Ревизиране на смукателен колектор М50
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Ревизиране на смукателен колектор М50
Гложди ме една мисъл последно време ...Бях разглобил гофрирания маркуч за да го почистя от гнилоста,но ми направи впечатление че и колетора е за почистване от вътре ,интересува ме цялата интервенция по ревизирането му възможни проблеми,щуротии (по скоро почистването) заедно с всички всевъзможни "О" пръстени маркучи клапанчета и глупости..И естественно с какъв препарат е най подходящо да бъде измит отвътре.
П.П.
Направи ми впечатление че клапана за "картерните газове" който стои на капака на главата (по скоро е забит там и от него излиза маркуч който води до пред дросела) е имал някакъв друг по-тънак маркуч който го е регулирал с вакум (поне така предполагам,понеже се вижда някакъв остатък от такъв вакумен маркуч) пробвах клапана с уста и пропуска в двете посоки което според мен не е съвсем нормално..
П.П.
Направи ми впечатление че клапана за "картерните газове" който стои на капака на главата (по скоро е забит там и от него излиза маркуч който води до пред дросела) е имал някакъв друг по-тънак маркуч който го е регулирал с вакум (поне така предполагам,понеже се вижда някакъв остатък от такъв вакумен маркуч) пробвах клапана с уста и пропуска в двете посоки което според мен не е съвсем нормално..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Ревизиране на смукателен колектор М50
Най-много да трябва да смениш някоя гарнитурка на колектора, но те са гумени и рядко дават фира...
С какво да го почистиш - на автомивка с обезмаслител и пароструйка.... (1-2 лв.)
Внимавай после като затягаш колектора да не пренавиеш някоя гайка, че изпускат лесно, а са 7 мм вътрешен и трудно се намират.
За "клапанчето" на картерните газове, не знам дали е клапан въобще и при мен свободно минава въздух, но малката тръбичка отива отзад на щуцера, който влиза от стъпковия мотор към колектора посредата!
А и друго, внимавай като махаш/слагаш/ инжекторите с рейката да не ги потрошиш. Най добре пръсни с някаква смазка да влязат по-лесно. И при инжекторите има гарнитурки, но на мен до сега не ми се налагало да ги сменям...
С какво да го почистиш - на автомивка с обезмаслител и пароструйка.... (1-2 лв.)
Внимавай после като затягаш колектора да не пренавиеш някоя гайка, че изпускат лесно, а са 7 мм вътрешен и трудно се намират.
За "клапанчето" на картерните газове, не знам дали е клапан въобще и при мен свободно минава въздух, но малката тръбичка отива отзад на щуцера, който влиза от стъпковия мотор към колектора посредата!
А и друго, внимавай като махаш/слагаш/ инжекторите с рейката да не ги потрошиш. Най добре пръсни с някаква смазка да влязат по-лесно. И при инжекторите има гарнитурки, но на мен до сега не ми се налагало да ги сменям...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани