Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Модератор: Технически модератори
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
щом и след това го е чукнала един два пъти,нещо май.................,установете това чукане от какво е ,а не само сега не го прави и толкоз
успех,и все пак браво за успеха с ремонта,добра компресия си има сърцето 




Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
снимки на клапаните и леглата им има ли? лично за мен е доста страно това, което си писал - 3 атм. на един от цилиндрите и след напасване на клапаните отново 14 атм.... при 3 атм. по скоро е изгорял клапан, който не се оправя с препасване.
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Еми за може съжаление, пак започна да го прави.........единия ден върви на другия не - това е абсурден проблем, чак не мога да си обясня как някъв дефект ще се появява ей така......... Ето нови клипове. Чува се чукането доста силно е наживо, дано се разбере от клипа. И повтарям - НЕ СА ДЕТОНАЦИИ, МЕТАЛНИ УДАРИ са.....и като започне да чука и разваля явно центровката защото мотора започва да работи ужасно, стъпковия мотор е изчистен, тпс-а, дросела и т.н. всичко дето може да се замери е замерено и проверено, вкл. ревизията на главата, която направихме...а и за протокола - колата даде 40/100 разход от лампа до лампа....предполагам, че не е точно но предишния разход от 20/100 също беше по светване на лампата......само дето сега вече е 40....... Колата не пуши - вървеше 3 дни супер, мирише на бензин отзад ама го отдавам на това че нямам сонда и височкия разход...ама 40.......си е 40. Ето клиповете:
http://www.youtube.com/watch?v=CIe0zsv6OUU
http://www.youtube.com/watch?v=jvcCofuifl8
http://www.youtube.com/watch?v=CIe0zsv6OUU
http://www.youtube.com/watch?v=jvcCofuifl8
Последна промяна net_master на 17 Апр 2012, 20:37, променена общо 1 път
- fox1981
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Добре де,пак ще питам за успокоител на веригата(той не е ли в блока) ако веригата се удря някъде там,според мен ще се получи нещо подобно откъм звук
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
И аз си го мисля, обаче изглеждаше наред + това.....то няма ли да го прави постоянно, а не през 2-3 дена...и отделно той може ли да влияе на работата на мотора
- Dormikym
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 15.02.2010
- Местоположение: Пловдив; Тракия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 518
- Мечтае да кара: E34 518 turbo
- Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Ако се ебава масления обтегач на веригата...
TURBO --- The Fun Starts Here !!!
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
Май са детонации, обаче очевидно когато са в цилиндъра гърменето е метално...Така че тия дни се заемам да разбера защо спира паленето на цилиндъра и на кой точно и откъде идва адски високия разход.....Дайте идея ако се разменят маркучите които захранват рейката с бензин, може ли да се получи висок разход...и изобщо ще работи ли....имам предвид като се обърне посоката на горивото през рейката....и отделно ако бензиновия регулатор има проблем, как рефлектира върху работата и разхода ? 

- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.
net_master написа:Май са детонации, обаче очевидно когато са в цилиндъра гърменето е метално...Така че тия дни се заемам да разбера защо спира паленето на цилиндъра и на кой точно и откъде идва адски високия разход.....Дайте идея ако се разменят маркучите които захранват рейката с бензин, може ли да се получи висок разход...и изобщо ще работи ли....имам предвид като се обърне посоката на горивото през рейката....и отделно ако бензиновия регулатор има проблем, как рефлектира върху работата и разхода ?
ако ги обърнеш маркучите ,колата няма да запали,а регулатора го пробваи като го свалиш,и го надуеш с уста там кадето влиза малкия маркуч,не трябва да пропуска изобщо,


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани