power box или чип тунинг на м20б20
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
power box или чип тунинг на м20б20
колеги някой може ли да ми каже възможно ли е ,има ли смисъл, предимства недостатъци
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: power box или чип тунинг на м20б20
Аз съм с чипнато ЕКУ на М20В20 с изместен на 7200 об. прекъсвач. Купих го цялото от колегата methanol (Бобо), малко преди да си разколачи неговата Е34-ка. Ами да ти кажа - наистина съм много доволен. Не очаквай чудеса, но наистина дърпа повече в ниските обороти. След като сложих JR панелен филтър и хубаво масълце Мотул 15/50 още по-добре ми се струва, но може и да си внушавам. Ако си от София обади се да пробваш разликата от твойта. В разхода няма никаква разлика от преди, макар и да се надявах да падне малко. Недостатъци никакви не съм открил за почти година вече. Мотора си работи равномерно на празен ход и пали чудесно, както топъл така и студен.
Ако си намериш готов чип ще е най-изгодно според мен, защото иначе 200+лв. да ти програмират за този мотор не си струва според мен. Ако те интересува пиши на Бобо да ти каже къде правят чипове за М20, че забравих вече от къде го беше докопал.
Ако си намериш готов чип ще е най-изгодно според мен, защото иначе 200+лв. да ти програмират за този мотор не си струва според мен. Ако те интересува пиши на Бобо да ти каже къде правят чипове за М20, че забравих вече от къде го беше докопал.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: power box или чип тунинг на м20б20
Нито едно от двете според мен.Реално едва ли даже има и пауър бокс за този мотор, пък и пауър бокс-ът е пълен ташак. 2 резистора и това е.
По-добре си вложи парите в едни хубави амортесьори или си направи някой належащ ремонт или обслужи дифа. Винаги има какво да се измисли по колата да се направи.
На атмосферен двг. чип тунинга е почти безмислен. 2% повишаване на мощноста няма как да ги усетиш.
Поздрави
По-добре си вложи парите в едни хубави амортесьори или си направи някой належащ ремонт или обслужи дифа. Винаги има какво да се измисли по колата да се направи.
На атмосферен двг. чип тунинга е почти безмислен. 2% повишаване на мощноста няма как да ги усетиш.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: power box или чип тунинг на м20б20
power box не е ли за дизел само?
- ehot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: power box или чип тунинг на м20б20
на този мотор не си заслужава за мен, аз съм чувал че разхода падал само на дизел с чип, и също така че дизела качва повечко коне от колкото Бензина..
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: power box или чип тунинг на м20б20
Разлика при атмосферен мотор има и тя се усеща
Не е като при турбото но е достатъчно голяма за да се усети.Не знам защо все повтаряте че нямало смисъл и т.н.Независимо от приказките се пристраших и сложих чип но на М50Б20 ванос и разликата е на лице. 



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: power box или чип тунинг на м20б20
Колега, инвестирай в друг мотор - вече са много евтини, но помисли за казуса с документите.
А към колежката, да пауърбокс е за дизел
А към колежката, да пауърбокс е за дизел

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: power box или чип тунинг на м20б20
аз на толкова оборота мисля че съм на 220км/ч
- georgieva
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 13.03.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Жена
- Кара: е39 520и м52 б20 ту 1999/11
Re: power box или чип тунинг на м20б20
бях пуснала тема за чиповете, но ми я затвориха преди да се стигне до някакво компетентно заключение в нея, за това реших да звъня по фирмите за чип тунинг, и да разпитвам като потенциална клиентка. На някои места, получих изчерпателни отговори на други не чак толкова, но общо взето информацията която извлякох от 6 фирми общо е следната:
(на кратко)
чип тунинга (ако говорим за дизеларките) вдига коне и смъква сериозно разхода, а power box-а вдига 2 пъти по-малко коне, и почти не смъква разход, но пък може да се разкача и да се слага на друг автомобил, (в смисъл да се препродава лесно в случай че не ти хареса) Ако пък двигателя няма турбо, показателите на чипа няма да са кой знае колко по различни от тези на бензиновите двигатели
за бензиновите автомобили, чипа вдига коне и смъква разход около 10% от колкото преди да си сложиш и цената му е сравнително ниска за ефекта, общо взето си избиваш паричките след няколко месеца
чиптунинга общо взето не правел 2те неща едновременно, да смъкъква разход до като вдига коне,
в смисъл: ако искарваш от колата си максималното когато я караш, стигаш граница, а ако си с чип, тази граница се разширява и колата ти е +10% от конете и съответно +10% от разхода. В този момент не ти гори по малко а повече. Чип тунинга разширява границата на потенциала на колата когато даваш газ.
ако пък патуваш и се мъчиш да караш максимално иконимично, колата ти има с 10% подобрена работа на двигателя и изразходва по малко енергия за същото вървене, и от там - натискаш малко по-малко педала и от там колата ти върви по същия начин но гори по-малко
няма такова нещо като да си сложил чип, да даваш максимално газ, и в същото време да ти гори по малко. В този момент получаваш само единия ефект на чипа, а само когато караш икономично получаваш 2та ефекта, които всъщност (цитирам) единия ефект е в резолтат на другия
ПС не съм писала на кои фирми съм звъняла, и къде какво точно са ми казали, за да не става реклама.
(на кратко)
чип тунинга (ако говорим за дизеларките) вдига коне и смъква сериозно разхода, а power box-а вдига 2 пъти по-малко коне, и почти не смъква разход, но пък може да се разкача и да се слага на друг автомобил, (в смисъл да се препродава лесно в случай че не ти хареса) Ако пък двигателя няма турбо, показателите на чипа няма да са кой знае колко по различни от тези на бензиновите двигатели
за бензиновите автомобили, чипа вдига коне и смъква разход около 10% от колкото преди да си сложиш и цената му е сравнително ниска за ефекта, общо взето си избиваш паричките след няколко месеца
чиптунинга общо взето не правел 2те неща едновременно, да смъкъква разход до като вдига коне,
в смисъл: ако искарваш от колата си максималното когато я караш, стигаш граница, а ако си с чип, тази граница се разширява и колата ти е +10% от конете и съответно +10% от разхода. В този момент не ти гори по малко а повече. Чип тунинга разширява границата на потенциала на колата когато даваш газ.
ако пък патуваш и се мъчиш да караш максимално иконимично, колата ти има с 10% подобрена работа на двигателя и изразходва по малко енергия за същото вървене, и от там - натискаш малко по-малко педала и от там колата ти върви по същия начин но гори по-малко
няма такова нещо като да си сложил чип, да даваш максимално газ, и в същото време да ти гори по малко. В този момент получаваш само единия ефект на чипа, а само когато караш икономично получаваш 2та ефекта, които всъщност (цитирам) единия ефект е в резолтат на другия
ПС не съм писала на кои фирми съм звъняла, и къде какво точно са ми казали, за да не става реклама.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани