Въпрос за закрепване на бобини

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от VINCHUN » 27 Юни 2010, 9:57

Здравейте колеги!!!След като свалях бобините за проверка установих,че някой от резбите на закрепващите ги болтове са превъртяли :confused: .Както повечето знете бобините са с четири дупки за закрепване,но само за две от дупките има резби в капака на главата.Възможно ли е да се пробият дупки в главата и да се нарежат резби на другите места за болтовете???А има ли друг по "безболезнен" начин за решеването на този проблем??
Поздрави!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от ddddk » 27 Юни 2010, 11:15

Има.

Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.

Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.

Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm :!: :idea: :!:
Това си е стягане с пръсти направо.

Поздрави и успех,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от zvetiko » 27 Юни 2010, 13:29

ddddk написа:Има.

Обща болка е при всички.
Решението е метал-пластик или течен метал.
Аз лично го направих с течен метал, тъй като през тези болтове се осигурява масата на бобините, а не знам до колко е проводим метал-пластикът.
Материалът се продава в Практикер, Мосю Бриколаж и прочие такива магазини.

Вадиш шпилката, зачистваш мнооогоо добре от мазнини, забъркваш лепилото и набиваш, обираш изплютото и чакаш да засъхне. Е, воала.

Най-важното е като стягаш бобините да не се оливаш. Затова са превъртели.
В книгата пише 25 Nm :!: :idea: :!:
Това си е стягане с пръсти направо.

Поздрави и успех,
Д


И какъв е тоя течен метал- сивият Поксипол ли. ;) С електропроводими функции са само лепилата на сребърна основа,но те бяха по 15-на лева едно малко шишенце и са доста "слаби" за целта ,за която говорим .

Колега ,VINCHUN може да пробваш да уплътниш резбата с парче медна тел.
Последна промяна zvetiko на 27 Юни 2010, 13:31, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от kirililiev » 27 Юни 2010, 13:31

пускате допълнителен кабел за маса и решавате проблема ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от cod-cdbp » 27 Юни 2010, 14:10

пробивате си останалите дупки и така вече можете да слагате бобини от какъвто мотор искате
М50, М52, М60 и тн и тн ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от ddddk » 27 Юни 2010, 16:04

Ще помоля колегата zvetiko да не се подиграва, когато не му достигат знания и информираност.
Когато знае - може ;)

Изображение


Поздрави,
Д
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от zvetiko » 27 Юни 2010, 16:59

ddddk написа:Ще помоля колегата zvetiko да не се подиграва, когато не му достигат знания и информираност.
Когато знае - може ;)

Изображение


Поздрави,
Д


Колега,изобщо не се подигравам. ;) Може ли да покажеш къде пише ,че това лепило е електропроводимо,защото проспекта не се чете. ;) Когато нещо се нарича "течен метал" това не означава ,че притежава характерните за металите физични свойства в това число електропроводимост ,а може да е просто търговско наименование с цел привличане на клиенти. ;)Нещо като сирене ,но без мляко,от палмово масло + Е-та.

Ако искаш може да пробваш нещо-размажи малко от лепилото и виж с мултицет дали е електропроводимо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от ddddk » 27 Юни 2010, 20:06

:oops: :oops: :oops:

Виноват
:oops: :oops: :oops:

Проверих. Не провежда :banghead:
Голямата тубичка със синята капачка е стружки в каша от смола може би, а малката тубичка е втвърдител.
Заради стружките съм се заблудил, че провежда, но уви не.
Как пък не си направих труда още тогава, когато го слагах да замеря :banghead: (мина година от тогава).

Сега се притесних и ще ходя да меря... утре

Значи най-доброто решение си остава нова дупка - нова резба - нова шпилка.

Извинявам се за опита за заблуда :oops:

Поздрави,
Д

П.П.:Обаче, ако е избягала масата някъде, ще направя както предложи Киро - с мостче допълнителна маса. Така че и това е вариант.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от zvetiko » 28 Юни 2010, 12:00

На колко хора прецака колите и накрая едно просто "виноват". :mhihi:

Колега,ама PR-ра е голяма работа нали. ;) От всякъде ти набиват в главата течен метал та течен метал,пигментират го в сиво,в твоя случай слагат и метални стружки за по-голяма здравина и в един момент спираш да разсъждаваш и почваш да им вярваш-не ме питай от къде го знам. :mhihi:

А по случая решения много-най-бързото е както предложих с мека тел,може нови дупки и нова резба или възстановяване на резбата с течен метал и както предлага колегата обща маса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от VINCHUN » 28 Юни 2010, 15:10

Благодаря на всички!!!Може би ще пробвам с нови дупки и резба,за по сигурно :mhihi:
Поздрави!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от SaSo » 29 Юни 2010, 23:57

Абе каква маса на бубините ? Нали има отделни кабели ( такива като лентови но метални ) те са точно за масата... Отделно от това и има и пластини между отделните бубини...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от net_master » 01 Май 2011, 11:48

SaSo написа:Абе каква маса на бубините ? Нали има отделни кабели ( такива като лентови но метални ) те са точно за масата... Отделно от това и има и пластини между отделните бубини...


И аз така......отделно все си мисля, че масата на бубините си идва на всяка с кабела, който си е забит в нея. Тая външната маса по корпусите и по капака не е ли по-скоро като екранировка :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Въпрос за закрепване на бобини

Мнение от BABHOMED » 01 Май 2011, 16:22

Хмм не е ли също възможност срещу няколко лева в най близкия цех за ламарина да се заковат няколко медно галванизирани шпилки с точкова заварка..Сетих се че миналия месец правих едни машинарии с точно такива шпилки.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook