Ревизиране на смукателен колектор М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Ревизиране на смукателен колектор М50

Мнение от BABHOMED » 06 Юни 2011, 22:34

Гложди ме една мисъл последно време ...Бях разглобил гофрирания маркуч за да го почистя от гнилоста,но ми направи впечатление че и колетора е за почистване от вътре ,интересува ме цялата интервенция по ревизирането му възможни проблеми,щуротии (по скоро почистването) заедно с всички всевъзможни "О" пръстени маркучи клапанчета и глупости..И естественно с какъв препарат е най подходящо да бъде измит отвътре.

П.П.
Направи ми впечатление че клапана за "картерните газове" който стои на капака на главата (по скоро е забит там и от него излиза маркуч който води до пред дросела) е имал някакъв друг по-тънак маркуч който го е регулирал с вакум (поне така предполагам,понеже се вижда някакъв остатък от такъв вакумен маркуч) пробвах клапана с уста и пропуска в двете посоки което според мен не е съвсем нормално..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: Ревизиране на смукателен колектор М50

Мнение от skylord » 07 Юни 2011, 19:06

Най-много да трябва да смениш някоя гарнитурка на колектора, но те са гумени и рядко дават фира...
С какво да го почистиш - на автомивка с обезмаслител и пароструйка.... (1-2 лв.)
Внимавай после като затягаш колектора да не пренавиеш някоя гайка, че изпускат лесно, а са 7 мм вътрешен и трудно се намират.
За "клапанчето" на картерните газове, не знам дали е клапан въобще и при мен свободно минава въздух, но малката тръбичка отива отзад на щуцера, който влиза от стъпковия мотор към колектора посредата!
А и друго, внимавай като махаш/слагаш/ инжекторите с рейката да не ги потрошиш. Най добре пръсни с някаква смазка да влязат по-лесно. И при инжекторите има гарнитурки, но на мен до сега не ми се налагало да ги сменям...

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook