двете предни бомбета изглеждат различно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: двете предни бомбета изглеждат различно

Мнение от KPETEH » 30 Май 2011, 12:13

При мен с е30-то, като сменихме тампона на носача, щот тропаше от него след 3 дена почна да хлопа шарнира... Та и него сменихме после. Просто като оправиш едната връзка, и я стегнеш, по голяма част от натоварването отива към несменената част и тя се предава. Мисълта ми е да си провериш шарнира... Някак ми се струва странно да ти лопа амортисьора при такава ниска скорост. Той се усеща като я качиш на магистралата или цариградско и като нацелиш некоя дупка или неравност в асфалата, колата сменя лентите без да въртиш волана. При бабуни и неравности (павета) с бавна скорост се чуват шарнири и тампони. Аз до сега никога не съм сменял този тампон горе на амортисьора, най-често са шарнирите долу. По-добре провери отколкото да купуваш тампон. Като вдигнеш на крик, освен да провериш за луф, като клатиш гумата по вертикалата, отмести и прашника на амортисьота и опипай около пружината и капачката която държи амортисьора към макферсона. Виж дали има масло от амортисьора и дали капачката е здраво завита, защото ми се е случвало тя да се разхлаби и амортисьота да подскача в макферсона, откъдето се появява тропане.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: двете предни бомбета изглеждат различно

Мнение от Kregec » 30 Май 2011, 12:29

Благодаря колеги за отговорите. Ще провеля азличнопо обстоино всичко и ще видя шарнирите как са и танпоните. Но все пак в сервиза помня че клатиха двете колела във всички посоки и единственото което излезе беше лагер на главина на предно ляво колело. Прегледаха е и отдоло с един метален лост напъваха и танпони гледаха и казаха, че всичко е ок за момента. Демек няма нещо което дава индикация, че е разбито или е тръгнало да се разбива. Азбях през цялото време в сервиза и гледах с тях. Не съм експерт но съм достатъчно технически грамотен да разбера ако нещо ме лъжат. От друга страна не мисля, че те имат повод да ме лъжат ако нещо е разбито и да не кажат. Защото все пак те имат изгода ако е разбито да го сменят. Но ще прегледам отново нещата случайно да не е пропуснато нещо! Ще погледна и това което ми каза колегата КРЕТЕН за амортисьора да не би да е от там нещо.

Поздрави!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: двете предни бомбета изглеждат различно

Мнение от Postman » 30 Май 2011, 12:39

На Е34 окачването е сравнително масивно спрямо доста други коли и когато е вдигната на 2-колонен подемник шарнирите по-трудно се хващат ако са разбити в сравнение с да речем ако е на 4-колонен подемник или на канал. По тази причина е напълно възможно да се постави диагноза ОК дори при разбити шарнири... просто е специфично при Е34, подобно е и с кормилните накрайници. Има и други подобни примери - да кажем кормилна кутия свалена от колата почти не може да се диагностицира освен ако не е пълен дроб, а на колата излиза моментално и т.н.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: двете предни бомбета изглеждат различно

Мнение от Kregec » 01 Юни 2011, 8:30

Колеги оказахте се прави вчера ходих при моя човек да сменим накладките предните. Вземах си Текстар надявам се да са добри. Гледахме колата мърдахме колелото и накрая след преглед с щангата се оказа, че е шарнира на горен преден носач. Дефакто е тръгнал да се скапва има още хляб в него не е тоталка. Доволен съм че разбрах какво е и благодаря на вас за съветите. Следващото нещо което съм планувал за смяна е това. Цялото удоволствие ще ми дойде като пари около 110 лв. Та това е колеги многа пари налях последния месец но съм доволен от резултата. Шофирането след тези маниполации става още по приатно от преди. Вече не съм на тръни както бях преди да вляза във филма ремонт.

Поздрави!
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook