Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от chiko » 29 Апр 2011, 21:53

щом и след това го е чукнала един два пъти,нещо май.................,установете това чукане от какво е ,а не само сега не го прави и толкоз :yes: успех,и все пак браво за успеха с ремонта,добра компресия си има сърцето :twisted:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от @2bar » 30 Апр 2011, 13:58

снимки на клапаните и леглата им има ли? лично за мен е доста страно това, което си писал - 3 атм. на един от цилиндрите и след напасване на клапаните отново 14 атм.... при 3 атм. по скоро е изгорял клапан, който не се оправя с препасване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 02 Май 2011, 20:33

Еми за може съжаление, пак започна да го прави.........единия ден върви на другия не - това е абсурден проблем, чак не мога да си обясня как някъв дефект ще се появява ей така......... Ето нови клипове. Чува се чукането доста силно е наживо, дано се разбере от клипа. И повтарям - НЕ СА ДЕТОНАЦИИ, МЕТАЛНИ УДАРИ са.....и като започне да чука и разваля явно центровката защото мотора започва да работи ужасно, стъпковия мотор е изчистен, тпс-а, дросела и т.н. всичко дето може да се замери е замерено и проверено, вкл. ревизията на главата, която направихме...а и за протокола - колата даде 40/100 разход от лампа до лампа....предполагам, че не е точно но предишния разход от 20/100 също беше по светване на лампата......само дето сега вече е 40....... Колата не пуши - вървеше 3 дни супер, мирише на бензин отзад ама го отдавам на това че нямам сонда и височкия разход...ама 40.......си е 40. Ето клиповете:
http://www.youtube.com/watch?v=CIe0zsv6OUU
http://www.youtube.com/watch?v=jvcCofuifl8
Последна промяна net_master на 17 Апр 2012, 20:37, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от fox1981 » 02 Май 2011, 20:47

Добре де,пак ще питам за успокоител на веригата(той не е ли в блока) ако веригата се удря някъде там,според мен ще се получи нещо подобно откъм звук

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 02 Май 2011, 20:50

И аз си го мисля, обаче изглеждаше наред + това.....то няма ли да го прави постоянно, а не през 2-3 дена...и отделно той може ли да влияе на работата на мотора

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 15.02.2010
Местоположение: Пловдив; Тракия
Пол: Мъж
Кара: E34 518
Мечтае да кара: E34 518 turbo
Детайли за колата: TURBO --- The Fun Starts Here !!!
е34 за части - http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4&t=247983

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от Dormikym » 03 Май 2011, 8:30

Ако се ебава масления обтегач на веригата...
TURBO --- The Fun Starts Here !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от net_master » 06 Май 2011, 9:29

Май са детонации, обаче очевидно когато са в цилиндъра гърменето е метално...Така че тия дни се заемам да разбера защо спира паленето на цилиндъра и на кой точно и откъде идва адски високия разход.....Дайте идея ако се разменят маркучите които захранват рейката с бензин, може ли да се получи висок разход...и изобщо ще работи ли....имам предвид като се обърне посоката на горивото през рейката....и отделно ако бензиновия регулатор има проблем, как рефлектира върху работата и разхода ? :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Не работи добре, форсира се сама, висок разход и т.н.

Мнение от chiko » 06 Май 2011, 19:53

net_master написа:Май са детонации, обаче очевидно когато са в цилиндъра гърменето е метално...Така че тия дни се заемам да разбера защо спира паленето на цилиндъра и на кой точно и откъде идва адски високия разход.....Дайте идея ако се разменят маркучите които захранват рейката с бензин, може ли да се получи висок разход...и изобщо ще работи ли....имам предвид като се обърне посоката на горивото през рейката....и отделно ако бензиновия регулатор има проблем, как рефлектира върху работата и разхода ? :dunno:

ако ги обърнеш маркучите ,колата няма да запали,а регулатора го пробваи като го свалиш,и го надуеш с уста там кадето влиза малкия маркуч,не трябва да пропуска изобщо,
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook