power box или чип тунинг на м20б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34 м20b20 живата легенда
Мечтае да кара: Е34m20b20

power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от shesticata » 19 Фев 2011, 11:31

колеги някой може ли да ми каже възможно ли е ,има ли смисъл, предимства недостатъци

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от Alexch » 20 Фев 2011, 20:03

Аз съм с чипнато ЕКУ на М20В20 с изместен на 7200 об. прекъсвач. Купих го цялото от колегата methanol (Бобо), малко преди да си разколачи неговата Е34-ка. Ами да ти кажа - наистина съм много доволен. Не очаквай чудеса, но наистина дърпа повече в ниските обороти. След като сложих JR панелен филтър и хубаво масълце Мотул 15/50 още по-добре ми се струва, но може и да си внушавам. Ако си от София обади се да пробваш разликата от твойта. В разхода няма никаква разлика от преди, макар и да се надявах да падне малко. Недостатъци никакви не съм открил за почти година вече. Мотора си работи равномерно на празен ход и пали чудесно, както топъл така и студен.
Ако си намериш готов чип ще е най-изгодно според мен, защото иначе 200+лв. да ти програмират за този мотор не си струва според мен. Ако те интересува пиши на Бобо да ти каже къде правят чипове за М20, че забравих вече от къде го беше докопал.
2.jpg
image038.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от Zubcho » 21 Фев 2011, 12:27

Нито едно от двете според мен.Реално едва ли даже има и пауър бокс за този мотор, пък и пауър бокс-ът е пълен ташак. 2 резистора и това е.

По-добре си вложи парите в едни хубави амортесьори или си направи някой належащ ремонт или обслужи дифа. Винаги има какво да се измисли по колата да се направи.

На атмосферен двг. чип тунинга е почти безмислен. 2% повишаване на мощноста няма как да ги усетиш.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от georgieva » 31 Май 2011, 21:00

power box не е ли за дизел само?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 9.05.2011
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: колело
Мечтае да кара: BMX

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от ehot » 31 Май 2011, 21:17

на този мотор не си заслужава за мен, аз съм чувал че разхода падал само на дизел с чип, и също така че дизела качва повечко коне от колкото Бензина..
Изображение

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от MaxMeyer » 01 Юни 2011, 2:16

Разлика при атмосферен мотор има и тя се усеща :!: Не е като при турбото но е достатъчно голяма за да се усети.Не знам защо все повтаряте че нямало смисъл и т.н.Независимо от приказките се пристраших и сложих чип но на М50Б20 ванос и разликата е на лице. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от ///peter » 01 Юни 2011, 7:31

Колега, инвестирай в друг мотор - вече са много евтини, но помисли за казуса с документите.
А към колежката, да пауърбокс е за дизел :D

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от Lenco » 01 Юни 2011, 11:47

Има и еди Итън62 за тоя мотор в тунинга, ще има повече ефект :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от georgieva » 02 Юни 2011, 0:20

2.jpg

аз на толкова оборота мисля че съм на 220км/ч

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 13.03.2011
Местоположение: Русе
Пол: Жена
Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11

Re: power box или чип тунинг на м20б20

Мнение от georgieva » 07 Юни 2011, 18:57

бях пуснала тема за чиповете, но ми я затвориха преди да се стигне до някакво компетентно заключение в нея, за това реших да звъня по фирмите за чип тунинг, и да разпитвам като потенциална клиентка. На някои места, получих изчерпателни отговори на други не чак толкова, но общо взето информацията която извлякох от 6 фирми общо е следната:

(на кратко)

чип тунинга (ако говорим за дизеларките) вдига коне и смъква сериозно разхода, а power box-а вдига 2 пъти по-малко коне, и почти не смъква разход, но пък може да се разкача и да се слага на друг автомобил, (в смисъл да се препродава лесно в случай че не ти хареса) Ако пък двигателя няма турбо, показателите на чипа няма да са кой знае колко по различни от тези на бензиновите двигатели

за бензиновите автомобили, чипа вдига коне и смъква разход около 10% от колкото преди да си сложиш и цената му е сравнително ниска за ефекта, общо взето си избиваш паричките след няколко месеца

чиптунинга общо взето не правел 2те неща едновременно, да смъкъква разход до като вдига коне,

в смисъл: ако искарваш от колата си максималното когато я караш, стигаш граница, а ако си с чип, тази граница се разширява и колата ти е +10% от конете и съответно +10% от разхода. В този момент не ти гори по малко а повече. Чип тунинга разширява границата на потенциала на колата когато даваш газ.

ако пък патуваш и се мъчиш да караш максимално иконимично, колата ти има с 10% подобрена работа на двигателя и изразходва по малко енергия за същото вървене, и от там - натискаш малко по-малко педала и от там колата ти върви по същия начин но гори по-малко

няма такова нещо като да си сложил чип, да даваш максимално газ, и в същото време да ти гори по малко. В този момент получаваш само единия ефект на чипа, а само когато караш икономично получаваш 2та ефекта, които всъщност (цитирам) единия ефект е в резолтат на другия

ПС не съм писала на кои фирми съм звъняла, и къде какво точно са ми казали, за да не става реклама.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook