Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
Взех си нормални амортисьори с пружини,но как да изолирам маслото от старите амортисьори.Ако сложа хидравлична помпа от кола без нивомат ще стане ли или има друг вариант?

Re: Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
Продай цялата нивоматна система барабар с помпата и си сложи друга за без , така е най-добре и откъм пари и откъм техническа част по запушването на третия изход на помпата за нивомата. Пък и с парите от нивомата щеше да додадеш за по-добри амортисьори .
- kok4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
Купуваш НОВО, казанче за кола без нивомат или за седан, взимаш от друга кола хидравличната помпа и маркучите и си ти.
Оскубваш всичко останало от нивомата и си в джаза.
Оскубваш всичко останало от нивомата и си в джаза.
Re: Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
VesoPesa написа:Купуваш НОВО, казанче за кола без нивомат или за седан, взимаш от друга кола хидравличната помпа и маркучите и си ти.
Оскубваш всичко останало от нивомата и си в джаза.




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
Всеки маркуч с 2 женски щуцера и дължина между 200 и 300 мм ще свърши работа (моят е около 320мм и се оказа излишно дълъг). свързан е на мястото на входа и изхода на шибърния кран от помпата и към резервоара съответно. Маркуча го укрепих за стойката, на която оригинално е монтиран кранът за да не виси свободно. Респективно всичко от крана включително нататък е демонтирано (сферите и тръбопроводите). Помпата при това свързване е напълно разтоварена, защото налягането е колкото хидравличното съпротивление на системата, т.е. по-малко няма как да бъде.
Цитирано от тази тема viewtopic.php?f=7&t=90187&hilit=%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B8
от 6-ста страница.
Ще ти излезне по-евтино от това да купуваш помпи и казани.
Цитирано от тази тема viewtopic.php?f=7&t=90187&hilit=%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%B8
от 6-ста страница.
Ще ти излезне по-евтино от това да купуваш помпи и казани.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Как да изолирам нивомата на е34 тоуринг
Колега kok4o, ако искаш просто да изолираш нивомата без да даваш повече пари или да купуваш други части, сравнително лесно е със спирачен маркуч, с два женски щуцера с резба М10х1, като маркучът се присъединява "на късо" към двете метални тръбички, отиващи към хидравличния разпределител при задния мост. Тук съм описал как го бях направил в първоначалния вариант. Ако този вариант те устройва (мен лично не ме устройваше за постоянно), купуваш само един спирачен маркуч (или ползваш стар ако имаш).
Ако обаче предпочиташ да премахнеш системата напълно, ти трябват следните части:
1. Хидравлично казанче (пластмасово) - чисто ново на MEYLE за около 65 лв или оригинално за около 120, или пък старо за колкото намериш. Най-добре е ново, тъй като в него е интегриран филтъра, който пречиства маслото, а той е несменяем.
2. Стойка за пластмасово казанче - не е скъпа на старо.
3. Хидравлична помпа (едносекционна за без нивомат) - каквато намериш.
4. Маркуч от нагнетателната страна на помпата към кормилната кутия - на коли с нивомат е различен и ако не го смениш се усуква малко брутално когато е сложен на помпа за без нивомат - аз моя не го смених и се поизмъчих докато пооправя положението, затова те съветвам да го смениш непременно. Това е маркуч за високо налягане и всякакви свободни съчинения е добре да се избягват. Стар в добро състояние не е много скъп.
5. Маркуч от охладителната серпентина (тази зад "бъбреците") до казанчето - за там ти трябва обикновено парче маслоустойчив маркуч 12мм, с дължина около 30 см по спомен, съветвам те да го смениш дори ако оригиналния изглежда добре, просто защото не е скъп. Добри марки са Gates, Semperflex (Semperit) и подобни, с цена от около 12-16 лв/метър. Нови скоби за това парче маркуч също е добре да сложиш, но не евтини от по 50 ст, а примерно Norma.
6. Масло - 1л обикновен ATF ще ти стигне, макар че аз лично при мен сипах Pentosin CHF 7 след като смених помпата, а то е около 2 пъти по-скъпо (сего го намирам за ненужно).
След това демонтираш всички елементи при задния мост - сферите, разпределителя с тръбичките и лоста от стабилизиращата щанга, тръбичките под купето и старото казанче, и в края на уикенда, защото горе долу толкова отнема всичко, забравяш за проблема.
Ако обаче предпочиташ да премахнеш системата напълно, ти трябват следните части:
1. Хидравлично казанче (пластмасово) - чисто ново на MEYLE за около 65 лв или оригинално за около 120, или пък старо за колкото намериш. Най-добре е ново, тъй като в него е интегриран филтъра, който пречиства маслото, а той е несменяем.
2. Стойка за пластмасово казанче - не е скъпа на старо.
3. Хидравлична помпа (едносекционна за без нивомат) - каквато намериш.
4. Маркуч от нагнетателната страна на помпата към кормилната кутия - на коли с нивомат е различен и ако не го смениш се усуква малко брутално когато е сложен на помпа за без нивомат - аз моя не го смених и се поизмъчих докато пооправя положението, затова те съветвам да го смениш непременно. Това е маркуч за високо налягане и всякакви свободни съчинения е добре да се избягват. Стар в добро състояние не е много скъп.
5. Маркуч от охладителната серпентина (тази зад "бъбреците") до казанчето - за там ти трябва обикновено парче маслоустойчив маркуч 12мм, с дължина около 30 см по спомен, съветвам те да го смениш дори ако оригиналния изглежда добре, просто защото не е скъп. Добри марки са Gates, Semperflex (Semperit) и подобни, с цена от около 12-16 лв/метър. Нови скоби за това парче маркуч също е добре да сложиш, но не евтини от по 50 ст, а примерно Norma.
6. Масло - 1л обикновен ATF ще ти стигне, макар че аз лично при мен сипах Pentosin CHF 7 след като смених помпата, а то е около 2 пъти по-скъпо (сего го намирам за ненужно).
След това демонтираш всички елементи при задния мост - сферите, разпределителя с тръбичките и лоста от стабилизиращата щанга, тръбичките под купето и старото казанче, и в края на уикенда, защото горе долу толкова отнема всичко, забравяш за проблема.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани