2.4ТД (M21) проблем с паленето (не е от студа)
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
2.4ТД (M21) проблем с паленето (не е от студа)
Здравейте,
значи пробл. е следния.
Беше точно преди да стегне студа оня ден. Сядам щастлив в колата сутринта, въртя но няма палене. 3-4 пъти въртях по много време докато се възпламени накрая (друг път такива ядове не ми е правила та се шашнах малко) Реших че е от калпава нафта и се е била посгъстила от студа през нощта. На следващото палене през деня (загряла) немаще проблем и се успокоих.
Трябваше да ида обаче до още 1 място и там вече "загина". Пак топла (температурата почти по средата) и навън беше топло (около 0С или даже +) но няма палене. Въртях 7-8-9 пъти, накрая взе да се усеща как акумулатора здава багажа и се забавя въртенето и реших да спра да я мъча.
Междувременно разглеждах под капака за някакви видими нередности, случвало ми се е да имам въздух по маркуча с нафтата към помпата но сега беше ОК.
Имах едно почти скъсано маркуче което излиза от всмук колектор и отива до една плочка точно до горивния филтър (в RealOEMParts пиче че е датчик за наляг. на горивото?) Отрязах скъсаната част и го мушнах наново, но нямаше ефект. Някой знае ли какъв ще е ефекта ако е откъснат тоя маркуч?
Накрая забелязах следното нещо, на 4-та дюза кабелите са в много окаяно състояние, самите кабелчета не са се скъсали слава богу но изолацията им се е накъсала на много места и кабелчетата са съвсем оголени. Бъзиках ги и тях, почиствах нещо мърсотията да не би случайно да ги окъсява. Пак не можа запали.
Вече бях извикал човек да ме тегли към вкъщи и седнах да чакам, но нещо ме бъзна да врътна още веднъж и взе че запали от раз все едно нищо не е било.
Прибрах я и от тогава изобщо не смея да завъртя, че нали голям студ стегна и ако сега измъча акумулатора ще мога да запаля пак чак лятото.
Та питането е за тая 4та дюза - какво има в нея? Ако нещо и се окъсяват или прекъсват тия кабелчета такъв ли ще е ефекта?
Ако не какво друго мога да търся като причина? Ако пък е от тях, по време на движение трябва ли да има ядове, зашото аз не съм имал?
Струва ми се някаква електрическа работа, защото много рязко се променя.
Помогнете моля
значи пробл. е следния.
Беше точно преди да стегне студа оня ден. Сядам щастлив в колата сутринта, въртя но няма палене. 3-4 пъти въртях по много време докато се възпламени накрая (друг път такива ядове не ми е правила та се шашнах малко) Реших че е от калпава нафта и се е била посгъстила от студа през нощта. На следващото палене през деня (загряла) немаще проблем и се успокоих.
Трябваше да ида обаче до още 1 място и там вече "загина". Пак топла (температурата почти по средата) и навън беше топло (около 0С или даже +) но няма палене. Въртях 7-8-9 пъти, накрая взе да се усеща как акумулатора здава багажа и се забавя въртенето и реших да спра да я мъча.
Междувременно разглеждах под капака за някакви видими нередности, случвало ми се е да имам въздух по маркуча с нафтата към помпата но сега беше ОК.
Имах едно почти скъсано маркуче което излиза от всмук колектор и отива до една плочка точно до горивния филтър (в RealOEMParts пиче че е датчик за наляг. на горивото?) Отрязах скъсаната част и го мушнах наново, но нямаше ефект. Някой знае ли какъв ще е ефекта ако е откъснат тоя маркуч?
Накрая забелязах следното нещо, на 4-та дюза кабелите са в много окаяно състояние, самите кабелчета не са се скъсали слава богу но изолацията им се е накъсала на много места и кабелчетата са съвсем оголени. Бъзиках ги и тях, почиствах нещо мърсотията да не би случайно да ги окъсява. Пак не можа запали.
Вече бях извикал човек да ме тегли към вкъщи и седнах да чакам, но нещо ме бъзна да врътна още веднъж и взе че запали от раз все едно нищо не е било.
Прибрах я и от тогава изобщо не смея да завъртя, че нали голям студ стегна и ако сега измъча акумулатора ще мога да запаля пак чак лятото.
Та питането е за тая 4та дюза - какво има в нея? Ако нещо и се окъсяват или прекъсват тия кабелчета такъв ли ще е ефекта?
Ако не какво друго мога да търся като причина? Ако пък е от тях, по време на движение трябва ли да има ядове, зашото аз не съм имал?
Струва ми се някаква електрическа работа, защото много рязко се променя.
Помогнете моля

- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
За 4-тата дюза е свързана към електроникита на колата ти и чрез нея се управлява впръскването на гориво от всичките дюзи. На мен ми бяха правили тия кабелчета проблем, но симптомите бяха други - самата кола беше супер мудна нямаше и помен от живот. И светеше оранжевата контролна лампа на таблото...ама си палеше нормално тогава
.
Ясно, аз се бях вторачил вече само в нея.
Някой ще даде ли идея какво друго да търся
Тоя маркуч дето споменах между всмукателния колектор и джаджата за която пише че е датчик за налягане на горивото дали може да предизвика такъв проблем
Някой ще даде ли идея какво друго да търся

Тоя маркуч дето споменах между всмукателния колектор и джаджата за която пише че е датчик за налягане на горивото дали може да предизвика такъв проблем
Сигурен ли си, че ти е здрава помпата в резевоара.
Ако колата е останала с малко гориво и в нея е влязъл въздух, тази помпичка заминава.
Обикновено отказа да запали топла идва от нея. В определени моменти пали без проблем, в други - въобще не можеш да я накараш да запали, става дума за топъл двигател.
Провери я.
Ако колата е останала с малко гориво и в нея е влязъл въздух, тази помпичка заминава.
Обикновено отказа да запали топла идва от нея. В определени моменти пали без проблем, в други - въобще не можеш да я накараш да запали, става дума за топъл двигател.
Провери я.
E-31 написа:Аз друго да те питам; Над горивния филтър имаш ли бутон за подкачване на гориво??
имам помпи4ка, да.
даже хубава работа ми върши като сменям филтъра с нов - вместо да въртя като луд докато се напълни с нея си го напомпвам и готово.
има ли значение дали е със или без такава джаджа?
Romario написа:Сигурен ли си, че ти е здрава помпата в резевоара.
Ако колата е останала с малко гориво и в нея е влязъл въздух, тази помпичка заминава.
Обикновено отказа да запали топла идва от нея. В определени моменти пали без проблем, в други - въобще не можеш да я накараш да запали, става дума за топъл двигател.
Провери я.
Как може да се провери дали работи тая помпа?
Последна промяна Nick на 27 Яну 2006, 16:43, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 2.4ТД (M21) проблем с паленето (не е от студа)
Оправи си кабелите на дюзата щото когато не са в ред освен че губи мощост някога и не ще да пали. Преди време сменях цилиндрова глава. "Майсторите" щото им било по лесно направо отрязали кабелите и ги вързали едно към гьотере. Така по едно време не искаше да пали. Та докато разбера от какво е.......
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани