябва да има и ще пригодя да се затваря с оригиналното капаче :mhihi:

Аааа между другото в багажника открих нещо,което ми изглежда като усилвател и една букса до негон,но мисля да направя нова тема

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook