спирачки от Е32 750
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: спирачки от Е32 750
Точната цена е бял кахър.
На мен ми трябва порядъка.
Пример:
Ако струва 5 000,00 лв, то е абсолютно ненужна инвестиция, освен ако не правиш състезателна кола.
Ака струва 2 000,00 лв, то е добра, макар и доста скъпа инвестиция за сигурността на шофьора, пътниците (често това е семейството) и околните.
Ако струва 500 - 1 000,00 лв - въобще няма какво да коментираме събирането на пари
Дали стана ясна идеята ми
На мен ми трябва порядъка.
Пример:
Ако струва 5 000,00 лв, то е абсолютно ненужна инвестиция, освен ако не правиш състезателна кола.
Ака струва 2 000,00 лв, то е добра, макар и доста скъпа инвестиция за сигурността на шофьора, пътниците (често това е семейството) и околните.
Ако струва 500 - 1 000,00 лв - въобще няма какво да коментираме събирането на пари

Дали стана ясна идеята ми


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
ddddk написа:Точната цена е бял кахър.
На мен ми трябва порядъка.
Пример:
Ако струва 5 000,00 лв, то е абсолютно ненужна инвестиция, освен ако не правиш състезателна кола.
Ака струва 2 000,00 лв, то е добра, макар и доста скъпа инвестиция за сигурността на шофьора, пътниците (често това е семейството) и околните.
Ако струва 500 - 1 000,00 лв - въобще няма какво да коментираме събирането на пари![]()
Дали стана ясна идеята ми
304мм 6 бутални отпред 4 бутални отзад Д2, със все дискове, накладки и маркучи с метална оплетка мисля се вписваха около 3000-3500 лева.
330мм 8 бутални отпред 4 бутални орзад пак същата окомплектовка - около 5000-5500 лева
до 1000 лева варианта е е38-ви многобутални отпред с перформанс дисковеи накладки(Брембо Макс, Ате Пауър и т.н.), отзад вентилирани дискове, пак перформанс със все апаратите, само не знам от каква кола.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
Преди известно време имах идеята да взема XYZ предни спирачки за моята кола - 6-бутални апарати с дискове 330х32, да кажем някакъв еквивален на китовете на D2. Помолих колегата, който ги продаваше, да премери диаметрите на буталата (6-буталните апарати се оказа, че имат 3 различни по размер бутала) и той ги премери и ми даде размерите. От този момент имах цялата ми необходима информация, за да мога да сравня колко по-добри са XYZ в сравнение със спирачките на М5 (315х28). За да е адекватно сравнението трябва да сравниме някой характерен спирачен показател спрямо друг такъв - аз избрах да сравня спирачния момент при еднакво налягане в спирачната система.
Спирачният момент с сила на триене, умножена по радиуса на триене, а пък самата сила на триене в налягането зад буталото, умножено по площта на буталото. С размерите на буталата на 6-буталния апарат, които колегата ми беше дал, въпреки по-големия спирачен диск (330х32 срещу 315х28) се оказа, че заради доста по-големото бутало на еднобуталния М5 апарат (60 мм), спирачките от М5 имаха с около 20% по-голям спирачен момент при еднакво налягане в спирачната система (еднакво усилие, което прилагам с крака върху педала).
Как мислите, кои спирачки си купих след тази кратка аритметика?
Спирачният момент с сила на триене, умножена по радиуса на триене, а пък самата сила на триене в налягането зад буталото, умножено по площта на буталото. С размерите на буталата на 6-буталния апарат, които колегата ми беше дал, въпреки по-големия спирачен диск (330х32 срещу 315х28) се оказа, че заради доста по-големото бутало на еднобуталния М5 апарат (60 мм), спирачките от М5 имаха с около 20% по-голям спирачен момент при еднакво налягане в спирачната система (еднакво усилие, което прилагам с крака върху педала).
Как мислите, кои спирачки си купих след тази кратка аритметика?

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
Яворе, прав си и няма да успорвам.
НО! По мой наблюдения XYZ май се слага само за визия
Не съм чул добри отзови за който и да било продукт от линията йм.
Докато за Д2, особенно 330мм-вия кит с 8 бутални апарати отпред и 4 бутални отзад спирането било някаква страхотия.
Сега ще се разровя да видя някакви размери на буталата на китовете на Д2, и на 330мм и на 304мм размерите на буталата и да видим какво ще излезе
Едит:
Писах мейл директно до Д2.
Да видим какво ще ми върнат
НО! По мой наблюдения XYZ май се слага само за визия

Не съм чул добри отзови за който и да било продукт от линията йм.
Докато за Д2, особенно 330мм-вия кит с 8 бутални апарати отпред и 4 бутални отзад спирането било някаква страхотия.
Сега ще се разровя да видя някакви размери на буталата на китовете на Д2, и на 330мм и на 304мм размерите на буталата и да видим какво ще излезе

Едит:
Писах мейл директно до Д2.
Да видим какво ще ми върнат

Последна промяна VesoPesa на 07 Фев 2011, 2:24, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: спирачки от Е32 750
Аз и преди съм го казвал тук и там и сега ще повторя - спирането не е само апарати дискове и накладки.
Има си спирачни помпи, вакуумни или серво усилватели и тн за тая работа.
Има си спирачни помпи, вакуумни или серво усилватели и тн за тая работа.

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: спирачки от Е32 750
_65536_kb_sec_ написа:Аз и преди съм го казвал тук и там и сега ще повторя - спирането не е само апарати дискове и накладки.
Има си спирачни помпи, вакуумни или серво усилватели и тн за тая работа.
оххххххххх стоянееееееееее,хубаво бе какво толкова си подивял по тоя хидроусливател от тва е32 750 а?
как да ти обясня че със тия спирачки ще спреш веднъж от 220 до 0 и в слдващия половин час няма да имаш спирачка бе!!! тва е предимството на афтър маркет спирачките че можеш да спреш многократно а не само веднъж!!!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: спирачки от Е32 750
BULL3T написа:_65536_kb_sec_ написа:Аз и преди съм го казвал тук и там и сега ще повторя - спирането не е само апарати дискове и накладки.
Има си спирачни помпи, вакуумни или серво усилватели и тн за тая работа.
оххххххххх стоянееееееееее,хубаво бе какво толкова си подивял по тоя хидроусливател от тва е32 750 а?
как да ти обясня че със тия спирачки ще спреш веднъж от 220 до 0 и в слдващия половин час няма да имаш спирачка бе!!! тва е предимството на афтър маркет спирачките че можеш да спреш многократно а не само веднъж!!!

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
Re: спирачки от Е32 750
колеги смених предните дискове и апарати от 750ката ,оказах се че са чисто нови на моита ,която е с невентилирани диксове ,паснаха перфектно.Оказа се че апаратите са 4 бутални, дисковете по-големи и вентилирани....еее да ви кажа има разлика
..Само задните не паснаха понеже бяха малко по "дълбоки" по обясними причини


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: спирачки от Е32 750
BAWARISCHE написа:колеги смених предните дискове и апарати от 750ката ,оказах се че са чисто нови на моита ,която е с невентилирани диксове ,паснаха перфектно.Оказа се че апаратите са 4 бутални, дисковете по-големи и вентилирани....еее да ви кажа има разлика..Само задните не паснаха понеже бяха малко по "дълбоки" по обясними причини
Е че тя твойта 750-ка не е ли стара да е с 4 бутални!?

Едит: Сега видях че е 91-ва.
В такъв случей честито и дано не се налага да ги тестваш до критични граници

Иначе сподели плъг енд плей ли станаха или имаше някаква игра?
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани