Проблем Много твърди маркучи-помощ
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
За жалост да. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Клапана на капачките от 1,4 бар-а е сменен с 2 бар-а, Аз съм с бензинка и маркучите пак са твърди на камък
Но не загрява и си духа топло. Няма и мехури, и е перфектно обезвъздушена профилактирано е и казанчето, Така,че ако няма грижи със загряването си карай спокойно. Щом сменяват капачките от 1,4 на 2 бара значи е сметнато,че до 2 бар-а е нормално, а 2 бара налягане е пре достатъчно да направи маркучите на камък
Но не загрява и си духа топло. Няма и мехури, и е перфектно обезвъздушена профилактирано е и казанчето, Така,че ако няма грижи със загряването си карай спокойно. Щом сменяват капачките от 1,4 на 2 бара значи е сметнато,че до 2 бар-а е нормално, а 2 бара налягане е пре достатъчно да направи маркучите на камък
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Колеги днес установих че когато горния маркуч стане много твърд долния е мек и почти си събирам пръстите
да не би да е за термостат .
Ако е глава или гарнитура не трябва ли всички маркучи да са на камък.
От ауспуха въобще не излиза бял пушек.
И нещо странично да питам.
Има два маркуча на вакуми който са се извадили от някъде и не мога да и намеря място.
Намират се откъм страната на помпата На маркуча, който влиза в сервоусилвателя на спирачката ако може някой да помогне.
,
да не би да е за термостат .
Ако е глава или гарнитура не трябва ли всички маркучи да са на камък.
От ауспуха въобще не излиза бял пушек.
И нещо странично да питам.
Има два маркуча на вакуми който са се извадили от някъде и не мога да и намеря място.
Намират се откъм страната на помпата На маркуча, който влиза в сервоусилвателя на спирачката ако може някой да помогне.
,
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
Снимай ги да ги видим..
А това ми прилича все повече на радиатор или термостата.Опитай се да опипаш радиатора като е загряла дали температурата е еднаква навсякъде ..
А това ми прилича все повече на радиатор или термостата.Опитай се да опипаш радиатора като е загряла дали температурата е еднаква навсякъде ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Проблем Много твърди маркучи-помощ
GANDARA написа:Колеги днес установих че когато горния маркуч стане много твърд долния е мек и почти си събирам пръстите
да не би да е за термостат .
Ако е глава или гарнитура не трябва ли всички маркучи да са на камък.
От ауспуха въобще не излиза бял пушек.
И нещо странично да питам.
Има два маркуча на вакуми който са се извадили от някъде и не мога да и намеря място.
Намират се откъм страната на помпата На маркуча, който влиза в сервоусилвателя на спирачката ако може някой да помогне.
,
Ама и ти си корава глава виж ТДС-ката не е баш с такава и ако не и направиш профилактиката за която почти от месец ти пишат колегите ще разбереш наистина колко е мека . Та смени го тоя термостат ( 30-на лв. е ) промий и радиаторите хубаво отвътре и отвън и мъркучлето към разширителния съд и него самия ако е грозен и водната помпа ако трябва или поне малко не ти вдъхва доверие или е с ламаринени лопатки или е оригинална пластмасова ама е почнала да се руши ( около 100-на лв. с метална лята турбинка или оригинална 200 лв. и кусур ) . Па тогава питай че си на границата и идва топлото , тъй че действай овреме. За мъркучлетата виж да не ти е запушен ( някой преди теб да е свършил тази хубава в добрия смисъл работа ) и затва да е дръпналдвете мъркучлета към управлението на ЕГР ( едно такова с букса на него и влизат двете мъркучлета ). Ама виж запушено ли е щуцерчето на въпросната взкуумна тръба която влиза в сервото и ако не направи го. Друг вариант е едното мъркучле да е към мапа и да се е скъсало или откачило от щуцера дет излиза от всмукателните колектори отдолу ама тогава колата ще е мъка да се кара и циганин с колело ще те отнесе ( дръпне ) на сфетофара като куцо пиле домат . Та затова снимай да видим кви са тия вакуми дет мислиш че са вакуми.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани