махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от Retrofit » 14 Яну 2011, 2:20

MaxMeyer написа:Да и аз съм проверявал,дървени са което беше приятна изненада за мен.По онова време са правили колите с качествени материали и екологията не е била от такова значение като сега :mhihi: Е39 се прави с пластмаса.


Грешиш колега, и при е39 махагона си е дърво, не е пластмасова имитация.
Аз също не възприемам махагона в интериора на БМВ, действа състаряващо...

За автора на темата, твърдо за вариант 2, двуомих се и аз, налепих лайсните с най-качественото карбоново фолио на 3М, карах така 1 месец и го разкарах. Просто ми стоеше не на място, пръснах лайсните пиано лак, и работата заспа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от ZLATEN » 14 Яну 2011, 8:18

ddddk написа:Последно, ти с кожен салон ли си и ако да, черен ли е?

П.П.: Не, че има общо с темата, просто чисто любопитство.


да с черен кожен салон съм с черни кори, ето тук има малко стари снимки където се вижда и дървенията : viewtopic.php?f=45&t=103721

и има общо с темата :) защото ако бях с бежав салон с бежаво табло тогава дървенията щеше да си е на място
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от klintan66 » 14 Яну 2011, 10:54

Проблема идва от сивата тапицерия на вратите.
Колегите тапицери да кажат как се сваля само тапицираната с плат част?
И после как да се залепи обратно?

След това махагона ще е по-добре. Целия салон да е черен :roll: ...
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от van_helsing » 14 Яну 2011, 11:22

Махагона ми харесва повече,но пак зависи от колата(спортна или лимо.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от ZLATEN » 14 Яну 2011, 11:48

klintan66 написа:Проблема идва от сивата тапицерия на вратите.
Колегите тапицери да кажат как се сваля само тапицираната с плат част?
И после как да се залепи обратно?

След това махагона ще е по-добре. Целия салон да е черен :roll: ...


тая сивата част без да се скъса основата не може да се свали, после се правят нови парчета, тапицитат се с кожа ... около 60 лв на кора излиза. Проблема е че новата кожа ще седи малко като подарена на останалата част на колата
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от Zubcho » 14 Яну 2011, 14:19

ZLATEN написа:
klintan66 написа:Проблема идва от сивата тапицерия на вратите.
Колегите тапицери да кажат как се сваля само тапицираната с плат част?
И после как да се залепи обратно?

След това махагона ще е по-добре. Целия салон да е черен :roll: ...


тая сивата част без да се скъса основата не може да се свали, после се правят нови парчета, тапицитат се с кожа ... около 60 лв на кора излиза. Проблема е че новата кожа ще седи малко като подарена на останалата част на колата


С много качествна еко кожа, 40лв на кора. Черна кожа (еко или истинска) не съществува за автотапицерия (по думи на тапицера). След първото намазване на еко кожата с препарат за подхранване на Търтъл кожата стана черна. Не ме питайте защо и как. Казвам какво е станало с чисто новата кожа (еко).

При кой е тази цена за кора само на лично, за да не стане реклама. Някъде из снимките на нашите красавици съм пуснал снимки докато беше нова кожата и може да се види как е станало с махагона и новата кожа. Преди това салона ми беше сив плат.

По темата:
В е39 подфорум има 1 момче което предлага подновяване на фурнира на лайсни (за е39) и лакирането им. Цвета е по желание на клиента. Който има желание може да му се обади и да види колко ще струва да се направят всички лайсни на автомобила с форнир по желание.

Лично аз бих си подновил с махагон (тъмно кафяв и леко червенеещ) излъскан до блясък. Това съсчетано с кожен салон те кара да се чувстваш уютно и усещането за лукс се засилва доста.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от Turbo_Ted » 14 Яну 2011, 16:32

колега, имам черни кори без магахон - ако си съгласен да ги сменим :) аз търся махагон за моята кола :!:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от slavianko » 14 Яну 2011, 17:45

klintan66 написа:
slavianko написа:
kraininski написа:след като хорицата от бмв са решили да интегрират дървото в автомобилите си значи вече имаш дървена кола ;)
Абе дърво има ли каруца е за мен и това е :mhihi: :mhihi:
Братлето по добре да ги боядиса че да не си личи дървенящината или ако ще с фолио пак е по добре.


:mhihi: Освен от бързи коли, разбираш и от дизайн...

Тъмен махагон и лак е по-добър вариант за мен.
Бе от нищо не разбирам аз. Пълна шматка съм :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от ZLATEN » 14 Яну 2011, 20:48

Turbo_Ted написа:колега, имам черни кори без магахон - ако си съгласен да ги сменим :) аз търся махагон за моята кола :!:


благодаря за предложението колега, но предпочитам кафяв махагон пред това въобще да няма ;)

Zubcho написа:С много качествна еко кожа, 40лв на кора. Черна кожа (еко или истинска) не съществува за автотапицерия (по думи на тапицера). След първото намазване на еко кожата с препарат за подхранване на Търтъл кожата стана черна. Не ме питайте защо и как. Казвам какво е станало с чисто новата кожа (еко).


воланите от какво ги правят ? все си мисля че е истинска черната кожа. Направих си подлакътниците с черна истинска кожа, и е супер близо до оригиналния салон. Еко "кожата" не може да се направи да е така набръчкана както на снимката от първа страница - а това набръчканото е най - хубавото от целия салон според мен.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от Zubcho » 14 Яну 2011, 21:49

Набръчкано до колкото знам може да се направи, но само с истинска кожа и пак до колкото знам няма кой да ти го направи както е станало в БМВ. Защо ще пита всеки. Поради няколко причини.

Цитирам тапицера:
Използва се кожа с дебелина 1.3мм (трябва да се внесе специално щото тука няма такава), използва се специална машина и общо взето няма как да стане както е оригиналното.

При Мерцедес даже броя на гънките е строго определен. Демек ако някой тапицер ти каже "Да бе бате ще го направим няма проблем", най-вероятно няма да се получи желания резултат.

Лично аз имах дълъг разговор с тапицера и накрая той понеже взе да се нервира за тази набръчкана кожа (щото и аз исках такава) ми ги обясни тези неща ;) и ми каза, че по-добре да ти е права кожата по вратите.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е36 320

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от belial » 25 Яну 2011, 21:12

Колега обмислял ли си варианта с истински карбон :mhihi: :
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: махагоновите лайсни - с карбон или бодисване

Мнение от Zubcho » 25 Яну 2011, 21:41

ZLATEN написа:колеги, нещо тия кафяви махагонови лайсни по интериора започват да ме дразнят и се колебая за два варианта:

1. облепяне с карбон - например при колегата : viewtopic.php?f=63&t=78568

има и оригинално такива лайсни например:
Изображение

Изображение

2. вариант с боядисване и полиране след това:
Изображение
тук има още доста снимки за направата : http://www.flickr.com/photos/14049800@N ... otostream/

На мен лично ми харесва повече вариант 2 и мисля да почна по него да работя, но ще се радвам да чуя и вашето мнение



Това на първата и втората снимка е истински карбон ;) Третата снимка е оригиналната лайсна - полирана до безобразен блясък :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook