Геометрия на предния мост

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Геометрия на предния мост

Мнение от fox1981 » 02 Юни 2011, 15:50

Та историята е следната.Преди около седмица две жената качи БМВ-то на един бордюр както и да е имаше крива джанта и и отнесен борд.Отидох в опел(защото там изправят и заваряват на прилични пари)и ми оправиха джантата,но ми казаха да направим и реглаж за всеки случай,но се оказа че има нещо криво в окачването.Застрахователите си платиха и реших да я правя.До тук съм сменил 2 носача горен и долен и всички кормилни накрайника(нарайниците нямат общо с удара)Отидох пак на реглаж и какво....още е крива....ето и снимки Изображение както и Изображение ето така е изглеждало окачването миналата година Изображение Хайде да помислим,колеги,че така не става.Според мен има два варианта единият крив амортисьор или стойка а другият бомбето да е подало,което не ми се ще.Ако някой може да ми услужи със стойка за проба ще бъде супер,че не ми се дават пари и за нея као се окаже че причината не е в това....
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 23.07.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е34
Мечтае да кара: М5 Е34 Touring

Re: Малко помощ

Мнение от Bavariqtamniska » 02 Юни 2011, 16:39

Провери си отдолу да не ти се е огънал кокала или да се е набил нанякаде. Бомбето е по здраво от кокала и трябва тои да е поддал. На мен ми беше набит в магарето направо и се опъваше с обтегачи защото нямат регулиране на наколона колите ни.
Вземи туй кръгово на вратиииииииии! Изображение
http://farm3.static.flickr.com/2722/442 ... 853709.jpg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Малко помощ

Мнение от fox1981 » 02 Юни 2011, 21:04

Bavariqtamniska написа:Провери си отдолу да не ти се е огънал кокала или да се е набил нанякаде. Бомбето е по здраво от кокала и трябва тои да е поддал. На мен ми беше набит в магарето направо и се опъваше с обтегачи защото нямат регулиране на наколона колите ни.

Не знам на кое му викате кокал....А иначе съм я докарал до гранични стойности(защото беше по зле)след смяната на носачи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от alchohol » 02 Юни 2011, 21:42

Покарай я така, ако не ти носи гумите и не ти бяга волана, не я пипай повече.
Аз имах един опел, като го взех и веднага му купих нови гуми. Покарах малко, ама почна да ме гризе нещо и го закарах на реглаж. И там егати и цирка стана. Ония като почнаха, абе това, абе онова и аз викам, я си ми давайте ключовете и да си ходя. Една година я карах и повече даже, нито гуми изтри неравномерно, нито носеше на една страна, а на компютъра излезе яко извън граници. Продадох я и човека, който я взе и е врътнал повече от 30 хил. км без реглаж и няма никакви ядове.

Това си е мое мнение, ама аз на тия реглажи или по-точно на хората, които ги правят, много много не вярвам. Всеки гледа да те врътне и после да ти набута неговите си части в сервиза.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от georgipass » 02 Юни 2011, 21:53

Тук има и друг момент......този вид стендове за реглаж подлежат на калибровка, която струва от порядъка на 500 лв...и ако не е правена отдавна също така се получава... не ме питайте откъде знам :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от fox1981 » 02 Юни 2011, 22:00

alchohol написа:Покарай я така, ако не ти носи гумите и не ти бяга волана, не я пипай повече.
Аз имах един опел, като го взех и веднага му купих нови гуми. Покарах малко, ама почна да ме гризе нещо и го закарах на реглаж. И там егати и цирка стана. Ония като почнаха, абе това, абе онова и аз викам, я си ми давайте ключовете и да си ходя. Една година я карах и повече даже, нито гуми изтри неравномерно, нито носеше на една страна, а на компютъра излезе яко извън граници. Продадох я и човека, който я взе и е врътнал повече от 30 хил. км без реглаж и няма никакви ядове.

Това си е мое мнение, ама аз на тия реглажи или по-точно на хората, които ги правят, много много не вярвам. Всеки гледа да те врътне и после да ти набута неговите си части в сервиза.

Да ти кажа не дърпа волана кара си направо,даже не виждам никаква разлика спрямо преди.До колкото реглажа,хората нямаха представа от къде може да разликата.Не са се опитвали да ми предлагат ремонти или каквото и да е.На мен обаче ми е много интересно от какво се подаде толкова,при положение е и аз бях в колата и удара не беше нищо особено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от fox1981 » 02 Юни 2011, 22:03

georgipass написа:Тук има и друг момент......този вид стендове за реглаж подлежат на калибровка, която струва от порядъка на 500 лв...и ако не е правена отдавна също така се получава... не ме питайте откъде знам :mhihi:

Значи не съм съгласен.Ако погледнеш горе в снимките ще видиш че има разпечатка от реглажа от миналата год.и там всичко е в норми(на същото място)
ПП Благодаря на модераторите за поправката.Така е по-добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от georgipass » 02 Юни 2011, 22:10

fox1981 написа:
georgipass написа:Тук има и друг момент......този вид стендове за реглаж подлежат на калибровка, която струва от порядъка на 500 лв...и ако не е правена отдавна също така се получава... не ме питайте откъде знам :mhihi:

Значи не съм съгласен.Ако погледнеш горе в снимките ще видиш че има разпечатка от реглажа от миналата год.и там всичко е в норми(на същото място)
ПП Благодаря на модераторите за поправката.Така е по-добре.



Aми точно това исках да ти обясня... че за една година, много разминавания може да се получат....работил съм с такъв и знам за какво става въпрос ! Просто споделям професионален опит, не казвам че съм прав в случая ... а само казвам възможни причини ! Разбира се, проблем може да има и по колата !

Поздрави :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от alchohol » 02 Юни 2011, 22:11

Колега, карай смело и се не бой, щом не ти бяга волана, значи всичко е наред. Аз така я меря мойта бабка. Осем хиляди я търкалям вече, ни на реглаж съм я водил, ни нищо. Гумите са си "Идеал Петров" :bchug:
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Юни 2011, 7:31

Страничния наклон се регулира от захващането на амортисиора за шенкела. Следователно или шенкела е крив, или амортисиора. При теб в момента стойностите са прекалено близки до граничните. Сходимостта е перфектна, така че ако всичко ти е здраво и колата не дърпа на никъде, карай си я така, хвърляй едно око все пак дали яде гумите (според мен това няма да се случи).

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от Митко Стоянов » 03 Юни 2011, 10:34

Dirty M5 driveR написа:Страничния наклон се регулира от захващането на амортисиора за шенкела. Следователно или шенкела е крив, или амортисиора. При теб в момента стойностите са прекалено близки до граничните. Сходимостта е перфектна, така че ако всичко ти е здраво и колата не дърпа на никъде, карай си я така, хвърляй едно око все пак дали яде гумите (според мен това няма да се случи).
Я сподели на кое викаш шенкел? Ако бяга наклона варианта е да е крив кожуха на амортисьора или някой носач. Бомбето е малко вероятно да мръдне, това не е Е30.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от fox1981 » 03 Юни 2011, 14:37

mitko_n1 написа:
Dirty M5 driveR написа:Страничния наклон се регулира от захващането на амортисиора за шенкела. Следователно или шенкела е крив, или амортисиора. При теб в момента стойностите са прекалено близки до граничните. Сходимостта е перфектна, така че ако всичко ти е здраво и колата не дърпа на никъде, карай си я така, хвърляй едно око все пак дали яде гумите (според мен това няма да се случи).
Я сподели на кое викаш шенкел? Ако бяга наклона варианта е да е крив кожуха на амортисьора или някой носач. Бомбето е малко вероятно да мръдне, това не е Е30.

Носачите са сменени...Днес обаче ми направи впечатление че при използване на спирачки интензивно колата тегли на дясно.Довечера ще проверя дали няма въздух в спирачната система,но се съмнявам да има.Както и да е довечера ще напиша резултата.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от Митко Стоянов » 03 Юни 2011, 14:44

Дърпането при натисната спирачка най-вероятно е от тампоните на кривите носачи. Или има някакви поражения от удара, или са различно твърди.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Геометрия на предния мост

Мнение от fox1981 » 03 Юни 2011, 20:20

mitko_n1 написа:Дърпането при натисната спирачка най-вероятно е от тампоните на кривите носачи. Или има някакви поражения от удара, или са различно твърди.

Колега,всичко е сменено с ново.Миналата година смени комплект носачи,а пък тази година,заради удара смених двата носача от едната страна.Тегленето при спиране обаче се поеви веднага след инцидента.
Тампоните са от е32 750 ест.Тъй че се съмнявам това да е причината.И цялата тази простотия заради простак минаващ на червено. :conf:За мен обаче остава съмнение за подало бомбе :dunno:
ПП Забравих да напиша че няма въздух в спирачната система.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook